2024-07-11, 16:56
Medlem
Hon frågar sina följare vart lampan är, barnet tittar hon inte på. Man brukar ju ändå titta på den man tilltalar. L svarar ändå, van vid att modern pratar mer med sin mobil än henne.
Har svårt att förstå varför denna personlighetsstörda latmasken fortfarande har några följare.
Citera
2024-07-11, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
Det gör hon ju inte? Ungar kan se ut så när de är trötta också. Jag tycker den här tråden drar iväg lite väl mycket emellanåt.
Fast hon har ju sett ut så i flera dagar på alla bilder och klipp
Citera
2024-07-11, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Fast hon har ju sett ut så i flera dagar på alla bilder och klipp

Ok. Ja jag håller inte med men men..

Däremot komiskt att dem åker till Malmö, -för att göra vad? De går ju aldrig till lekparker, museum, lekland, besöker restauranger etc🙃 tänkte direkt att "jaha, åka till en storstad för att sitta på hotellrum och äta Ica-sushi"🫡
Citera
2024-07-11, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Partiell
To be fair så är inte det något bebisar förväntas kunna vid 9 månader. På 10-månaderskontrollen frågar de om bebisen visar något tecken på att förstå något ord, och då räcker det med att de kollar åt det hållet.
Förstår också det är invidoduellt men själva tanken men min kommentar var väl att hon verkade lagom intresserad av lampan genom att bara slänga en trött blick upp och ner..
Citera
2024-07-11, 18:05
Medlem
Hon har rensat bort kommentarer på sitt senaste bil-inlägg. Det var någon som hade skrivit något i stil med att det var en dålig bil. Kommentaren bleb besvarad av henne och andra men nu är den putsväck 😅 hur kan man verkligen inte klara MINSTA LILLA?
Citera
2024-07-11, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlitenkattunge
Hon har rensat bort kommentarer på sitt senaste bil-inlägg. Det var någon som hade skrivit något i stil med att det var en dålig bil. Kommentaren bleb besvarad av henne och andra men nu är den putsväck 😅 hur kan man verkligen inte klara MINSTA LILLA?

Ja jag såg det också, fan vad märklig hon är. Får det var ju ingen otrevlig meningsutbyte utan Hanna svarade trevligt och normalt, men att sen ta bort är…
Citera
2024-07-11, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mvhonsburar
Ja jag såg det också, fan vad märklig hon är. Får det var ju ingen otrevlig meningsutbyte utan Hanna svarade trevligt och normalt, men att sen ta bort är…

Snowflake Hanna blidde väl lite sur att inte alla tycker som henne.
Citera
2024-07-11, 18:52
Citat:
Ursprungligen postat av Fucktskada
Är det bara jag som reflekterat över att L aldrig verkar jollra, "prata" eller kommunicera med H när hon filmar? Man hör bara H som pratar... Mina barn och även bekantas brukar ju jollra, bebisprata och låta allmänt mycket hela tiden tycker jag. Inte hört L låta någonting senaste klippen, förutom när hon var uppenbart ledsen...
Barnet tvingas sitta inne hela dagarna framför en skärm och får varken vara ute och se den riktiga världen eller träffa andra. Klart hon blir helt avtrubbad och likgiltig. Nu i en bil hela vägen till Malmö. Väldigt mycket stillasittande för stackars barnet.
Citera
2024-07-11, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlitenkattunge

Hon har inte svarat när någon frågat om det är en hybrid. Någon har också kommenterat att det ska bli spännande att följa när dom sover i bilen alla tre. Ingen reaktion på den heller!
Citera
2024-07-11, 19:10
Medlem
Var i helsike bor Hanna?

Dom skulle åka i morse för att komma iväg i tid till Malmö och även om man har en liten med sig så har hon väl ändå inte 10-11 timmar till Malmö. Alltså jag tänker att även med stopp så tar det inte så lång tid.

Märkliga människor det där!
Citera
2024-07-11, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Var i helsike bor Hanna?

Dom skulle åka i morse för att komma iväg i tid till Malmö och även om man har en liten med sig så har hon väl ändå inte 10-11 timmar till Malmö. Alltså jag tänker att även med stopp så tar det inte så lång tid.

Märkliga människor det där!

Tänkte också på det och om man kollar så tar det max 3 timmar att köra från Smålandsstenar till Malmö. Det måste tagits många pauser. Det kanske kom väldigt många tips på secondhand butiker efter vägen. Hoppas vi får veta vad dom gjort under dagen!
Citera
2024-07-11, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Hon har inte svarat när någon frågat om det är en hybrid. Någon har också kommenterat att det ska bli spännande att följa när dom sover i bilen alla tre. Ingen reaktion på den heller!

Haha, nä vad ska hon svara på det?! Att dom kommer sova i bilen kommer ju definitivt inte ske någonsin 😂😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in