2024-07-11, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frejaswen
Men nu måste vi sakta ner.
Jag satt och scrolla storys på insta, det kom upp reklam för colegate tandkrämen alltså. Och det är HT som är i reklamen??! Hon borstar och sminkar sig och visar sina tänder, jag är i chock.
Någon skrev om det här för ett tag sedan men själv har jag inte fått upp den. Är väl inte i målgruppen men nu har jag googlat på tandkrämer så nu hoppas jag att den dyker upp för detta vill jag ju se!
Citera
2024-07-11, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Ja hon ser febrig och hängig ut. Men H skiter i vilket. Viktigast är att hon får shoppa loss och man ser hennes glittrande ögon. Fy faan för såna föräldrar

Stackars L! Och igår fick hon ha på sig kortärmat, medan H och K klädde sig i långärmat. Fattar de inte att ungen också kan frysa?! Och nu ska de dra med henne på bilresa trots uppenbart sjuk. Tänk om någon hade bett H gå utanför dörren när hon är sjuk, har hosta ”så hon hostar upp sina lungor” eller har mens. Ve och fasa.
Citera
2024-07-11, 12:45
Medlem
Sättet hon säger ”Kan du sluta dra i mitt hår?” och gör sin fula grimasch. Usch! Lite gullig mot L hade kanske inte skadat.
Citera
2024-07-11, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Stackars L! Och igår fick hon ha på sig kortärmat, medan H och K klädde sig i långärmat. Fattar de inte att ungen också kan frysa?! Och nu ska de dra med henne på bilresa trots uppenbart sjuk. Tänk om någon hade bett H gå utanför dörren när hon är sjuk, har hosta ”så hon hostar upp sina lungor” eller har mens. Ve och fasa.
Ja precis. När hon själv är sjuk gnäller hon och Kebaben ska passa upp henne Gäller det L så skiter hon fullständigt i det Jag blir både förbannad och ledsen. Vissa ska inte ha några barn
Senast redigerad av tindraninni 2024-07-11 kl. 13:03.
Citera
2024-07-11, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idaj0
Alltså hallå HT!!?? Lars är uppenbart riktigt risig! Du satt hemma i flera år när du kunde göra vad du ville, nu har du en sjuk bebis och ska iväg på shoppingresa? Lämna Lars och kebaben hemma och åk själv om det nu är så viktigt. Du är verkligen ingen mamma, det är inte en docka du skaffat som en jäkla accessoar.

Precis! Lars behandlas som en docka, hon verkar va en lugn och tyst bebis, men snart kommer hon vilja gå och cykla ute, leka i lekparker osv. Stackars Lars kommer bara få sitta hemma och dricka capri sun. Allt som är jobbigt för HT gör hon inte. Hon fattar inte att vanliga människor har heltidsjobb, hus, flera barn med aktiviteter. Klagar inte för det ingår. Men HT ska ha det slappt och lyxigt. Satt hemma i flera år för att ”vila” inför ivf.
Citera
2024-07-11, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hogatankar
Tänkte de samma, små barn brukar väl typ peka/lyfta armen mot lampan... säkert febrigt de stackars barnet eller så är de bara allmän närings/vitamin/frisk luft brist..

To be fair så är inte det något bebisar förväntas kunna vid 9 månader. På 10-månaderskontrollen frågar de om bebisen visar något tecken på att förstå något ord, och då räcker det med att de kollar åt det hållet.
Citera
2024-07-11, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Partiell
To be fair så är inte det något bebisar förväntas kunna vid 9 månader. På 10-månaderskontrollen frågar de om bebisen visar något tecken på att förstå något ord, och då räcker det med att de kollar åt det hållet.

Absolut är det individuellt men poängen med min första kommentar var ju den slöa glansiga blicken hon gav, uppenbart inte så pigg och kry
Citera
2024-07-11, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Partiell
Det var inte det som var viktigt. Barn utvecklas i olika takt. Det handlade om att L är glansig i ögonen och ser febrig ut
Citera
2024-07-11, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Det var inte det som var viktigt. Barn utvecklas i olika takt. Det handlade om att L är glansig i ögonen och ser febrig ut

Det gör hon ju inte? Ungar kan se ut så när de är trötta också. Jag tycker den här tråden drar iväg lite väl mycket emellanåt.
Citera
2024-07-11, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
Det gör hon ju inte? Ungar kan se ut så när de är trötta också. Jag tycker den här tråden drar iväg lite väl mycket emellanåt.
Folk utgår nog från när H filmade Lars som hostade häromdagen. Då beror dom glansiga ögonen mest på det och inte trötthet antar jag.
Citera
2024-07-11, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Sättet hon säger ”Kan du sluta dra i mitt hår?” och gör sin fula grimasch. Usch! Lite gullig mot L hade kanske inte skadat.

Ja, det är ju så tOKigT att L drar i håret. Som att inte alla bebisar gör det. Och sättet hon pratar med sitt barn på.. Hon kanske skulle läsa på lite om barns språkutveckling. Men hon riktar sig väl till andra 14-åringar.
Citera
2024-07-11, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thelongarmofhonor
Har du varit inloggad på hennes ”mina sidor” på Försäkringskassan och själv sett att hon tar ut föräldrapenning under den tid hon postar samarbeten?

Nej, har inte heller sagt att hon faktiskt fuskar med det för det orkar jag inte ha koll på. Men hon lägger ut samarbeten/reklam/tävlingar var och varannan dag fast hon väl skulle vara föräldraledig hela juli? Så det är ju lite skumt.

HT berättade att hon inte känt behov av att vara föräldraledig. Nej för samarbeten går ju före så man kan finansiera sitt shoppingmissbruk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in