2025-10-30, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dinpappasmamma
Det handlar inte om att vara rädd utan om att förstå proportioner och barns fysiologi. Därför rekommenderar Livsmedelsverket att processat kött och leverprodukter bara ges vid enstaka tillfällen. Inte för att skrämma föräldrar utan för att skydda barn.

Vi kommer nog inte längre i diskussionen, men fakta kvarstår: små barn ska äta mycket lite processat kött och leverprodukter bör ges sällan. Det är inte kontrollbehov utan basic näringsfysiologi. Vidare har jag inte skrivit att du förespråkar socker, utan försöker hålla det till Hanna, som tråden handlar om.

Du verkar tyvärr inte förstå varken hur man tolkar Livsmedelsverkets råd eller hur grundlägaggande näringsfysiologi fungerar. Men ja, nog om det. Vad gäller Ls mat så är det definitivt inte leverpastejen och korven som är uppseendeväckande.
Citera
2025-10-31, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Nej, jag gör vad jag vill. Tackar som frågar.
Ja fast det är jävligt irriterande med dina svar som alltid är så tråkiga. Ingen bryr sig om vad du tycker. Om du älskar Hanna och ska försvara allt hon gör så kan du väl starta en egen tråd. Förstår inte vad du bidrar med här förutom att påpeka det mest uppenbara. Ja ja skrev att hon borde skaffa sig ett riktigt jobb eftersom hon inte gör nåt och tjänar bra och då kanske du inte ska svara med att hon älskar sitt jobb
Citera
2025-10-31, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lessismore12
Ja fast det är jävligt irriterande med dina svar som alltid är så tråkiga. Ingen bryr sig om vad du tycker. Om du älskar Hanna och ska försvara allt hon gör så kan du väl starta en egen tråd. Förstår inte vad du bidrar med här förutom att påpeka det mest uppenbara. Ja ja skrev att hon borde skaffa sig ett riktigt jobb eftersom hon inte gör nåt och tjänar bra och då kanske du inte ska svara med att hon älskar sitt jobb
Precis. För uppenbarligen älskar hon inte sitt jobb. Eftersom hon klagar på det nästan varje dag. Dessutom sköter hon det inte heller. Exempelvis som i veckan när hon "sket i att hon hostade hela samarbetet" och tänkte lägga upp det ändå.
Citera
2025-10-31, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Varför gick hon inte på hockey när L var mindre? Det finns en gammal vlogg där hon säger att K skulle på hockey. Edit: han gick med sin pappa.

Jag är överlag så nyfiken på vem Hanna var innan hon träffade Kevin och innan de var med i programmet.. hade hon vänner? Vem var hon i skolan? Det måste väl finnas någon som växt upp med henne osv som vet
Citera
2025-10-31, 10:10
Medlem
Min sambo känner henne från skolan. Hon var tillbakadragen och överviktig. Inga vänner
Citera
2025-10-31, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymsaklart12
Jag är överlag så nyfiken på vem Hanna var innan hon träffade Kevin och innan de var med i programmet.. hade hon vänner? Vem var hon i skolan? Det måste väl finnas någon som växt upp med henne osv som vet

Låååångt bak i tråden fanns det någon/några som hittat en blogg som H hade i tonåren samt gamla inlägg på Facebook. Nu minns jag inte exakt så ni får gärna rätta mig men vill minnas att hon hade skrivit massa inlägg med massa svordomar, rasisitiska ord (n-ordet?), funkofobiska ord (jävla cp-grej typ), och mycket om hur hon bråkade med kompisar, inte hade några kompisar, och en del om sitt utseende som hon inte var nöjd med. Någon annan som minns det också?
Citera
2025-10-31, 10:24
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Låååångt bak i tråden fanns det någon/några som hittat en blogg som H hade i tonåren samt gamla inlägg på Facebook. Nu minns jag inte exakt så ni får gärna rätta mig men vill minnas att hon hade skrivit massa inlägg med massa svordomar, rasisitiska ord (n-ordet?), funkofobiska ord (jävla cp-grej typ), och mycket om hur hon bråkade med kompisar, inte hade några kompisar, och en del om sitt utseende som hon inte var nöjd med. Någon annan som minns det också?
Googlade "blogg Hanna t***" och fick upp en blogg från när hon var 23 år. Läste inte igenom inläggen dock.

Men lite annat dyker också upp bla inläggen från bloggbevakning. Kul för HT att det kommer upp i söket.
Citera
2025-10-31, 10:32
Medlem
Hittade! Den 3 februari 2024 diskuterades det i tråden kring Hs ungdom och FB. Så leta upp inlägg runt det datumet. Då skrev jag bla: ”Ja det är ju någon här i tråden som bor i samma by som HT och verkar känna till henne så det borde ju gå att få mer skvaller!

Det var någon som hade hittat HTs faceboon med hennes gamla inlägg, det var massa svordommar, kukdag hit och dit, färga håret hela tiden, och hon verkade vara lite mobbad typ? Hon hade tydligen en annan kille/sambo innan keboff som hon var tillsammans med under en tid och några månader efter att som gjorde slut bodde hon med keboff. Hon träffade keboff via online dejting (minns ej om det var tinder eller någon annan sight) och dom flyttade ihop snabbt och började försöka skaffa barn typ någon månad in i förhållandet. Hon har sin mamma och en bror med familj men verkar träffa dom väldigt sällan. Hon har inga vänner men har skrivit en gång att hon bara umgås med keboff och att hon är nöjd med det.”
Citera
2025-10-31, 10:37
Medlem
Bloggen
https://nouw.com/hannatheorin/profile?page=3

Ett roligt inlägg haha
https://nouw.com/hannatheorin/empty-2--32321695
Citera
2025-10-31, 11:25
Medlem
Citat:
Hittade! Den 3 februari 2024 diskuterades det i tråden kring Hs ungdom och FB. Så leta upp inlägg runt det datumet. Då skrev jag bla: ”Ja det är ju någon här i tråden som bor i samma by som HT och verkar känna till henne så det borde ju gå att få mer skvaller!

Det var någon som hade hittat HTs faceboon med hennes gamla inlägg, det var massa svordommar, kukdag hit och dit, färga håret hela tiden, och hon verkade vara lite mobbad typ? Hon hade tydligen en annan kille/sambo innan keboff som hon var tillsammans med under en tid och några månader efter att som gjorde slut bodde hon med keboff. Hon träffade keboff via online dejting (minns ej om det var tinder eller någon annan sight) och dom flyttade ihop snabbt och började försöka skaffa barn typ någon månad in i förhållandet. Hon har sin mamma och en bror med familj men verkar träffa dom väldigt sällan. Hon har inga vänner men har skrivit en gång att hon bara umgås med keboff och att hon är nöjd med det.”
Hon träffade K på Tinder när K var på besök hos sin mormor och morfar och hon blev gravid ganska omgående men fick missfall och blev sedan gravid med Liam.

Hennes bror bor bara ett par hundra meter bort från dom men dom verkar bara träffas när någon fyller år.
Citera
2025-10-31, 11:26
Medlem
motyls avatar
Citat:

Det var ”jude” hon använde som skällsord.
Citera
2025-10-31, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lessismore12
Det får du tycka. Jag diskuterar här med både folk som håller med om saker men även med folk som inte håller med. Jag skrev inte så utan jag skrev att hon byter nog inte pga lättförtjänta pengar. Men även att följarna (de som kommenterar) är nöjda. Svarar inte mer nu.
Senast redigerad av Abrakadabra77 2025-10-31 kl. 11:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in