Citat:
Ursprungligen postat av
VinnarenSkriver
Sedan när är pridetåg med furries och sexleksaker "seden" i väst? Och vad ska du göra åt att jag och många andra kritiserar den seden som leder till psykisk ohälsa?
Exakt så! Satan å hans undersåtar har alltid attackerat KÄRNFAMILJEN! Han började i Edens lustgård med Eva och Adam.
Sedan har det gått utför mycket snabbt. Världen skulle ta slut 1948 egentligen. Jag tror Gud,Jesus och heliga anden då de är EN men ändå tre, gav människa mer tid så att fler själar kunde räddas!!
Politiker ,myndigheter som dessutom ÄR HELRT OLAGLIGA med PÅHITTADE OLAGLIGA LAGAR! OT men dessa jäklar har skapat detta avskyvärda samhälle! all vidrig teknik.. Så på 50 år? har utvecklingen gått såå fort till skiten vi har idag?! vart kommer tekniken ifrån? den är gammal uråldrig från de fallna änglarna! hade jag haft tillräckligt med internet och en dator kunde jag laddat upp bevis på det jag skrivit om.
Se end time productions på youtube.
se Scaroest movie ever och du är med i den! på bitchute.com
PRIDE blev Satans fall.
REGNBÅGEN tillhör Gud/Jesus! I gen annan.
Alla Hbtq blaha de har flera agendor. Förgöra mänskligheten, alla skall leva i synd depraverade så till den grad att hade de som levde i Sodom å Gomorra å i Babylons tid levt idag hade de rodnat å skämts.
De vill ej ha kärleksfulla riktiga familjer utan få å trasiga barn de lättare kan styra med PSYOPS, hjärntvätt,Hypnos,SUBLIMINAL MESSAGES I ALL DU SER PÅ Å ALL MUSIK DU LYSTRAR PÅ. PROPAGANDA! DE lyckades över förväntan!
De har erkänt öppet! finns på nätet att Plandemin ENBART VAR ETT TEST, ETT TEST FÖR Å SE VILKA SOM VAR TVÄTTADE Å LYDIGA M.M Och se hur stort inflytande de har. De om de kunde gå vidare med sin plan om att utrota djur och människor!
Över 70%har tagit biovapnet de haft klart ca 20_30år jag har alla bevis i mobilen!
steriliserade.
Människan skall vara död 7nnan 2026 står å läsa i deras egna planer!
De vill ha med ett P i hbtqblahaet! För de är alla pedofiler. De är kannibaler. De är Satanister.
ALLT du lärt dig är enbart upprepade lögner. Hela ditt liv. HIS STORY allt var lögner.
Ta reda på vad MARI TIME LAW ÄR!! DETTA ÄGER Å BESTÄMMER ÖVER DIG FAST DET ÄR BARA JUST PÅHITTAT AV SATANISTERNA.
Med hopp att ni tar reda på sanningen. The truth shall set you free!