2023-07-26, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VinnarenSkriver
Det här är samma logik som "Hitler var vegetarian. Hitler var ond. Alltså är alla vegetarianer onda".

Hur får du in Ryssland i denna konversation? Skulle häpnat om jag inte redan var fullt medveten om vissa gruppers dumhet.

Diktaturer, kleptokratier och religöst fundsmenta styren är den röda tråden. Skit alltihop som aldrig någonsin gynnat mänskligheten i stort.
Citera
2023-07-26, 12:35
Medlem
Citat:
Ironin med ditt inlägg är att du bevisar min tes att borttagandet av en religion och en auktoritet endast resulterar i införandet av en ny. Du uppvisar en långt mer inskränkt dogmatism och fientlighet än en kristen.

"Tro på regnbågsflaggan, indoktrinera dina barn i vår ideologi, annars!"

Om man tror att det är en rättighet att vilja förstöra livsstilen i väst så misstar man sig å det grövsta. Ta seden dit man kommer. I de länder som du förespråkar är det ett krav, varför inte så här?
Citera
2023-07-26, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dcman
Om man tror att det är en rättighet att vilja förstöra livsstilen i väst så misstar man sig å det grövsta. Ta seden dit man kommer. I de länder som du förespråkar är det ett krav, varför inte så här?

Sedan när är pridetåg med furries och sexleksaker "seden" i väst? Och vad ska du göra åt att jag och många andra kritiserar den seden som leder till psykisk ohälsa?
Citera
2023-07-26, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dcman
Ta seden dit man kommer innebär att du vill förbjuda de som kommer hit att fira högtider som de vill. På vilket sätt är du bättre än de du anklagar för att förstöra en livsstil då?
Citera
2023-07-26, 12:45
Medlem
Caloviuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pillerarm
Att religiösa i det fallet har bristfällig källkritik.
Kristna är förbjudna att ljuga, speciellt att ljuga om Gud, för lögnare hamnar i helvetet.
Redan därför är Bibeln att anse som en pålitlig källa om man är källkritisk.
Citera
2023-07-26, 13:02
Medlem
immenhusens avatar
Citat:

Detsamma gäller ateister, vilka saknar motsvarande källor för icke-existensen av ett transcendent väsen.

/AI
Citera
2023-07-26, 13:04
Medlem
Cyborg2030s avatar
Citat:
Så hur förklarar ni det?
Vi tror inte att det som står i Bibeln är sant.
Därför behöver vi inte förklara något.
Det är i stället du som borde förklara hur du har verifierat att Bibeln är sann.
Hur gjorde du?
Citera
2023-07-26, 13:08
Medlem
Citat:
Ni kommer bli mycket chockade väldigt snart. För han kommer tillbaka. Vi lever i revelation just nu. Jag med många säger vi är i Daniels 60 vecka. Å revelation13-14.
Snart finns ej leksakspapoerspengarna. Alla skall ha CBDC i sina KROPPAR! Mark of the beast.
Social credit score, 15 minuits citys=slav å dödsläger. Sverige å världen redan gjort om bibeln igen. Jordans flod torkat ut som det står om i bibeln även ni döda havet uttorkat. Alla profetior har nu nästan slått in bara de allra värsta kvar.

Obs sök på Jesus blood found! Det mina vänner blir en chock för er! största händelse sedan Jesus återuppstod men all media mörkade detta i världen. så sök på bitchite.com rumble.com
eller Brighton! ibland kan man hitta det Inbäddat i någon video på youtube.
Om jag minns rätt hette han som gjorde fyndet Ron Wyatt? han hittade även Noaks ark i Turkiet. Historien om den är högst intressant.

Som alla vet dött blod är dött blod! kan ej leva efter 2000år.
Sen var det detta med kromosomer med.
Jag vill att varenda som läser detta sprider och delar det nu finner,dokumentären korta eller långa till så många som möjligt!
för vi alla måste fiska,rädda själar fort! det är i sista minuten att bli räddad nu!
Finns bara två slutdestinationen mina vänner.
Citera
2023-07-26, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minimucher
Du skriver att det inte är troligt att någon har stulit kroppen, kan du styrka varför det inte är troligt?

Tycker det låter mer troligt ön uppståndelsen.
Den stora tunga stenen flyttar människan ej lätt måste vara flertalet. samt hans grav var bevakad. Sök på alternativ media bitchute,Rumble,Brighton skriv tex Jesus blood found! fråga dig själv sedan VARFÖR BLEV INTE DETTA EN VÄRLDSNYHET..
Citera
2023-07-26, 13:16
Medlem
Ballooonies avatar
människan vill inte ha en riktig gud, utan en gud enligt sitt eget sinne och känslor..

Den egna kroppen är altare. Man avgudar det skapade.

Det är satanistiska tankar..
Vad ska man säga. Man måste väl fylla den bägaren? Nå en gräns..
Och ta hjälp.
Citera
2023-07-26, 13:28
Medlem
immenhusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Vet vi ens om Jesus har levt? Han omskrivs väl bara i Bibeln och Koranen.

Det stämmer att det inte finns förstahandskällor om Jesu existens, och han omnämns enbart i ett tjugotal oberoende källor utanför Bibeln, vilka i sin tur är författade 30 år efter hans förmodade död och framåt. Man får helt enkelt utgå från sannolikhet baserat på en samlad bedömning, vilket inte är alltför ovanligt med personligheter från antiken.

Om du är intresserad av fördjupning på temat, kan jag rekommendera boken Den okände Jesus: Berättelsen om en profet som misslyckades (2016) av Hägerland/Wassén.

/AI
Citera
2023-07-26, 13:35
Medlem
Citat:
Sedan när är pridetåg med furries och sexleksaker "seden" i väst? Och vad ska du göra åt att jag och många andra kritiserar den seden som leder till psykisk ohälsa?
Exakt så! Satan å hans undersåtar har alltid attackerat KÄRNFAMILJEN! Han började i Edens lustgård med Eva och Adam.
Sedan har det gått utför mycket snabbt. Världen skulle ta slut 1948 egentligen. Jag tror Gud,Jesus och heliga anden då de är EN men ändå tre, gav människa mer tid så att fler själar kunde räddas!!
Politiker ,myndigheter som dessutom ÄR HELRT OLAGLIGA med PÅHITTADE OLAGLIGA LAGAR! OT men dessa jäklar har skapat detta avskyvärda samhälle! all vidrig teknik.. Så på 50 år? har utvecklingen gått såå fort till skiten vi har idag?! vart kommer tekniken ifrån? den är gammal uråldrig från de fallna änglarna! hade jag haft tillräckligt med internet och en dator kunde jag laddat upp bevis på det jag skrivit om.
Se end time productions på youtube.
se Scaroest movie ever och du är med i den! på bitchute.com

PRIDE blev Satans fall.
REGNBÅGEN tillhör Gud/Jesus! I gen annan.
Alla Hbtq blaha de har flera agendor. Förgöra mänskligheten, alla skall leva i synd depraverade så till den grad att hade de som levde i Sodom å Gomorra å i Babylons tid levt idag hade de rodnat å skämts.
De vill ej ha kärleksfulla riktiga familjer utan få å trasiga barn de lättare kan styra med PSYOPS, hjärntvätt,Hypnos,SUBLIMINAL MESSAGES I ALL DU SER PÅ Å ALL MUSIK DU LYSTRAR PÅ. PROPAGANDA! DE lyckades över förväntan!
De har erkänt öppet! finns på nätet att Plandemin ENBART VAR ETT TEST, ETT TEST FÖR Å SE VILKA SOM VAR TVÄTTADE Å LYDIGA M.M Och se hur stort inflytande de har. De om de kunde gå vidare med sin plan om att utrota djur och människor!
Över 70%har tagit biovapnet de haft klart ca 20_30år jag har alla bevis i mobilen!
steriliserade.
Människan skall vara död 7nnan 2026 står å läsa i deras egna planer!
De vill ha med ett P i hbtqblahaet! För de är alla pedofiler. De är kannibaler. De är Satanister.
ALLT du lärt dig är enbart upprepade lögner. Hela ditt liv. HIS STORY allt var lögner.
Ta reda på vad MARI TIME LAW ÄR!! DETTA ÄGER Å BESTÄMMER ÖVER DIG FAST DET ÄR BARA JUST PÅHITTAT AV SATANISTERNA.
Med hopp att ni tar reda på sanningen. The truth shall set you free!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in