2023-11-25, 18:26
Medlem
jontepsgs avatar
Någon som har koll för jag har svårt att tro på det jag nyss läste på twitter..

Att de Zerbi inte kommer straffas för sitt uttalande om att han ogillar 80% av domarna i England?

Edit: en källa som säger att han ej kommer straffas. https://www.football.london/arsenal-fc/news/fa-make-major-roberto-de-28170088
Citera
2023-11-25, 18:28
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg

Att de Zerbi inte kommer straffas för sitt uttalande om att han ogillar 80% av domarna i England?

Edit: en källa som säger att han ej kommer straffas. https://www.football.london/arsenal-fc/news/fa-make-major-roberto-de-28170088

Han straffades med en varning om att inte göra om det.
Citera
2023-11-25, 18:30
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Ok så du tycker att 1930 är relevant?
Nar skrev jag det? Vad skrev var, att AFC ar den enda engelska klubben som har hallt sig i toppskicktet under varje artionde enda sedan 1930-talet. Kan det verkligen vara sa svart att forsta?

Hur gar det med Liverpools title run..? De skulle ju trots allt dominera varldsfotbollen de kommande 10 aren under Kloppo.
Citat:
Nästan roligare att ha generalen i forumet än att se dig skriva varje gång det blir hörna i en match.

Tack ! Den var välbehövlig borta mot ett sådant npc-lag!

Att diskutera med honom är ju helt klart onödigt, men man blir nyfiken vad bidragsmongot skall skriva näst.
Det ar absolut inte onodigt att diskutera med mig, dock sa foredrar jag att ha diskussioner som ar baserade pa fakta. Att du gar sa langt som att kalla en meddebator for mongo, visar bara att du inte har ngt relevant att komma med.
Citera
2023-11-25, 18:31
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Han straffades med en varning om att inte göra om det.

Mm, vilket skämt.
Citera
2023-11-25, 18:37
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:

Som Beaver14 skrev fick han varning vilket står i artikeln du länkade dock intressant att få ta del av det skriftliga beslutet.
Citera
2023-11-25, 18:40
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Som Beaver14 skrev fick han varning vilket står i artikeln du länkade dock intressant att få ta del av det skriftliga beslutet.

Jo absolut. En varning, varför fick inte Arteta det? Är inte ett lika ärligt "jag ogillar 80% av engelska domarna, jag tål inte hur dom uppför sig på planen..." lika illa?

Men jag är både bias samt att jag avskyr PGMOL, och det vet du ju om. Därför jag blir extra upprörd.
Citera
2023-11-25, 18:44
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Jo absolut. En varning, varför fick inte Arteta det? Är inte ett lika ärligt "jag ogillar 80% av engelska domarna, jag tål inte hur dom uppför sig på planen..." lika illa?

Men jag är både bias samt att jag avskyr PGMOL, och det vet du ju om. Därför jag blir extra upprörd.
Arteta är väl inte färdigt? Jag har väl inte missat något? Nu verkar Arteta ”fått uppskov” så beslutet dröjer, troligen nästa vecka.

Fokus på matchen så du kan njuta för ev snart är du i serieledning buhu

Att du ogillar PGMOL har jag aldrig hört
Citera
2023-11-25, 18:47
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Nar skrev jag det? Vad skrev var, att AFC ar den enda engelska klubben som har hallt sig i toppskicktet under varje artionde enda sedan 1930-talet. Kan det verkligen vara sa svart att forsta?

Hur gar det med Liverpools title run..? De skulle ju trots allt dominera varldsfotbollen de kommande 10 aren under Kloppo.

Det ar absolut inte onodigt att diskutera med mig, dock sa foredrar jag att ha diskussioner som ar baserade pa fakta. Att du gar sa langt som att kalla en meddebator for mongo, visar bara att du inte har ngt relevant att komma med.

Ok fakta är att Liverpool har 6x mer CL titlar och 6 mer ligatitlar. Så hur mår Arsenal bättre än Liverpool om vi tar oss som exempel ?
Citera
2023-11-25, 19:00
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ok fakta är att Liverpool har 6x mer CL titlar och 6 mer ligatitlar. Så hur mår Arsenal bättre än Liverpool om vi tar oss som exempel ?
Las vad vad jag faktiskt skriver innan du svarar.

Arsenal har varit en toppklubb i England enda sedan 1930-talet, och ingen annan engelsk klubb ar ens i narheten av AFC har. Liverpool och/eller Man Utd har bada en mkt mer stokig historia an vad Arsenal har. Liverpool var en bottenklubb som inte hade spelat i hogstaligan pa flera ar nar de fick in deras egen Roman Abramovich, medans Man Utd var under 70/80-talet ungefar lika relevanta som det tex Aston Villa ar i dag - med andra ord, sa har ingen av dessa klubbar hallt sig i toppen sa lange som det Arsenal har.
Citera
2023-11-25, 19:11
Medlem
zlikyrs avatar
Citat:
Nästan roligare att ha generalen i forumet än att se dig skriva varje gång det blir hörna i en match.

Tack ! Den var välbehövlig borta mot ett sådant npc-lag!

Att diskutera med honom är ju helt klart onödigt, men man blir nyfiken vad bidragsmongot skall skriva näst.

Haha, är fan beredd att hålla med dig här.

Ruskigt skön poäng idag, Trent skötte sig väldigt bra.
Citera
2023-11-25, 19:26
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zlikyr
Haha, är fan beredd att hålla med dig här.

Ruskigt skön poäng idag, Trent skötte sig väldigt bra.

Ja, de flesta "diskussioner" jag läser pojken har borde ske i pm. Han försöker så gott att bli en seriös skribent men pojken har 0 innehåll och bara text, tyvärr.

Men poängen tar vi gärna på förhand och på efterhand, vi möter ju ändå ett lag som vi både har lätt mot och som vi är glatt underlägsna både ekonomiskt och regelmässigt.

Tycker vi spelar bra trots att det inte ser bra ut !
Citera
2023-11-25, 20:27
Medlem
Beaver14s avatar
Top of the table!

Kai Havertz har gjort dubbelt så många mål i PL denna säsong än Man Utds anfallare tillsammans. Värd varenda pund.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in