Citat:
Ursprungligen postat av
Skarparattarn
Det spelar ingen roll om jag visar dig vad du själv skrivit för du nekar ändå till det helt meningslöst. Och jag vet att flera är på min sida.
Så du ska bryta ännu ett löfte? Vet en användare du fortfarande inte hostat upp stålar till efter erat vad.
Omoraliskt är det hursomhelst att få pengar av ett sånt land. Vad är det du tjatar om Defoe om?
1. Jaha..? Jag star alltid for det jag skriver, helt oberoende av om det ar ratt eller fel.
2. Det angar enbart mig och han, ingen annan.
3. Har du inte fatt med dig att spursy ar utredning av FA for snusket vid Defoe`s overgang till Portsmouth?
Citat:
Ursprungligen postat av
Imbaz
På vilket sätt är Arsenal en av de mest fungerande klubbarna? Alltså skillnaden på innan och efter edu/arteta.
Vi ar den ledande klubben i England nar det kommer till talangutveckling, och ingen annan klubb spenderar pengar pa ett sa bra vis som det AFC gor - vi koper billiga dvs avdankade talanger och forvandlar de till superstars. Dessutom sa har Arsenal, till skillnad fran de flesta andra klubbar, en valdigt sund ekonomi.
Det ar Arsenal som visar vagen, och satter standarden for andra klubbar att folja.