2023-11-25, 16:12
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Det spelar ingen roll om jag visar dig vad du själv skrivit för du nekar ändå till det helt meningslöst. Och jag vet att flera är på min sida.

Så du ska bryta ännu ett löfte? Vet en användare du fortfarande inte hostat upp stålar till efter erat vad.

Omoraliskt är det hursomhelst att få pengar av ett sånt land. Vad är det du tjatar om Defoe om?
1. Jaha..? Jag star alltid for det jag skriver, helt oberoende av om det ar ratt eller fel.

2. Det angar enbart mig och han, ingen annan.

3. Har du inte fatt med dig att spursy ar utredning av FA for snusket vid Defoe`s overgang till Portsmouth?
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
På vilket sätt är Arsenal en av de mest fungerande klubbarna? Alltså skillnaden på innan och efter edu/arteta.
Vi ar den ledande klubben i England nar det kommer till talangutveckling, och ingen annan klubb spenderar pengar pa ett sa bra vis som det AFC gor - vi koper billiga dvs avdankade talanger och forvandlar de till superstars. Dessutom sa har Arsenal, till skillnad fran de flesta andra klubbar, en valdigt sund ekonomi.

Det ar Arsenal som visar vagen, och satter standarden for andra klubbar att folja.
Citera
2023-11-25, 16:20
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
1. Jaha..? Jag star alltid for det jag skriver, helt oberoende av om det ar ratt eller fel.

2. Det angar enbart mig och han, ingen annan.

3. Har du inte fatt med dig att spursy ar utredning av FA for snusket vid Defoe`s overgang till Portsmouth?

Vi ar den ledande klubben i England nar det kommer till talangutveckling, och ingen annan klubb spenderar pengar pa ett sa bra vis som det AFC gor - vi koper billiga dvs avdankade talanger och forvandlar de till superstars. Dessutom sa har Arsenal, till skillnad fran de flesta andra klubbar, en valdigt sund ekonomi.

Det ar Arsenal som visar vagen, och satter standarden for andra klubbar att folja.

Varför har ni sämre netspend än Liverpool då ? Om det du skriver är sant.

Absolut. Alla vill följa en klubbs väg som inte vunnit något sedan 2005 och aldrig vunnit CL. Ge mig tips snälla.
Citera
2023-11-25, 16:20
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Okej, det är din åsikt och inte fakta.

Det är väl ändå tecken på kvantitet ?

På vilket sätt tar inte Arsenal Spurs på allvar, när dom har kommit före Arsenal flera säsonger innan förra?
Jo, det ar fakta. Jag har aldrig traffat en enda Arsenal fan som tar Tottenham pa allvar. Istallet sa ar de bara den dar jobbiga lillebrorsan som aldrig kan halla kaften.

Vad spelar val det for roll om Tottenham hamnade fore oss nagra sasonger nar de inte vann nagra pokaler? For att quota vad Sol Campbell uttalade strax efter att vi hade sakrat titeln pa Tottenhams egen hemmaarena: "I always wanted to win the league at White Hart Lane, so i left and joined Arsenal".
Citera
2023-11-25, 16:26
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Varför har ni sämre netspend än Liverpool då ? Om det du skriver är sant.

Absolut. Alla vill följa en klubbs väg som inte vunnit något sedan 2005 och aldrig vunnit CL. Ge mig tips snälla.
Du kan inte bara se pa netspend, det ar bara en liten del av det hela. Men totalt satt sa ar det ingen klubb som ar sa valfungerande som det Arsenal ar.

Liverpool vann covid-titeln, visst. Men deras tid ar nu forbi, och jag blir inte ett dugg forvanad om det tar 30 ar till Liverpool vinner deras nasta ligatitel.
Citera
2023-11-25, 16:30
Medlem
Bartman777s avatar
Jag skrev detta i matchtråden, men kom på att det kanske passade bättre här...
Jag gillar Anthony Gordon, varför är han inte med i landslaget för? Jag tycker han känns som en bra spelare.
Citera
2023-11-25, 16:36
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Du kan inte bara se pa netspend, det ar bara en liten del av det hela. Men totalt satt sa ar det ingen klubb som ar sa valfungerande som det Arsenal ar.

Liverpool vann covid-titeln, visst. Men deras tid ar nu forbi, och jag blir inte ett dugg forvanad om det tar 30 ar till Liverpool vinner deras nasta ligatitel.

6 CL glömde du, på vilket sätt är Arsenal i bättre skick än Liverpool eller City ?
Citera
2023-11-25, 17:26
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
6 CL glömde du, på vilket sätt är Arsenal i bättre skick än Liverpool eller City ?

Totalt meningslöst försöka diskutera med honom. Grattis till poängen idag!
Citera
2023-11-25, 17:44
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Dags att dela ut lördagsgodis så blir kvällen lugn…

TACK!!
Citera
2023-11-25, 17:57
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Och? Liverpool blev inte relevanta forran efter att deras egen Roman Abramovich borjade att spotta in cash i klubben. Arsenal ar den enda engelska klubben som har hallt sig i tatskicktet sedan 1930-talet.

Forresten, hur gar det med Darwin? Var det inte sa att han var en storre talang an Haaland?
Citera
2023-11-25, 18:08
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Och? Liverpool blev inte relevanta forran efter att deras egen Roman Abramovich borjade att spotta in cash i klubben. Arsenal ar den enda engelska klubben som har hallt sig i tatskicktet sedan 1930-talet.

Forresten, hur gar det med Darwin? Var det inte sa att han var en storre talang an Haaland?

Ok så du tycker att 1930 är relevant?
Citera
2023-11-25, 18:12
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Dags att dela ut lördagsgodis så blir kvällen lugn…

TACK!!

Nästan roligare att ha generalen i forumet än att se dig skriva varje gång det blir hörna i en match.

Citat:
Tack ! Den var välbehövlig borta mot ett sådant npc-lag!

Att diskutera med honom är ju helt klart onödigt, men man blir nyfiken vad bidragsmongot skall skriva näst.
Citera
2023-11-25, 18:14
Medlem
Beaver14s avatar
Hur länge vågar Burnley ha förtroende för Kompany?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in