Citat:
Ursprungligen postat av
jontepsg
Går gör det kanske, men jag tror inte det kommer hända utan minst en rejäl defensiv värvning. Kanske om dom värvar typ Gvardiol eller någon annan mittbacksjätte som kan ta lite av ansvaret från van Dijk?
Jadu, Leicester antar jag? Och dom hade ju inte en mittfältare som precis vunnit en europeisk titel t.ex.

Sen har dom Jorginho som har vunnit allt man kan vinna, Jesus och Zinko är vana PL-mästare, Ø är ändå fostrad i Real Madrid. Samtidigt har dom flera unga spelare som visar stor mognad för sina åldrar, Saliba och Saka t.ex.
Nä city alltid favoriter, med eller utan Gvardiol. Skulle däremot både Walker och Bernardo försvinna, ja då skulle nog även city börja se lite mänskliga ut.
Haha tack så mycket.

När jag började skriva här så förstod jag inte vad folk hade emot mig/Arsenal, men efter lite forskning förstår jag hatet - även om jag tycker ni ibland överdriver lite väl med er negativitet mot Arsenal. Du är en rolig prick!
Det beror ju helt på hur dom vill spela nästa säsong, jag vill tro att offensiv fotboll fortfarande kan vinna

Hade ju varit nästan lika sjukt som att City värvar honom!
Ja, alltså Arsenal kan lätt göra en Leicester var 80:e år eller något

Nog för att West Ham är bäst i Europa men Rice bidrog knappt till titeln

Jorg glömde jag helt bort, Jesus och Zink känns inte riktigt som ledare utan följare. Visst dom har erfarenhet, men alla som har spelat i City har det isåfall. Ödegaard tränade ju enbart med Real och visst kan han ha snappat upp lite men ser inte honom som en kapten alls.. Jag kanske missbedömer honom, men känslan är att han fick bindeln för att han var lagets stjärna typ. Säger inte att det är omöjligt att Arsenal får ihop det, tycker bara att det saknas något.
"Alltid"

Senaste fem åren typ

Det läskiga är ju att Pep är lite som Sir Alex och kan få alla att se ut som världsstjärnor när dom inte är det, lämnar Walker och Bernardo så kommer bara två andra ta deras plats eller så har han hittat på ett system där man inte behöver den typen av spelare.. Efter tre raka och trippeln, så kan jag inte ha dom som ensam favorit, mycket talar emot ytterligare en.
Det är ju inte enbart riktat emot Arsenal, stämningen ändras lite när en viss användare kommer in och drygar

Diskuterar gärna fotboll och jag kan ändra uppfattning om jag inser att jag har fel, men jag kan inte klara av någon som går in med att solen är blå och vägrar ändra sig..