Citat:
Ursprungligen postat av Shedeville
Per Moberg var på besök under en blöt helg i staden Skövde- detta var på den tiden då han spelade i Rederiet och det var han och nån annan av skådisarna som var på plats och roade bönderna med deras närvaro. Jag och en kompis var ute på krogen (vi är kvinnor) och råkade gå in på Per. Han stoppade min kompis och frågade med halva ansiktet indränkt i whisky om vi två ville gå och knulla med honom. Bara rakt upp och ner sådär, jättecharmigt. Hann iväg innan han blev riktigt otrevlig, min kompis fick ta den värsta smällen. Hon var en riktig fitta enligt Per, och han skrek över halva baren : "VET DU FAN INTE VEM JAG ÄR DIN J*VLA FITTA??! "
Hon kom iväg när Per trillade ihop vid väggen, sen kom det nån vakt och hjälpte fyllekändisen upp på benen igen.
Trevlig kille. Jag ryser varje gång jag ser honom. Det är fortfarande nåt labilt över den mannen.
En av mina bröder jagar och jag var med honom i Örebrotrakten på ett "jägarjippo" minns inte vad det hette men P. Moberg skulle ha någon form av föreläsning där.
Brorsan stod vid ett stånd och kikade på jaktgrunkor då Per kom och bad att alla skulle flytta sig för han skulle fram och hans tid var begränsad och han ville inte mingla med vanligt folk!
Han hade en glass i ena handen och en tjej som stod vid sidan av hade kamera och tänkte fota honom då blev han helt galen och skrek och svor som en idot.
Vände helt om och tröck in glassen i ansiktet på tjejen medens han med långa steg stormade därifrån.
Hörde mummel efteråt bland de som stod och tittade att han tydligen är en riktig gris i alla lägen.
Han är BI förresten och det verkar inte uppskattas i jägarleden där folk tydligen ska vara straight för att bli helt acepterade.