2011-03-08, 18:50
Medlem
Benkkes avatar
Hittade ett förjävla skönt klipp med han på tuben
http://www.youtube.com/watch?v=l3dX2gxBolU
http://www.youtube.com/watch?v=bgpz7...eature=related
Fan vad han PM är skön, alltid trot han är en sur och vrång jävel
Senast redigerad av Benkke 2011-03-08 kl. 19:00.
Citera
2011-03-08, 21:21
Medlem
B. Mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Public Enemy
Han är ju bara äcklig med sina fingrar i grytorna och munnen och när han slänger med sitt flottiga hår över maten.
Man blir inte hungrig direkt.

Nu citerar du ju bara kvällstidningarnas skriverier. Prova på att tycka till själv istället.
Citera
2011-03-14, 19:08
Medlem
DrugsAreSads avatar
Jag har gått i samma klass som Per Morberg. En gång efter gymnastiken så tävlade vi vem som kunde föra in skaftet på sopkvast längst i anus, Per kom 2:a.
Citera
2011-03-14, 19:42
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrugsAreSad
Jag har gått i samma klass som Per Morberg. En gång efter gymnastiken så tävlade vi vem som kunde föra in skaftet på sopkvast längst i anus, Per kom 2:a.
Jaså, han var lika dålig på det som han är med sitt matgrisande.
Citera
2011-03-14, 20:30
Medlem
Var i en lägenhet och spelade poker i helgen. Det fanns ingen balkong utan bara ett fönster man kunde röka igenom med direkt insyn i Per Mobergs lägenhet. Stog där och skickade runt en spliff då jag plötsligt ser Per Moberg tassa förbi. Min polare såg också honom och skrek Per Moberg! Han mimade vafan och började släcka ner hela lägenheten. Efter ett tag såg jag en annan man och utbrast Per Moberg har bögsex! Tror han hörde mig och visade sig inte på hela kvällen.
Citera
2011-03-14, 21:26
Medlem
doris123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorFlum
Var i en lägenhet och spelade poker i helgen. Det fanns ingen balkong utan bara ett fönster man kunde röka igenom med direkt insyn i Per Mobergs lägenhet. Stog där och skickade runt en spliff då jag plötsligt ser Per Moberg tassa förbi. Min polare såg också honom och skrek Per Moberg! Han mimade vafan och började släcka ner hela lägenheten. Efter ett tag såg jag en annan man och utbrast Per Moberg har bögsex! Tror han hörde mig och visade sig inte på hela kvällen.

....fast Per bor inte i lägenhet.
Citera
2011-03-15, 07:36
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Du trollar!!!!
Citera
2011-03-15, 10:25
Medlem
MMXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doris123

Morbergs har en overnattningslagenhet pa Ostermalm som framst anvands av hans dottrar.
Citera
2011-03-15, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doris123
Oj så fel man kan ha, han ska tydligen vara nyinflyttad enligt han som äger lägenheten jag besökte. Den ligger förövrigt i Gamla stan. Även hans yngsta dotter ska tydligen bo där då hon brukar sitta utanför och gråta efter bråk med Per.
Citera
2011-03-15, 22:12
Medlem
Citat:
Oj så fel man kan ha, han ska tydligen vara nyinflyttad enligt han som äger lägenheten jag besökte. Den ligger förövrigt i Gamla stan. Även hans yngsta dotter ska tydligen bo där då hon brukar sitta utanför och gråta efter bråk med Per.

Stämmer absolut, har även jag sett en liten flickstackare sitta och gråta i en gränd i gamla stan och varje gång jag frågat henne varför så stirrar det till synes sönderslagna barnet bara rätt ut i tomma intet och svarar: Bråkat med Per, du vet kockfan som har bögsex häruppe..
Citera
2011-03-18, 00:41
Medlem
Per Moberg var på besök under en blöt helg i staden Skövde- detta var på den tiden då han spelade i Rederiet och det var han och nån annan av skådisarna som var på plats och roade bönderna med deras närvaro. Jag och en kompis var ute på krogen (vi är kvinnor) och råkade gå in på Per. Han stoppade min kompis och frågade med halva ansiktet indränkt i whisky om vi två ville gå och knulla med honom. Bara rakt upp och ner sådär, jättecharmigt. Hann iväg innan han blev riktigt otrevlig, min kompis fick ta den värsta smällen. Hon var en riktig fitta enligt Per, och han skrek över halva baren : "VET DU FAN INTE VEM JAG ÄR DIN J*VLA FITTA??! "
Hon kom iväg när Per trillade ihop vid väggen, sen kom det nån vakt och hjälpte fyllekändisen upp på benen igen.

Trevlig kille. Jag ryser varje gång jag ser honom. Det är fortfarande nåt labilt över den mannen.
Citera
2011-03-24, 19:25
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shedeville
Per Moberg var på besök under en blöt helg i staden Skövde- detta var på den tiden då han spelade i Rederiet och det var han och nån annan av skådisarna som var på plats och roade bönderna med deras närvaro. Jag och en kompis var ute på krogen (vi är kvinnor) och råkade gå in på Per. Han stoppade min kompis och frågade med halva ansiktet indränkt i whisky om vi två ville gå och knulla med honom. Bara rakt upp och ner sådär, jättecharmigt. Hann iväg innan han blev riktigt otrevlig, min kompis fick ta den värsta smällen. Hon var en riktig fitta enligt Per, och han skrek över halva baren : "VET DU FAN INTE VEM JAG ÄR DIN J*VLA FITTA??! "
Hon kom iväg när Per trillade ihop vid väggen, sen kom det nån vakt och hjälpte fyllekändisen upp på benen igen.

Trevlig kille. Jag ryser varje gång jag ser honom. Det är fortfarande nåt labilt över den mannen.
En av mina bröder jagar och jag var med honom i Örebrotrakten på ett "jägarjippo" minns inte vad det hette men P. Moberg skulle ha någon form av föreläsning där.
Brorsan stod vid ett stånd och kikade på jaktgrunkor då Per kom och bad att alla skulle flytta sig för han skulle fram och hans tid var begränsad och han ville inte mingla med vanligt folk!
Han hade en glass i ena handen och en tjej som stod vid sidan av hade kamera och tänkte fota honom då blev han helt galen och skrek och svor som en idot.
Vände helt om och tröck in glassen i ansiktet på tjejen medens han med långa steg stormade därifrån.
Hörde mummel efteråt bland de som stod och tittade att han tydligen är en riktig gris i alla lägen.
Han är BI förresten och det verkar inte uppskattas i jägarleden där folk tydligen ska vara straight för att bli helt acepterade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in