Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-11-01, 19:03
  #1
Medlem
Jag höll på att sätta i halsen när han dök upp i TV4+ som jaktreporter (och dessutom viltkock).

Någon som vet något om denna man? Det enda jag hittat här på Flashback är klippet från Mingels lista över Sveriges mest osympatiska kändisar.
Citera
2005-11-01, 21:47
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olyckan
Jag höll på att sätta i halsen när han dök upp i TV4+ som jaktreporter (och dessutom viltkock).

Någon som vet något om denna man? Det enda jag hittat här på Flashback är klippet från Mingels lista över Sveriges mest osympatiska kändisar.

Verkar ju lika ruskig i verkligheten som i rollen han spelade i tv serien Rederiet.

Ingen större risk att den killen får en svärmorsdröms roll.
Citera
2005-11-01, 21:59
  #3
Medlem
Tippi Hedrens avatar
När jag jobbade i en videobutik i Stockholm för en massa år sedan hyrde han tre bögporrfilmer av mig. Jag fick femton spänn i dricks för att jag var så diskret.
Citera
2005-11-01, 22:02
  #4
Medlem
Arthur Dents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tippi Hedren
När jag jobbade i en videobutik i Stockholm för en massa år sedan hyrde han tre bögporrfilmer av mig. Jag fick femton spänn i dricks för att jag var så diskret.

Då borde du lämna tillbaka dom nu.
Citera
2005-11-01, 22:03
  #5
Awaiting Email Confirmation
McFrosts avatar
Heter han inte Per Myrberg, eller tänker jag på en helt annan person?
Citera
2005-11-01, 22:07
  #6
Medlem
per morberg tror jag han heter
Citera
2005-11-01, 22:10
  #7
Banned
PerVerss avatar
Hela Moberg verkar vara en mörk, udda och speciell person. Lite Torre Flinck över honom.
Citera
2005-11-01, 22:13
  #8
Medlem
Han har ju spelat elaking i flera filmer, men även polischefen i Beck
Citera
2005-11-01, 22:14
  #9
Awaiting Email Confirmation
McFrosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ärtank
per morberg tror jag han heter

Åfan, det fanns visst både Per Morberg och Per Myrberg med i rederiet
Citera
2005-11-01, 22:17
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av McFrost
Åfan, det fanns visst både Per Morberg och Per Myrberg med i rederiet
Per Myrberg, denna gigant! Det är han som brukar sjunga "trettifyran".
Citera
2005-11-01, 22:31
  #11
Medlem
Jag tror han har FEM döttrar. Ingen aning hur gamla de är dock.
Citera
2005-11-02, 06:01
  #12
Medlem
Thomas_LAs avatar
Gift sedan en massa år tillbaka, men tydligen "före-detta" bög, enligt alla teaterkollegor. Han ska "ha blivit" straight när han träffade frugan. Heter hon inte Inez eller något sån't, har jag för mig.

Man kan ju möjligen misstänka att det är därför han fortfarande hyr P-rullar med den inriktningen. Begären pockar på...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback