2018-10-08, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
– Jag har aldrig varit någons kille. Jag har aldrig varit en TV4-kille, säger Morberg.

Han lagade mat i Nyhetsmorgon i TV4 i lördags iaf. Fick hora ned sig för att få prata om sin nyutgivna bok.....
Citera
2018-10-08, 15:08
Medlem
mjukmjukares avatar
Jag upprepar mig.
Att människan inte är klok i huvudet, elak och har alla bokstäver som finns i alfabetet (eller har utvecklat dom) beror i grunden på att han är ledsen för att han aldrig blivit erkänd eller eftertraktad som skådespelare.
Detta är en livssorg som matprogrammen och allt annat han kränger aldrig kan ersätta.
Så är det.
Men.

Det ursäktar inte hans vansinniga bemötande mot andra människor och hans idiotbeteende.

Självklart kommer Betal-Vad blir det för mat, floppa.
Repriser går ju gratis varje dag på gammel-tv eller Youtube.
Men som den narcissist han är inser han inte detta.

Citera
2018-10-08, 17:50
Medlem
Mosbulles avatar
Jag tittade i början pa hans serie, han var bra tycker jag. Senare känns det som om han "skadespelar" sig en hel del och överdriver sitt beteende.
Verkar vara en duktig kock!!
Citera
2018-10-09, 03:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Nja alla är väl inte hans.

Äldsta dottern Janina är en bonus dotter.
Citera
2018-10-09, 11:46
Medlem
TheChains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Jag upprepar mig.
Att människan inte är klok i huvudet, elak och har alla bokstäver som finns i alfabetet (eller har utvecklat dom) beror i grunden på att han är ledsen för att han aldrig blivit erkänd eller eftertraktad som skådespelare.
Detta är en livssorg som matprogrammen och allt annat han kränger aldrig kan ersätta.
Så är det.
Men.

Haha,

"ja, jag har sagt precis samma sak som Leif sa här i början. Det är bra att vi är två auktoriteter som påtalar detta... Mycket viktigt."

https://www.youtube.com/watch?v=yzsyiwJbfew

Starkt behov av att bli erkänd har han iallafall. Stort behov av att framhäva sig själv, kan aldrig slappna av. Man tänker bara på att han är en jävla nolla jämfört med GW när han beter sig sådär. Dock tror jag han är duktig på en del grejer, men det bleknar när nån är så självuppblåst och dryg.
Senast redigerad av TheChain 2018-10-09 kl. 11:50.
Citera
2018-10-09, 13:09
Medlem
mjukmjukares avatar
Som den fantastiska, både skådespelare och kock, han enligt egen utsago är, så borde han Herregud klarat Nyhetsmorgon härförleden utan detta genanta kaos som han ställde till med.
Det borde varit en busenkel uppgift och utfördes som en nervös debut i TV. Nästan skämskudde.

Citera
2018-10-09, 14:16
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mosbulle
Jag tittade i början pa hans serie, han var bra tycker jag. Senare känns det som om han "skadespelar" sig en hel del och överdriver sitt beteende.
Verkar vara en duktig kock!!
Vad baserar du det på?
Citera
2018-10-10, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheChain
Hahaha,

Disträ var han här i början:

https://www.youtube.com/watch?v=9wet1toxzcA

Annars: kaxig är han. Fem barn har han, undrar hur deras uppväxt varit.

Ha ha kolla in det här:

https://www.youtube.com/watch?v=9wet1toxzcA#t=10m30s

Killen är ju helskön!
Citera
2018-10-20, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agens56
Ha ha kolla in det här:

https://www.youtube.com/watch?v=9wet1toxzcA#t=10m30s

Killen är ju helskön!

Ja, allt är så löjligt tillrättalagt i TV numera att han känns som en räddning. Någon som vågar vara lite annorlunda på riktigt!

Däremot lär hans websatsning floppa ändå som många här är inne på.
Citera
2018-10-20, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mafia
Ja, allt är så löjligt tillrättalagt i TV numera att han känns som en räddning. Någon som vågar vara lite annorlunda på riktigt!

Däremot lär hans websatsning floppa ändå som många här är inne på.

Instämmer.

1. Han är en frisk fläkt i TV-landskapet. Numera är allt oerhört tillrättalagt, scriptat och PK.

2. Webbsatsningen kommer floppa. Målgruppen kommer inte hitta dit ens.
Citera
2018-10-20, 22:26
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Tycker att han "grisar" väl mycket när han lagar mat. T.ex. kliar sig i huvudet och sedan rätt ned i maten med fingrarna. Ousch!!! Fan, jag skulle aldrig äta den mat som han lagat.

Hans äckliga sätt att bete sig i köket är ju hans signum och tyvärr det enda som gör det hela någorlunda intressant att titta på. Man kan ju garva läppen av sig i ren chock när man bevittnar svineriet. Klart är att man inte vill ha en som lagar mat på det viset varken hemma eller på restaurang. Det säger sig själv!
Citera
2018-10-20, 22:32
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tippi Hedren
När jag jobbade i en videobutik i Stockholm för en massa år sedan hyrde han tre bögporrfilmer av mig. Jag fick femton spänn i dricks för att jag var så diskret.

Det kommer sannerligen inget på Tv ikväll heller när jag ändå måste undra över varför män har sån brist på skam i kroppen? Speciellt i hans ställning (du kände ju igen honom). En kvinna skulle aldrig göra så ☺️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in