2011-03-27, 10:33
Bannlyst
Morberg intervjuades alldeles nyss av Tilde i nyhetsmorgon.

När intervjun var på väg att ta slut och Tilde började att avrunda för reklam så bjöd Morberg på ett riktigt Viggo Strieberskt:

- jag känner (eller kände )att du är på väg att avrunda!? Så följde en påtaglig tystnad.

Tilde svarade lite ängsligt - du är rolig du!
Citera
2011-03-27, 10:36
Medlem
Ufolinas avatar
Nu är Per med i nyhetsmorgon på 4 an. Blir intervjuad av Tilde och vet inte vad det är med han men han verkar nästan lite blyg. Kan det va så att han är lite förtjust i Tilde?
Citera
2011-03-27, 11:03
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ufolina
Nu är Per med i nyhetsmorgon på 4 an. Blir intervjuad av Tilde och vet inte vad det är med han men han verkar nästan lite blyg. Kan det va så att han är lite förtjust i Tilde?

Förtjust?Vem vill inte idka samlag med den kvinnan?
Citera
2011-03-27, 11:04
Medlem
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ufolina
Tror absolut att han är sugen på Tilde och han fick garanterat stånd som han blev generad för att hon såg. Per lider av WED (Wild Erection Disorder) dvs han kan inte kontrollera när han ska få fjäder eller inte, lite som ett penis-relaterat tourette syndrom...
Citera
2011-03-27, 11:05
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Tror absolut att han är sugen på Tilde och han fick garanterat stånd som han blev generad för att hon såg. Per lider av WED (Wild Erection Disorder) dvs han kan inte kontrollera när han ska få fjäder eller inte, lite som ett penis-relaterat tourette syndrom...

Det kan inte jag heller,det kallas översexuell
Citera
2011-03-27, 11:39
Medlem
Bavaros avatar
Vete fan men jag gillar killens stil, kaxig och lite dryg men han har täckning för det tycker jag, men visst lite ödmjukhet skadar väl aldrig. Har en jobbarkollega som gick i hans klass hela grundskolan och då var han som vem som helst tydligen, kollegan nämde ett namn de han kallades under skoltiden typ Pärtan eller något sådant, men kommer inte ihåg det.
Citera
2011-03-27, 11:43
Bannlyst
Jag har stött på honom några gånger och han är ett riktigt svin privat. Han tror att han är en av världens största stjärnor och kräver att bli behandlad på det sättet. Ett riktigt ärkesvin med andra ord
Citera
2011-03-27, 14:32
Medlem
per moberg är kung vem fan annars ska underhålla oss lasse åberg? hela forumet börjar bli för mycket volvo v70,pera är en gourmant
Citera
2011-03-27, 17:30
Medlem
Har läst igenom hela tråden och jag tycker Morberg är en av våra skönaste tv-profiler. Har inspirerade mig att börja med matlagning. Ni som tycker att han har dålig hygien i hemmaköket ska aldrig gå ut och äta på resturang igen. Känner ett flertal kockar i Göteborg som jobbar på toppkrogar och de har kommit oduschade, kör utan hårnät och tagit upp kött från smutsiga golv. Anledningen varför ni reagerar på hur just Morberg lagar mat är för att ni TITTAR på när han lagar mat. Om ni är ute på resturang eller sitter och väntar på maten hemma så vet ni inte hur kocken hanterar råvarorna eller hygienen och troligtvis tänker ni inte på det heller så ni tycker det smakar bra även om det hade varit Morberg som hade lagat maten.

Min poäng är att alla sinnen spelar in när det gäller mat. Ser man något äckligt som händer i köket så vill man inte äta det men om det är snyggt upplagt ute på krogen så är det hur gott som helst.
Citera
2011-03-27, 20:40
Medlem
MMXs avatar
En avlägsen bekant till mig stod i dörren till någon Stockholmskrog för några år sedan (innan Per "slog igemom" med Vad blir det för mat? och mest var känd som psychot från Rederiet). I alla fall så kom Morberg förbi, aprak, ca en kvart innan stängning och skulle absolut komma in tillsammans med sina polare. När han blev nekad ville han slåss och började göra diverse Judo-"moves".
Citera
2011-03-27, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
lite som ett penis-relaterat tourette syndrom...
Helt underbart!
Citera
2011-03-30, 23:00
Medlem
svulles avatar
Är det bara jag som tycker att Per Morberg ser efterbliven ut? Tycker att han pratar mycket lustigt också. Är han diagnotiserad med något, eller är han bara påtänd i TV?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in