2023-07-14, 17:37
Medlem
tivolits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
Hur har man råd att resa till Kroatien när man sitter hos kronofogden med en massa skulder?

Såna jävla luffare. Dom har verkligen inte fått rätt verktyg i livet. Beter sig som snorungar.
Citera
2023-07-14, 17:38
Medlem
tivolits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majblomman0600
För de ska minsann tälta och laga all mat på stormkök 😂 hoppas bilen håller hela vägen ner…

Fyfan alltså deras bilar håller ju knappt till affären. Riktiga clowner.
Citera
2023-07-14, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majblomman0600
Jocke skulle ju plugga hela sommaren så hur har han tid att åka iväg till Kroatien? 😂 det var iaf det som sades för ett tag sen. Att de inte skulle iväg på något långväga då han inte kom ifrån studierna. Det svänger fort.

Hur har han tid att åka till Kroatien när han inte ens kunde avsätta en dag åt lilla T?
Citera
2023-07-14, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nelisc
Hur har han tid att åka till Kroatien när han inte ens kunde avsätta en dag åt lilla T?

Haha ja det kan man verkligen undra
Citera
2023-07-14, 19:16
Medlem
Zizzoerps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nelisc
En riktig idiot är vad han är. Pinsam.
Citera
2023-07-14, 19:36
Medlem
Även om dom ska bila och tälta så kostar de ju massor. Speciellt med så många barn. Men blir såklart lite billigare utan T... Helt sinnes vad vidriga dom är
Citera
2023-07-14, 20:13
Medlem
Citat:
Även om dom ska bila och tälta så kostar de ju massor. Speciellt med så många barn. Men blir såklart lite billigare utan T... Helt sinnes vad vidriga dom är

Hennes jävla damp och impulsivitet
Citera
2023-07-15, 10:21
Medlem
Blir inget Kroatien pga för dyrt. Trist tycker jag, vilken glädje om de åkt den långa väger ner för att inse att de inte har råd att leva där en vecka..🤪
Citera
2023-07-15, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbelgum18
Blir inget Kroatien pga för dyrt. Trist tycker jag, vilken glädje om de åkt den långa väger ner för att inse att de inte har råd att leva där en vecka..🤪

Haha! Undrar om de kommer vi är gravida inlägg efter resa till Gotland. Det var ju så förra sommaren.
Citera
2023-07-15, 11:02
Medlem
Citat:
Haha! Undrar om de kommer vi är gravida inlägg efter resa till Gotland. Det var ju så förra sommaren.

Jag säger nog ändå nej faktiskt. Jag tror inte hon är gravid. Men jag brukar ha fel så..🙃
Citera
2023-07-15, 15:13
Medlem
tivolits avatar
Citat:
Jag säger nog ändå nej faktiskt. Jag tror inte hon är gravid. Men jag brukar ha fel så..🙃

Jag tror inte heller det. Men om (när) hon blir det igen hoppas jag för alltid att det bara blir pojkar om J är pappan (hon lär väl hinna med en babydaddy nr 4 i livet). För det äcklar mig hur selektiv han är när det kommer till BARN. ”Det barnet vill jag inte ha (T)”. ”Jag vill ha en dotter, vi gör abort”.
Smuts. Det är BARN vi pratar om, inte dockor J din jävla kokosnöt.
Citera
2023-07-15, 15:18
Medlem
Citat:

P vet ju inte vad preventivmedel är så vi får se 🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in