2023-04-04, 19:08
Medlem
Är det bara jag som inte är övertygad om att P är gravid? Tror mer att någon skapat en fejkprofil och gjort inlägget..
Hon la ut en bild idag och hon såg inte gravid ut, vilket hon brukar göra väldigt tidigt..
Citera
2023-04-04, 19:23
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbelgum18
Är det bara jag som inte är övertygad om att P är gravid? Tror mer att någon skapat en fejkprofil och gjort inlägget..
Hon la ut en bild idag och hon såg inte gravid ut, vilket hon brukar göra väldigt tidigt..
Det är inte en fejkprofil som skrivit inlägget. Hon gör ju så för att övertyga alla att hon inte är gravid och hon verkar ha lyckats med dig. Hon drar in magen, eller så är det en gammal bild.
Citera
2023-04-04, 20:12
Medlem
Nu kom storyn med vinglaset 😆
Citera
2023-04-04, 20:40
Medlem
Jo hon är gravid, det är hon själv som skrivit det i en fb grupp. Ingen annan.
Hade hon inte varit gravid, så hade hon absolut skrivit det med tanke på kommentar hon fick på instagram samt att hon läser här. Hon hade garanterat förnekat det isåfall.
Hon tycker nog det är roligt att hålla på som hon gör, hon gillar uppmärksamheten!
Dom går ut med graviditeten snart ska ni se, i form av ett påskägg som någon skrev här 😂
Citera
2023-04-04, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LittleMiniFox
Nu kom storyn med vinglaset 😆

Alkoholfritt eller läsk 🤣
Citera
2023-04-04, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbelgum18

Nej jag är inte övertygad.Kan lika gärna vara för att försöka locka följare eller någon annan ytlig anledning.

Jag vill ännu en gång dra jämförelsen med henne och lyxfällanparet från Bålsta. Det är samma skrot och korn.Dem beter sig sådär skit konstigt offentligt och alltid på bekostnad av sina egna avkommor som växer upp och blir helt mongo. Sen när folk höjer ögonbrynet så begriper dem inte vrf folk hatar eller ifrågasätter utan då kallas man troll,avundsjuk osv. Jätte jätte konstigt.
Citera
2023-04-04, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaiser86
Nej jag är inte övertygad.Kan lika gärna vara för att försöka locka följare eller någon annan ytlig anledning.

Jag vill ännu en gång dra jämförelsen med henne och lyxfällanparet från Bålsta. Det är samma skrot och korn.Dem beter sig sådär skit konstigt offentligt och alltid på bekostnad av sina egna avkommor som växer upp och blir helt mongo. Sen när folk höjer ögonbrynet så begriper dem inte vrf folk hatar eller ifrågasätter utan då kallas man troll,avundsjuk osv. Jätte jätte konstigt.

Känns ju sjukt om hon skulle ljuga om det. Det tror jag inte på.
Nu har hon frågestund, men den frågan lär hon inte svara på 😂😂
Citera
2023-04-04, 20:56
Medlem
Om hon inte hade varit gravid/alternativt fejkkonto på fb så hade hon garanterat dementerat detta och bett folk anmäla kontot osv.
Det hon håller på med på storyn med vinglas osv är ju bara för att jävlas med dem som vet sanningen. 😂 hon spelar
Citera
2023-04-04, 21:04
Medlem
Hela familjen njuter av flytten som är på gång och det kommer underlätta allas liv.
T då? J är ju förfan dum i huvudet
Citera
2023-04-04, 21:13
Medlem
Hur har dom råd att leva som dom gör egentligen? Ingen av dom jobbar ju. Hon kan väl knappast dra in så mycket på instagram?
Är det bidrag bara?
Man får väl inte ta delbetalningar och lån med såna skulder de har hos kronofogden?
Citera
2023-04-04, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
Hela familjen njuter av flytten som är på gång och det kommer underlätta allas liv.
Men han ingår ju inte i familjen längre.
Citera
2023-04-04, 21:24
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
Kollade J’s försvarsinlägg om T som han la upp för några månader sen där han hoppades att T skulle förstå när han blir äldre. Alla kommentarer är så stöttande??! Att han är en jättebra pappa som ser till sin sons bästa. I andra sammanhang får pappor skit om dom har barnen varannan helg.. Hur går det ihop?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in