2023-06-17, 19:03
Medlem
Tycker alla deras barn är jätte söta om vi nu ska börja kommentera barns utseende.
Citera
2023-06-17, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majblomman0600
Syftade på de yngre barnen

Jaha .. nä jag säger inget. Vill inte kommentera gällande barns utseende egentligen
Citera
2023-06-17, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaiser86
Tycker alla deras barn är jätte söta om vi nu ska börja kommentera barns utseende.

Tycker inte vi ska det.
Citera
2023-06-17, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
Tycker inte vi ska det.

I så fall borde vi inte kommentera P:s utseende heller. Finns betydligt värre kommentarer om hennes utseende tidigare i tråden.
Citera
2023-06-17, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majblomman0600
I så fall borde vi inte kommentera P:s utseende heller. Finns betydligt värre kommentarer om hennes utseende tidigare i tråden.

Nej, men det är ändå lite skillnad på P och hennes barn vad gäller det.
Men jag har nog inte kommenterat något utseende, tycker man kan hålla det för sig själv
Citera
2023-06-18, 03:06
Medlem
Citat:
Nej, men det är ändå lite skillnad på P och hennes barn vad gäller det.
Men jag har nog inte kommenterat något utseende, tycker man kan hålla det för sig själv

Hahaha! Ni är så jävla töntiga! Kommentera utseende hit och dit.
Citera
2023-06-18, 05:31
Medlem
Tänkte på en grej. Om de visste könet på bebisen, då gjorde dom ju NIPT - det kostar 6000 kronor (man kan få det gratis om man skulle få lågt resultat på KUB men då görs det troligtvis efter vecka 14+). La dom alltså dessa pengar just för att hinna göra abort pga ”fel” kön? RUL görs ju ofta när det är för sent och socialtjänsten godkänner endast sena aborter om barnet inte anses levnadsdugligt.
Nu vet jag inte avståndet mellan J och lilla T, men 6000 hade väl räckt till MINST 6 umgängen?
Citera
2023-06-18, 07:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av backuphallihallo
Tänkte på en grej. Om de visste könet på bebisen, då gjorde dom ju NIPT - det kostar 6000 kronor (man kan få det gratis om man skulle få lågt resultat på KUB men då görs det troligtvis efter vecka 14+). La dom alltså dessa pengar just för att hinna göra abort pga ”fel” kön? RUL görs ju ofta när det är för sent och socialtjänsten godkänner endast sena aborter om barnet inte anses levnadsdugligt.
Nu vet jag inte avståndet mellan J och lilla T, men 6000 hade väl räckt till MINST 6 umgängen?

Men är inte NIPT gratis då någonstans?
Tror ändå inte det, dom kanske blev erbjudna det. Antagligen blev hon rådd till att göra abort pga så kort tid efter snittet annars hade hon säkert behållt men blev tvungen att göra abort.
Hon har ju skrivit när hon skaffar fler barn så de kommer komma fler graviditeter...

Japp. Men pengar finns. Se och läs hur dom lever. Renovering, nöje, shopping osv osv
Citera
2023-06-18, 09:08
Medlem
Citat:
Men är inte NIPT gratis då någonstans?
Tror ändå inte det, dom kanske blev erbjudna det. Antagligen blev hon rådd till att göra abort pga så kort tid efter snittet annars hade hon säkert behållt men blev tvungen att göra abort.
Hon har ju skrivit när hon skaffar fler barn så de kommer komma fler graviditeter...

Japp. Men pengar finns. Se och läs hur dom lever. Renovering, nöje, shopping osv osv

Endast i Blekinge om man är över 32, resterande regioner erbjuder de gratis efter KUB beroende på resultatet.
Citera
2023-06-18, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av backuphallihallo
Endast i Blekinge om man är över 32, resterande regioner erbjuder de gratis efter KUB beroende på resultatet.

Kanske gråtit sig till NIPT då. Ingen aning.
Citera
2023-06-22, 20:53
Medlem
tivolits avatar
Det är så svårt att relatera till hennes sorg på något sätt. För det känns inte äkta när hon filmar sig själv när hon gråter, lägger på ett filter för att se brun ut (obs viktigt att vara fake-solbrun när man sörjer) och en sorglig Darin-låt.

Jag ser förbi allt hon känner och tänker bara; vem gör så när man gråter?

Influensers är så otroligt skadade och dom fattar det inte själva.
Citera
2023-06-22, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tivolit
Det är så svårt att relatera till hennes sorg på något sätt. För det känns inte äkta när hon filmar sig själv när hon gråter, lägger på ett filter för att se brun ut (obs viktigt att vara fake-solbrun när man sörjer) och en sorglig Darin-låt.

Jag ser förbi allt hon känner och tänker bara; vem gör så när man gråter?

Influensers är så otroligt skadade och dom fattar det inte själva.

Kände samma när jag såg hennes lilla gråt klipp. Känns bara som hon söker uppmärksamhet? Vill hon att någon ska starta en insamling?
Vem filmar sig själv sådär?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in