2023-08-03, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
Tror inte hon förstår det. Noll självinsikt. Både hon och J.
Man undrar ju hur hon känner över att J lämnat sin son. Sitter hon bakom skärmen och är nöjd? Ler hon för sig själv? Känner sig stolt? Kommer aldrig förstå!
Citera
2023-08-03, 17:49
Medlem
Tycker det är lika illa varje gång när hon beklagar sig på sin story som hon gjorde imorse. Nu snart så går dom väl ut med de glada nyheterna!

Hennes sparris till sambo (ej man) är något av det sorgligaste jag sett. Någon som överger ett barn är inte något att hålla i handen när det stormar omkring en. Hur kan hon inte se honom för vad han är?
Häromdagen när han hade filmat P när han skrämmer henne så höll jag på att skämmas ihjäl. För att inte tala om alla fjantiga miner han alltid gör framför kameran, men en osäker person beter sig väl så.
Snickare dessutom och speciellt händig på att skruva Ikea-möbler. Det har vi ju fått se ordentligt på hans storys!

Jag vill avsluta med att det stavas käckt och inte tjeckt P.
Citera
2023-08-03, 17:51
Medlem
Qwelias avatar
Kanske, ot men än en gång har jag, svårt att läsa, det hon skriver då kommatecken, dyker upp lite här och var där de inte ska vara 😅
(Skämt åsido med mina kommatecken hehe)
Citera
2023-08-03, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stensota
Tycker det är lika illa varje gång när hon beklagar sig på sin story som hon gjorde imorse. Nu snart så går dom väl ut med de glada nyheterna!

Hennes sparris till sambo (ej man) är något av det sorgligaste jag sett. Någon som överger ett barn är inte något att hålla i handen när det stormar omkring en. Hur kan hon inte se honom för vad han är?
Häromdagen när han hade filmat P när han skrämmer henne så höll jag på att skämmas ihjäl. För att inte tala om alla fjantiga miner han alltid gör framför kameran, men en osäker person beter sig väl så.
Snickare dessutom och speciellt händig på att skruva Ikea-möbler. Det har vi ju fått se ordentligt på hans storys!

Tror också de e dags snart, för en ny graviditet. Hon värmer upp för att kunna meddela de glada nyheterna.
Hon är patetisk och det säger mycket om henne att hon är tillsammans med J som övergett sin son.
Citera
2023-08-03, 19:19
Medlem
Det är inte synd om folk i en Flashback tråd, inte heller synd om J eller P. Den enda det är synd om är lilla T som blivit övergiven av sin pappa. Det är det folk stör sig på och ett återkommande ämne i tråden. Varför inte förklara hur det ligger till med det istället.
Citera
2023-08-03, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henben
Det är inte synd om folk i en Flashback tråd, inte heller synd om J eller P. Den enda det är synd om är lilla T som blivit övergiven av sin pappa. Det är det folk stör sig på och ett återkommande ämne i tråden. Varför inte förklara hur det ligger till med det istället.

De kan dom inte
Citera
2023-08-03, 20:28
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
Tror också de e dags snart, för en ny graviditet. Hon värmer upp för att kunna meddela de glada nyheterna.
Hon är patetisk och det säger mycket om henne att hon är tillsammans med J som övergett sin son.
Ja jag tror också dom går ut med en ny graviditet snart. Får hoppas att det är ”rätt” kön den här gången🤮 Varje gång jag tänker på att dom gjorde abort pga fel kön mår jag illa. Mest skulle jag önska att ingen av dom någonsin kunde föröka sig igen. Det förtjänar dom inte.
Citera
2023-08-03, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qwelia
Kanske, ot men än en gång har jag, svårt att läsa, det hon skriver då kommatecken, dyker upp lite här och var där de inte ska vara 😅
(Skämt åsido med mina kommatecken hehe)

DET är ändå, underhållning, det!
Citera
2023-08-03, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solstalen21
Ja jag tror också dom går ut med en ny graviditet snart. Får hoppas att det är ”rätt” kön den här gången🤮 Varje gång jag tänker på att dom gjorde abort pga fel kön mår jag illa. Mest skulle jag önska att ingen av dom någonsin kunde föröka sig igen. Det förtjänar dom inte.

Har inte följt henne så länge så har missat detta med aborten pga fel kön?? Jösses. Vad handlar det om?
Citera
2023-08-03, 22:05
Medlem
tivolits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gagung
Har inte följt henne så länge så har missat detta med aborten pga fel kön?? Jösses. Vad handlar det om?

Hon skrev i en fb-grupp (ja det var hennes riktiga konto) att hon var med barn och att kub hade visat att det var en pojke och att hon och speciellt J kände sorg över att det inte var en flicka.

Plötsligt var hon inte gravid längre.
Usch.
Citera
2023-08-03, 22:18
Medlem
tivolits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stensota

100% lite förberedelser och gnäll inför nyheterna om att hon är gravid igen, jävla dårar. Vilken vecka ska barnet födas i nu? 27? Och dom tycker det är värt att riska både henne och ungens liv.
Hoppas det blir en pojk om det går vägen
Citera
2023-08-03, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tivolit
100% lite förberedelser och gnäll inför nyheterna om att hon är gravid igen, jävla dårar. Vilken vecka ska barnet födas i nu? 27? Och dom tycker det är värt att riska både henne och ungens liv.
Hoppas det blir en pojk om det går vägen

Hon riskerar ju göra sina levande barn moderslösa också samtidigt. Otroligt egoistiskt.
Tveksamt att det går vägen tyvärr
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in