2025-07-11, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Han är ju dock med där.

Ja hon la upp det på storyn när hon ville spräcka spekulationerna här inne 😉
Citera
2025-07-11, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majblomman0600
Ja hon la upp det på storyn när hon ville spräcka spekulationerna här inne 😉

Ja, den var uppenbar 😂
Citera
2025-07-11, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Fast han gjorde en uppgradering hon gjorde en nedgradering

Han var singel med spelmissbruk och skulder
Hon hade ändå ekonomi och trygg man och drack typ aldrig

Nja, när de träffades hade hon väl skulder efter sin salong och bodde uppepå ridhuset på Segersta. Så särskilt stabilt var det nog inte.
Citera
2025-07-11, 16:01
Medlem
Spännande att dom åkte till Öland och Småland med en bil som inte gick igenom besiktningen i slutet av juni. Man får hoppas att det inte var något större fel på bilen då. Med tanke på alla barn som färdades i bilen.
Citera
2025-07-11, 18:08
Medlem
Citat:
Spännande att dom åkte till Öland och Småland med en bil som inte gick igenom besiktningen i slutet av juni. Man får hoppas att det inte var något större fel på bilen då. Med tanke på alla barn som färdades i bilen.

Men fy fan. Alltså hur oansvariga lyckas dessa två vara? Är ju inte så att man direkt behöver leta efter fel de gör, de levererar det alldeles själva.
Citera
2025-07-11, 20:46
Medlem
nintendoKalles avatar
Citat:

En riktig jävla skitbil verkar det vara för kollar man på bilregistret så har det varit efterbesiktning efter flertalet besiktningar
Citera
2025-07-11, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nintendoKalle
En riktig jävla skitbil verkar det vara för kollar man på bilregistret så har det varit efterbesiktning efter flertalet besiktningar

Nog för att man brukar få köra en bil som inte gått igenom nån månad tills nästa besiktning. Men om bilen gång på gång blir underkänd borde det väl vara på sin plats att man servar den. Kan ju va smart att lägga några tusen på det istället för all lyxig mat, hotellnätter och alkohol.
Citera
2025-07-12, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molim
Nog för att man brukar få köra en bil som inte gått igenom nån månad tills nästa besiktning. Men om bilen gång på gång blir underkänd borde det väl vara på sin plats att man servar den. Kan ju va smart att lägga några tusen på det istället för all lyxig mat, hotellnätter och alkohol.

De får inte ha för flashig bil för då tar fogden bilen 😅
Båda två har ju miljonskulder så de får åka runt i en skrotbil med ungarna däri.
Så pinsamt för den fantastiska Pannan.
Citera
2025-07-12, 11:05
Medlem
Citat:
Bilen har ju också gått drygt 27 000 mil!
Citera
2025-07-12, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
De får inte ha för flashig bil för då tar fogden bilen 😅
Båda två har ju miljonskulder så de får åka runt i en skrotbil med ungarna däri.
Så pinsamt för den fantastiska Pannan.

Tänk vilket liv de kunde levt om de tog tag i skulderna. Jobba, åka på semester, köpa hus, vettig bil osv. Allt det som jag tror P egentligen vill. Så vad håller dom tillbaka? Kan ju knappast vara av ekonomiska skäl med tanke på hur de spenderar pengar....
Citera
2025-07-12, 18:29
Medlem
Citat:
Tänk vilket liv de kunde levt om de tog tag i skulderna. Jobba, åka på semester, köpa hus, vettig bil osv. Allt det som jag tror P egentligen vill. Så vad håller dom tillbaka? Kan ju knappast vara av ekonomiska skäl med tanke på hur de spenderar pengar....

Jag har själv kommenterat det flera gånger. Att om de bara lagt manken till så tror jag att de lyckats beta av sina skulder. För tycker inte att det saknas driv hos dem, utan en massa felprioriteringar däremot...

Och av tidigare kommentarer som jag läst här inne så verkar inte P speciellt sugen på att hjälpa sin sambo att betala av dennes skulder. Och herren själv ifråga önskar ju skuldsanering...

Jag tycker att om man flyttar ihop med någon så delar man dennes ekonomi. Plus att man tar ju någon på gott och ont när man sedan dessutom väljer att förlova sig.
Citera
2025-07-12, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vita.luna
Jag har själv kommenterat det flera gånger. Att om de bara lagt manken till så tror jag att de lyckats beta av sina skulder. För tycker inte att det saknas driv hos dem, utan en massa felprioriteringar däremot...

Och av tidigare kommentarer som jag läst här inne så verkar inte P speciellt sugen på att hjälpa sin sambo att betala av dennes skulder. Och herren själv ifråga önskar ju skuldsanering...

Jag tycker att om man flyttar ihop med någon så delar man dennes ekonomi. Plus att man tar ju någon på gott och ont när man sedan dessutom väljer att förlova sig.

Hade faktiskt inte heller velat betala av någon annan spelskulder eller skatteskulder heller för den delen. Men jag hade heller aldrig sett till att skulderna ökar genom att helt enkelt skita i förskoleavgifter, underhåll och trängselavgifter. Båda de där borde ta tag i sina liv och se till att faktiskt göra rätt för sig, alltså sluta fejka diskbråck och plocka ut vabb för dödssjuka barn ( som ändå trots allt kan följa med till gallerior, vara på tältsemeter och lämnas bort för mamma och pappa måste få eegggeeennttiiiddd).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in