2025-05-27, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patchoulioud
Ja👍
Kan säkert vara så att Jocke var den som fick samarbetet och tog med P. Men han märkte iaf inte sina storys som samarbete vilket jag ej tror är ok.

Så gjorde de förra gången. P gjorde världens grej av att J hade överraskat henne och tagit dit henne med ögonbindel. Lade ut massa bilder och så från besöket så att det verkligen såg ut som en vanlig betald hotellweekend. Så var de bara J som reklammarkerade sina inlägg. Väldigt fult gjort!
Citera
2025-05-27, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somsvampariskogen
Så gjorde de förra gången. P gjorde världens grej av att J hade överraskat henne och tagit dit henne med ögonbindel. Lade ut massa bilder och så från besöket så att det verkligen såg ut som en vanlig betald hotellweekend. Så var de bara J som reklammarkerade sina inlägg. Väldigt fult gjort!
Jaa det minns jag!! Herregud en sån fejkad värld dom lever i.
Citera
2025-05-27, 19:34
Medlem
Citat:
Hon skrev tidigare att hennes bror ska bjuda henne och de äldre barnen (?) och hennes syster och mamma på en resa utomlands

Det tror jag hon bara skriver för att folk inte ska vara på dom om utgifter. Dvs bluff....
Citera
2025-05-27, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cisan
Det tror jag hon bara skriver för att folk inte ska vara på dom om utgifter. Dvs bluff....

Det är möjligt. Men brodern verkar ha ett mer ordnat liv och kanske har råd att bjuda.
Citera
2025-05-27, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakelskrutt
Är ju det hon har att komma med.
Dock är hon jävligt skarp på inredning och är i min mening duktig på att fota. Hon är ju väldigt kreativ, det får vi ändå ge henne.
Hon borde börja medicinera för sin adhd 😅

Håller helt med, hon har konstnärliga kvaliteter som borde gödas istället för att fortsätta leva ett skitliv.
Citera
2025-05-28, 07:31
Medlem
Citat:
Det är möjligt. Men brodern verkar ha ett mer ordnat liv och kanske har råd att bjuda.

Så kan det vara men att bjuda typ sju personer är ändå ganska mycket...
Citera
2025-05-28, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cisan
Så kan det vara men att bjuda typ sju personer är ändå ganska mycket...

Han har väl utvecklat goat simulator tror jag då d finns nog cash, men tror knappast att han betalar allt för alla!
Citera
2025-05-28, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fucktskada
Alltså fattar dom inte att varenda story under tiden dom befinner sig där behöver reklammärkas?! Man kan ju inte bara slänga upp en reel i efterhand som är reklammärkt...
Men de vill ju låtsas att de själva betalar för hotellvistelsen, inte att de är så fattiga att de måste tigga sig till en hotellvistelse
Citera
2025-05-28, 20:25
Medlem
Tror ni J fick fast tjänst efter sin provanställning? Det tror inte jag.

Jag gissar att han är ekonomiskt beroende av P och måste följa hennes direktiv. Varför skulle han annars lydigt filma medans sin fästmö tar på en annan man?
Citera
2025-05-29, 00:24
Medlem
Älskar ändå att M hanterar E bättre än P och E.. hon liksom rättar till E på höften som man brukar göra när man är van att bära barn på höften.. men d e väl förmodligen så..
Citera
2025-05-29, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av messmoret
Älskar ändå att M hanterar E bättre än P och E.. hon liksom rättar till E på höften som man brukar göra när man är van att bära barn på höften.. men d e väl förmodligen så..

Ja det där pratades ju om redan för något år sen dvs att syskonen behöver kliva in när Pannan och Hallerheim faktisk inte orkar med att driva alla sina projekt och ta hand om småbarn samtidigt. Särskilt inte när hela familjen har diagnoser från A-Ö..
Senast redigerad av FruKrokodil 2025-05-29 kl. 02:16.
Citera
2025-05-29, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Ja det där pratades ju om redan för något år sen dvs att syskonen behöver kliva in när Pannan och Hallerheim faktisk inte orkar med att driva alla sina projekt och ta hand om småbarn samtidigt. Särskilt inte när hela familjen har diagnoser från A-Ö..
App app app glöm inte att hon klart och tydligt markerade att INGEN av de stora barnen har någon diagnos. Även om jag har ett svagt minne av att att hon nämnt en av de större tjejerna och stora T vid något tillfälle
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in