Igår, 16:27
Medlem
Kul att se att tråden lever än!

Måste finnas en anledning till att hon knappt delar barnen längre när hon delat mycket tidigare.
Citera
Igår, 16:28
Medlem
Jag har inte följt henne så mycket på länge och är förvånad att dom ens är tillsammans fortfarande faktiskt
Citera
Igår, 20:31
Medlem
Idag vill säga att jag beklagar er sorg efter I.

Även då jag kommenterar om saker som jag inte håller med er om, och ni kanske inte tror det är ärligt eller struntar blank i det för den delen. Men jag är ledsen för att ni förlorade er dotter, jag hoppades verkligen på att hon skulle ta sig igenom det när det skedde. Och jag önskar att ingen förälder ska behöva uppleva en liknande förlust.
Citera
Igår, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vita.luna
Idag vill säga att jag beklagar er sorg efter I.

Även då jag kommenterar om saker som jag inte håller med er om, och ni kanske inte tror det är ärligt eller struntar blank i det för den delen. Men jag är ledsen för att ni förlorade er dotter, jag hoppades verkligen på att hon skulle ta sig igenom det när det skedde. Och jag önskar att ingen förälder ska behöva uppleva en liknande förlust.

Jag skriver under på den.
Däremot så solkades minnes av I ner när det blev pengar inblandade, insamlingar och bedrägerier (allt som skulle skänkas till spädbarnsfonden men aldrig redovisats).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in