2025-06-01, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av versaler
https://nouw.com/patriciavidelindh/2019/01

Här läser man om hur svårt det varit för familjen att behöva anpassa sig efter M men tänk att dom överlevde men att anpassa sig efter J lilla son var så himla besvärligt att dom uteslöt honom från familjen 🤔

Det är otroligt ofräscht beteende gentemot ett liten pojke som genuint verkar älska sin far. Pojken är snart i den åldern att han själv kan följa sin "pappa" på nätet och det måste sticka i hjärtat att vara oönskad medans "pappa" och hans nya familj lever loppan.
Inte ens ett simpelt underhåll var han värd utan bara.. ingenting.
Citera
2025-06-01, 01:21
Medlem
Och W sitter och talar om hur tjock E är och Pannan bara skrattar. Kanske ska lära W att inte snacka skit om NÅGON så kanske hon får lite kompisar och slipper vara så illa omtyckt i skolan. Eller så kan man ju bara skratta åt det 🤷🏼‍♀️
Citera
2025-06-01, 02:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slutanuuu
Och W sitter och talar om hur tjock E är och Pannan bara skrattar. Kanske ska lära W att inte snacka skit om NÅGON så kanske hon får lite kompisar och slipper vara så illa omtyckt i skolan. Eller så kan man ju bara skratta åt det 🤷🏼‍♀️

Det är ju hemskt om W känner sig ensam i skolan, önskar inget barn en sån uppväxt. Men precis som du säger så formar man inte en social diamant i en stengruva.
Jag må tycka att Pannan är ett äkta avskum men önskar verkligen inte hennes barn något illa.
Citera
2025-06-01, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stensota
Så roligt med Ps senaste story där man ser Js arm och fler andra halva personer och kompisens gubbe är mitt i bilden som fokuspunkt. Så jäkla roligt hur genomskinligt det är att P är sugen på honom och inte den lille fjanten J. Kan inte klandra henne heller!

Kolla J storys från igår.
Ps trånande blickar på M*x är så tydliga.
Citera
2025-06-01, 07:41
Avstängd
De känns så wt och verkar slösa pengar dagligen. Där kan man snacka om lyxhandlingar.
Citera
2025-06-01, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slutanuuu

Stackars W. Med en sån uppväxt är det inte konstigt att man blir som man blir. Osäker och otrygg.
Citera
2025-06-01, 10:46
Medlem
nintendoKalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Det är ju hemskt om W känner sig ensam i skolan, önskar inget barn en sån uppväxt. Men precis som du säger så formar man inte en social diamant i en stengruva.
Jag må tycka att Pannan är ett äkta avskum men önskar verkligen inte hennes barn något illa.

Hur gammal är denna W?
Citera
2025-06-01, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nintendoKalle
Hur gammal är denna W?

Tror hon nyligen fyllt 15 🩷
Citera
2025-06-01, 13:28
Medlem
nintendoKalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majblomman0600
Tror hon nyligen fyllt 15 🩷

Okej!
Vad har P skrivit om att hon är impopulär/har svårt att få kompisar?
Citera
2025-06-01, 14:18
Medlem
Citat:
Okej!

Det var inte jag som skrev det.
Citera
2025-06-01, 21:58
Medlem
Citat:
Okej!

Verkar som om personen som skrev detta är en granne och har barn på samma skola (om man läser äldre inlägg).

Jag hoppas att det går bra för alla Pannans barn, även om hon är byns största skämt. Det är inte barnens fel.
Citera
2025-06-01, 22:25
Medlem
nintendoKalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Verkar som om personen som skrev detta är en granne och har barn på samma skola (om man läser äldre inlägg).

Jag hoppas att det går bra för alla Pannans barn, även om hon är byns största skämt. Det är inte barnens fel.

Var kan man läsa detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in