2025-05-24, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalasrolig09
Hur sjutton har dom råd med allt, shoppa, äta & dricka "lyxigt" bo på steam? Jag fattar inte. Hur kan dom ha pengar kvar med så mycket skulder, så många barn och så dyr hyra. För mig obegripligt

Har precis samma funderingar... Tycker de är fruktansvärt nonchalanta dessutom. Karln betalar f*n inte underhållet för sin son ens, men shoppa till sig själv kan de göra. Och dessutom lägga ut det till allmän beskådan. De borde skämmas. Båda två.
Citera
2025-05-24, 18:30
Medlem
nintendoKalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalasrolig09
Hur sjutton har dom råd med allt, shoppa, äta & dricka "lyxigt" bo på steam? Jag fattar inte. Hur kan dom ha pengar kvar med så mycket skulder, så många barn och så dyr hyra. För mig obegripligt

De får in rätt bra på skit-samarbetena de gör.
P visade ju upp några saldon hon hade fått in för diverse samarbeten för någon månad sen.
Det var ändå fem-siffriga belopp hon fick in på en månad.
Är man dessutom två så kan det ändå bli en del cash in.
Det sjuka är ju som sagt att J inte betalar underhåll och att de båda totalt skiter i sina skulder
Citera
2025-05-24, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vita.luna
Har precis samma funderingar... Tycker de är fruktansvärt nonchalanta dessutom. Karln betalar f*n inte underhållet för sin son ens, men shoppa till sig själv kan de göra. Och dessutom lägga ut det till allmän beskådan. De borde skämmas. Båda två.

Har försökt hänga med i tråden men hur vi vet vi att han inte betalar underhåll?
Citera
2025-05-24, 20:09
Medlem
nintendoKalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cisan
Har försökt hänga med i tråden men hur vi vet vi att han inte betalar underhåll?

En vän till hans mamma har kommenterat rätt bra tidigare om hur han har betett sig.
Nu minns jag inte användarnamnet men kan luska ut när jag har tid.
Annars har vi ju dårens försvarstal här:

(FB) Influenser förlorat ett barn

Edit: denna användaren är det jag menar:
(FB) Skvaller om Influencern Patricia Vide Lindh

Hen har rätt mycket info om allt skit J hållt på med om man har tid och ork att läsa igenom hens inlägg i denna och gamla tråden.
Senast redigerad av nintendoKalle 2025-05-24 kl. 20:15.
Citera
2025-05-24, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nintendoKalle
En vän till hans mamma har kommenterat rätt bra tidigare om hur han har betett sig.

Hen har rätt mycket info om allt skit J hållt på med om man har tid och ork att läsa igenom hens inlägg i denna och gamla tråden.

Okej, tack känner igen det men kände inte igen det med underhållet.
Citera
2025-05-24, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cisan

Var en användare som ringde Kronofogden och fick reda på det. "Solstalen21" tror jag användaren hette om du vill söka på det i tråden.
Citera
2025-05-24, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nintendoKalle

Detta skrevs ju för två år sedan men det är fortfarande samma lika. Personen hade helt rätt i att lilla T aldrig kommer få ha en relation med sin pappa Hallerheim så länge han hänger i Pannans strypkoppel.
Var det ett halvår sen lilla T fick träffa sin pappa, han som inte har råd med bensin pengar men ändå kan ligga och glassa med sin fejkade sjukdom på ett hotell bra många mil hemifrån.

Vilken värdelös jävla far till sina barn.
Citera
2025-05-24, 22:10
Medlem
Vem eller vilka lämnar ens en liten valp man nyss hämtat för att åka iväg på egentid?
Sjukt också hur hon skriver att de inte haft egentid på 9 månader som att det skulle vara en lång tid när man är föräldrar?
Här har det inte varit egentid på 6-7 år. Då börjar det bli länge.. men 9 månader? Alltså vilka skräpmänniskor dom är. Usch!
Citera
2025-05-24, 22:30
Medlem
Som övriga säger förstår inte jag heller att man kommer på tanken att åka bort med en nyinflyttad valp hemma. Har jag aldrig gjort och haft hund i hela mitt liv. Och sen vara sjukskriven på det och leva livet som om ingenting.

Vissa har då ingen skam i kroppen.
Senast redigerad av Patchoulioud 2025-05-24 kl. 22:41.
Citera
2025-05-24, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stensota
Vem eller vilka lämnar ens en liten valp man nyss hämtat för att åka iväg på egentid?
Sjukt också hur hon skriver att de inte haft egentid på 9 månader som att det skulle vara en lång tid när man är föräldrar?
Här har det inte varit egentid på 6-7 år. Då börjar det bli länge.. men 9 månader? Alltså vilka skräpmänniskor dom är. Usch!

Hahaha inte egentid på nio månader???
De lämnade den yngsta ungen redan direkt då de kom hem från neo och hade sin egentid med barnvakt.
Det ryckte nämligen ordentligt i Pannans alkoholtarm så hon och Hallerheim tog in en helg på något spa.
Sen dess så har de haft en hel del övernattningar (tex i Stockholm) och lämnade sitt "dödssjuka barn" med barnvakt trots att båda vabbade för ungen.
Går att finna många sidor klagomål om detta i denna tråd.
Men är man van vid att alltid ljuga så märker man inte ens när man gör det.
Citera
2025-05-25, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hahaha inte egentid på nio månader???
De lämnade den yngsta ungen redan direkt då de kom hem från neo och hade sin egentid med barnvakt.
Det ryckte nämligen ordentligt i Pannans alkoholtarm så hon och Hallerheim tog in en helg på något spa.
Sen dess så har de haft en hel del övernattningar (tex i Stockholm) och lämnade sitt "dödssjuka barn" med barnvakt trots att båda vabbade för ungen.
Går att finna många sidor klagomål om detta i denna tråd.
Men är man van vid att alltid ljuga så märker man inte ens när man gör det.

Nu står hon och byter om i baren för hon fick en T-shirt av någon snubbe som är grundare till hennes favoritmärke. Fy fan vilket jävla WT beteende. Hon ser riktigt dragen ut också.
Man ser i storyn att hon ”smeker” killens midja och detta filmar hennes tönt till sambo åt henne.
Senast redigerad av browneyed-girl 2025-05-25 kl. 00:57.
Citera
2025-05-25, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av browneyed-girl
Nu står hon och byter om i baren för hon fick en T-shirt av någon snubbe som är grundare till hennes favoritmärke. Fy fan vilket jävla WT beteende. Hon ser riktigt dragen ut också.
Man ser i storyn att hon ”smeker” killens midja och detta filmar hennes tönt till sambo åt henne.

Hennes töntiga sambo saknar alla anlag för sk "balls". Han är lagom alkoholiserad och knatar runt småpackad hela dagarna.
Pannan har erkänt både öppet och för sina vänner att hon är tvärless på den där fjanten så att hon försöker provocera fram någon som helst reaktion från fyllskallen så fort ungarna inte kan höra dom gräla- jaa det är självklart.
Men men, vem vet, kanske Fyllerheims baguette rycker lite när han får se riktiga män kliva på hans "kvinna".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in