2025-02-02, 00:00
Medlem
nintendoKalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slutanuuu
’Mysets kväll’ och med benen över M*xs knä. Så sugen på honom 🙈

Är det verkligen J som sitter mittemot och inte hans knä hon har benen på?!
Isåfall är det ju HELT stört.
Han måste för helvete sätta ner foten!
Citera
2025-02-02, 00:18
Medlem
Lillamypavifts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolini
Vad menar du? Att det ska göra det okej att hon med kameralampan filmar rakt i ansiktet på sitt herpessjuka barn som ligger på sjukhus och försöker sova och sen lägger ut det för 70 000 följare - därför att hon inte gör lika mycket content av sina stora barn?

Jag känner inte till många föräldrar som lägger ut långa utdrag från sina barns journaler eller beskriver deras svårigheter för tusentals följare på olåsta konton…

Jag menar att det är många som lägger upp väldigt mkt integritetskränkande bilder och videos på sina barn. Hon är inte unik på så sätt.

Sen finns det dom som fortsätter lägga upp på sina stora barn fast dom inte vill. Hon verkar ju ändå respektera att dom inte vill.

Jag själv skulle aldrig outa mina barns privatliv på det sättet hon gör. Hennes följare verkar ju uppskatta det iallafall.
Citera
2025-02-02, 00:50
Medlem
Citat:
’Mysets kväll’ och med benen över M*xs knä. Så sugen på honom 🙈

Såklart, hon vill till varje pris få lite respons av hennes mähä till man. Den stukade kastraten som inte verkar bidra speciellt mycket. Han skulle aldrig våga öppna käften om hon så låg med nån framför han.
Vart ska han ta vägen liksom, utan vare sig pengar, vänner eller självförtroende.

Eller så vill hon bara ha lite uppmärksamhet från denna tråd. Tycker att benen som visas är lite kycklingaktiga och för långa för att vara Pannans.
Gissar att det gått åt ett par bag-in-box under kvällen där i Bålsta och då är allt mys enligt Pannan.
Senast redigerad av FruKrokodil 2025-02-02 kl. 01:19.
Citera
2025-02-02, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nintendoKalle

Om inte J har skaffat enormt skägg och långt mörkt hår på två veckor så är det en annan man.
Citera
2025-02-02, 09:35
Medlem
Nu har kattungen försvunnit och är inte chippad såklart 🤦‍♀️
Citera
2025-02-02, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Såklart, hon vill till varje pris få lite respons av hennes mähä till man. Den stukade kastraten som inte verkar bidra speciellt mycket. Han skulle aldrig våga öppna käften om hon så låg med nån framför han.
Vart ska han ta vägen liksom, utan vare sig pengar, vänner eller självförtroende.

Eller så vill hon bara ha lite uppmärksamhet från denna tråd. Tycker att benen som visas är lite kycklingaktiga och för långa för att vara Pannans.
Gissar att det gått åt ett par bag-in-box under kvällen där i Bålsta och då är allt mys enligt Pannan.

Vems ben är det då? Knappast hennes kompis N 🤣.
Citera
2025-02-02, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nintendoKalle

Jag har verkligen aldrig varit med om att en vuxen vän haft sina ben i knät på en annan man än sin egen...
Citera
2025-02-02, 12:12
Medlem
Citat:

Men lägg av. Som sagt, djuren är förbrukningsvaror i deras hem...
Citera
2025-02-02, 13:03
Medlem
Qwelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vita.luna
Men lägg av. Som sagt, djuren är förbrukningsvaror i deras hem...

Undra om w var hemma? Det är väl hennes katt? Hade själv blivit så arg på mina föräldrar och deras vänner om de hållit ytterdörren öppen såpass länge att katten kunnat smita ut.
Har man en innekatt så vet man med sig att man ser till att stänga fort efter sig…oansvarigt.
Citera
2025-02-02, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qwelia
Undra om w var hemma? Det är väl hennes katt? Hade själv blivit så arg på mina föräldrar och deras vänner om de hållit ytterdörren öppen såpass länge att katten kunnat smita ut.
Har man en innekatt så vet man med sig att man ser till att stänga fort efter sig…oansvarigt.

Vart står det om katten? Ser inget på deras insta
Citera
2025-02-02, 17:34
Medlem
Citat:

Vilken oseriös jävla människa. Det är lag på att chippa sina katter, det görs direkt när de bara är ett par veckor.
En kattunge ska absolut inte vara ute själv i minusgrader eller ute öht innan ett års ålder.

Gissar att Pannan skaffar en ny bara så kan hon tappa bort den också när hon vill ha en ny färg/sort.
Citera
2025-02-02, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av messmoret
Vart står det om katten? Ser inget på deras insta

Hon har lagt ut inlägg i lokala grupper
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto