2025-05-25, 04:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hennes töntiga sambo saknar alla anlag för sk "balls". Han är lagom alkoholiserad och knatar runt småpackad hela dagarna.
Pannan har erkänt både öppet och för sina vänner att hon är tvärless på den där fjanten så att hon försöker provocera fram någon som helst reaktion från fyllskallen så fort ungarna inte kan höra dom gräla- jaa det är självklart.
Men men, vem vet, kanske Fyllerheims baguette rycker lite när han får se riktiga män kliva på hans "kvinna".
När har hon öppet erkänt att hon är less på honom och hur har du fått reda på vad hon sagt till sina vänner?
Jag är facinerad av hur just du kan få så mycket insider information om detta par!
Personligen tror jag att hon är supernöjd med deras förhållande. Hon kan härja runt med alla sina idéer allt från renovering till valpar och han bara hakar på utan minsta egna vilja
Citera
2025-05-25, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stensota
Vem eller vilka lämnar ens en liten valp man nyss hämtat för att åka iväg på egentid?
Sjukt också hur hon skriver att de inte haft egentid på 9 månader som att det skulle vara en lång tid när man är föräldrar?
Här har det inte varit egentid på 6-7 år. Då börjar det bli länge.. men 9 månader? Alltså vilka skräpmänniskor dom är. Usch!

Ja och för 9 månaders lämnade de deras prematur hemma som var så sjuk att båda föräldrarna behövde vara hemma och vabba.

Inget reklamsamarbete på denna hotellövernattning. Kanske dags att kolla kronofogden igen om de börjat betala för sig. P verkar ju ändå få in rätt mycket från sina samarbeten och har nu börjat jobba lite smått utöver det. Dessutom har de ju sålt en del saker de fått gratis genom samarbeten. Något borde de väl ändå kunnat betala in nu när de anser sig ha råd med både hund och hotellövernattning och shopping av kläder (är garderoben inte redan full? Den måste ju rensas varje månad).
Citera
2025-05-25, 10:50
Medlem
Citat:
Vem eller vilka lämnar ens en liten valp man nyss hämtat för att åka iväg på egentid?
Sjukt också hur hon skriver att de inte haft egentid på 9 månader som att det skulle vara en lång tid när man är föräldrar?
Här har det inte varit egentid på 6-7 år. Då börjar det bli länge.. men 9 månader? Alltså vilka skräpmänniskor dom är. Usch!
Det sjuka med det är att för 9 månader sedan var dödssjuka prematuren bara ett par månader gammal och henne lämnade dom då bort för det ”förtjänade” dom efter den hemska tiden på neo?

Edit: ok såg nu att detta redan kommenterats
Citera
2025-05-25, 11:43
Medlem
Tycker att det är oerhört fascinderande att följa dessa två...

Två sorgliga individer som verkar att försöka fylla det med en mängd dåliga beslut, som de sedan försöker att bortförklara. För sig själva som för andra.

De verkar vara två väldigt trasiga personer som har hittat varandra...
Citera
2025-05-25, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av browneyed-girl
Nu står hon och byter om i baren för hon fick en T-shirt av någon snubbe som är grundare till hennes favoritmärke. Fy fan vilket jävla WT beteende. Hon ser riktigt dragen ut också.
Man ser i storyn att hon ”smeker” killens midja och detta filmar hennes tönt till sambo åt henne.

Vilket märkligt beteende. Vad jag skämdes när jag såg det. Såå sjukt att J filmar också.
Citera
2025-05-25, 12:20
Medlem
Citat:
Vilket märkligt beteende. Vad jag skämdes när jag såg det. Såå sjukt att J filmar också.
Ja verkligen, så pinsamt. Vad är det för fel på människan? Stackars hennes barn som ser detta.
Citera
2025-05-25, 12:40
Medlem
Citat:

J gör som han blir tillsagd.😉
P tittar på killen som gav henne T-shirten med en hungrig blick.
Citera
2025-05-25, 13:27
Medlem
Här är screenshots för de som missade/vill se.
Helt sjukt att J bara står och filmar detta, men är man en toffel så är man.

https://imgur.com/a/gRaoYnD
Citera
2025-05-25, 13:40
Medlem
nintendoKalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miss.Krokodil
Här är screenshots för de som missade/vill se.
Helt sjukt att J bara står och filmar detta, men är man en toffel så är man.

https://imgur.com/a/gRaoYnD

Vem tar av sig till bara BH i en bar?!
Sjukt beteende ju
Citera
2025-05-25, 14:16
Medlem
Kanske blev besök på rummet sen...😏
Senast redigerad av Patchoulioud 2025-05-25 kl. 14:29.
Citera
2025-05-25, 14:19
Medlem
Hade jag varit J hade jag skämts så otroligt mycket. Detta kanske går an vid 18 års ålder när man druckit för mycket? Men som förälder? Och även filma sin partner? Ser så otroligt sorgligt ut. Dock tror jag fortfarande att J faktiskt hade haft en chans till ett bra liv om han hade hamnat med en som tog pengar och ansvar seriöst. Någon som kunde få honom att bli sitt bästa jag. Att bli peppad av den andra att arbeta av skulder och vara en ärlig människa utan att leva på skattepengar. Slippa leva med en skuld, skam och klump i magen. Gör rätt för sig och få må bra av det, även om det innebär att spara ner på möbler, kläder, resor, inte kunna nå alla drömmar på en gång. Det är en fin känsla att nå ett mål som man fått kämpa för. Och inte minst kanske en annan relation med sin förstfödda son.
Citera
2025-05-25, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalasrolig09
Ja verkligen, så pinsamt. Vad är det för fel på människan? Stackars hennes barn som ser detta.
Håller med... Mina föräldrar får göra vad tusan dom vill men hade dom postat sånt där på sociala medier så hade jag storknat!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in