2025-04-15, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backen92
Jag hörde det med, otroligt fult språk för en sån liten tjej

Har man hört hur mamma Pannan låter när det minsta går henne emot, dvs när hon inte smilar upp sig framför kameran, så förstår man varför hennes ungar har ordförråd värre än kapten Haddok.
Citera
2025-04-15, 11:52
Medlem
I vilket sammanhang var detta? Missade videon...

Citat:
Ursprungligen postat av Mammapalandet
Nice det låter när dottern på typ 7 år säger ”Fuck you mamma…” 😳
Citera
2025-04-15, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cisan
I vilket sammanhang var detta? Missade videon...

Det var under Tristans ”presentjakt”. Han letade presenter och hittade ett paket i en byrålåda utomhus. Då sätter dottern upp långfingret och säger ”Fuck you mamma”. Filmen finns inte kvar under händelser.
Citera
2025-04-15, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knas3an
Det var under Tristans ”presentjakt”. Han letade presenter och hittade ett paket i en byrålåda utomhus. Då sätter dottern upp långfingret och säger ”Fuck you mamma”. Filmen finns inte kvar under händelser.

Oj okej.
Citera
2025-04-15, 20:54
Medlem
Såg videon och blir fan mörkrädd. Ett barn i den åldern ska inte säga så till någon, allra minst sin mamma. Wow
Citera
2025-04-15, 21:29
Medlem
nintendoKalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakelskrutt
Såg videon och blir fan mörkrädd. Ett barn i den åldern ska inte säga så till någon, allra minst sin mamma. Wow

Tror verkligen inte de större barnen är de änglar hon utmålat dem i frågestunder när ’folk’ skrivit frågor och undrar hur barnen är och de är så snälla och rara

Nä, nä P.
Den där går vi inte på.
Citera
2025-04-16, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nintendoKalle
Tror verkligen inte de större barnen är de änglar hon utmålat dem i frågestunder när ’folk’ skrivit frågor och undrar hur barnen är och de är så snälla och rara

Nä, nä P.
Den där går vi inte på.

Pannan skriver alltid sina egna frågor, samma skit återkommer hela tiden och som den narcissist hon är så är hennes "frågestunder" enbart till för att stryka hennes ego.

Jag är mer fundersam på vart Joakim tagit vägen, hon har ju uppenbarligen ledsnat på honom sen länge. Förr var hennes flöde fullt av kärleksförklaringar till honom och nu- nada.
Han sitter säkerligen och kåtglor på nya dumma silikonbrudar, så får hoppas att sylteyggen inte landar allt för hårt när hon dumpar honom för något bättre.
Citera
2025-04-16, 11:29
Medlem
Citat:

Nä, nä P.
Den där går vi inte på.

Nej dom är rätt odrägliga, har varit en del klagomål kring det från tidigare grannar. P orkar nog inte engagera sig i barnens uppfostran då hon har roligare saker att göra. Svär mina barn får dem en tillsägelse (helt odramatiskt), inte ens det fixar pannis.
Citera
2025-04-16, 11:51
Medlem
Citat:

Nä, nä P.
Den där går vi inte på.

Jag svär också ibland (tyvärr) och tycker inte att det är helt världen om ett svärord slinker ut, speciellt inte om man slår sig eller tappar något etc. Men en liten unge som säger ”fuck you mamma” bara apropå ingenting- de hade roligt att letade paket liksom- det är inte okej! Låter otroligt osmakligt.
Det var ju någon av tjejerna som ropade ”FYFAN var ful!” När hon visade upp nyinköpta bebisplagg en gång också…
Citera
2025-04-17, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mammapalandet
Jag svär också ibland (tyvärr) och tycker inte att det är helt världen om ett svärord slinker ut, speciellt inte om man slår sig eller tappar något etc. Men en liten unge som säger ”fuck you mamma” bara apropå ingenting- de hade roligt att letade paket liksom- det är inte okej! Låter otroligt osmakligt.
Det var ju någon av tjejerna som ropade ”FYFAN var ful!” När hon visade upp nyinköpta bebisplagg en gång också…

Den var faktiskt jättekul, när en av ungarna skrek "faaan vad ful" när Pannan visade upp ett Vintedplagg. Pannan såg så galet sur ut, så gissar att internet stängdes av för resten av kvällen.

Det är ju sånt som är kul att se på, inte Pannans tillrättalagda vardag där allt är sååå perfekt fastän alla vet att det är bajs.
Citera
2025-04-18, 20:39
Medlem
nintendoKalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag är mer fundersam på vart Joakim tagit vägen, hon har ju uppenbarligen ledsnat på honom sen länge. Förr var hennes flöde fullt av kärleksförklaringar till honom och nu- nada.

Som ett brev på posten dök det upp lite gulligull-bilder bara för det
Citera
2025-04-21, 21:16
Medlem
Bara jag som anar ugglor i mossen över att majoriteten av hennes kläder är köpta ”second hand”?

Det är ju jättebra om så är fallet men hur många klädesplagg säljs ”utan lapp” och att hon alltid lyckas köpa just dessa?

Känns som att alla kläder hon äger kommer från skit företaget shein och hon verkar inte kunna stå för det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in