Citat:
Ursprungligen postat av
Somsvampariskogen
Soffan är ny också men har inte sett någon reklammarkering på den. Eller har jag missat det? Jag tycker alla bilder alltid borde reklammarkeraras om de innehåller något som kommit i ett samarbete.
Pannan undviker sånt som reklammärkning för då blir hon skyldig att betala skatt på produkterna, spelar ingen roll om det är ett simpelt PR bud eller betalda samarbeten.
Pannan vill inte betala skatt, hon vill få gratis/betalt och sen kunna sälja som hon köpt nypris.
Därför Pannan avskyr denna tråd, hon vill vara offentlig men absolut inte såpass offentlig så någon orkar ha koll på hennes bidragsfuskande/skattefusk.
Icke att förglömma att det tas hårt på ekobrott i detta land och fängelse utdöms nästan alltid om man satt sånt här i system.
Jag är helt säker på att anledningen till att de tvingas sälja så mycket skit helt plötsligt är att de känner sig granskade för första gången och har det det ekonomiskt illa ställt, de vågar inte köra på med sina bedrägerier som de levt på i flera år och det börjar bli kännbart i plånboken.
Blir spännande att se hur Pannans och Joakims deklaration ser ut för 2024 😬
Alla deras samarbeten finns sparade i denna tråd så hoppas dom skattat för alla gratisprylar 😉
Patricia blir inte den första eller sista "influensen" som får skaka galler pga skatte/bokföringsbrott. Den kommer hon inte gilla, överfulla häkten och ett sällskap som absolut inte kommer tolerera hennes översittarstil.
Nu väntar jag bara in fokusförflyttning där jag är den som är otroligt dum/massa hittepå om vem jag är, men det är inte jag som ligger sömnlös pga kronofogdens/polisens oväntade besök eller skuldsaldo på dryga 1,6 miljoner pga överkonsumtion.