Flashback bygger pepparkakshus!
2024-09-10, 18:08
Medlem
Nu är jag själv totalt värdelös på att bygga ihop saker men tyckte den där köksön var snygg. Tänkte mest om den ska flyttas med när kontraktet går ut snart och de måste flytta igen.
Citera
2024-09-10, 19:49
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag är faktiskt lite avundsjuk, för jag vill hellre ligga halvfet på Böda med en halv bag-in-box innanför bältet ÄN att betala skatt på min inkomst eller mina räkningar.

Tror även att 100 % av landets befolkning skulle känna som mig så vi är många som är AvUnDsJuKa på detta radarpar 😝.

Ps, glömde att nämna att jag faktiskt också är avundsjuk för att jag och min man inte kan vara hemma båda två och vabba ett kärnfriskt barn och således slippa arbeta öht!

Tycker du hon är halvfet?

Har hon verkat full?

Missat detta?

Berätta mer 🙂
Citera
2024-09-10, 20:59
Medlem
Citat:
Nu är jag själv totalt värdelös på att bygga ihop saker men tyckte den där köksön var snygg. Tänkte mest om den ska flyttas med när kontraktet går ut snart och de måste flytta igen.
Jag hade exakt samma tankar som du. Köksön var snygg men funderade också på flytten haha
Citera
2024-09-10, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolini
Jag hade exakt samma tankar som du. Köksön var snygg men funderade också på flytten haha

Hoppas den inte är allt för tung att släpa på, lär ju dessutom ta upp en stor del av flyttbilen 😂

Men men, får bara hoppas att nästa boende inte är en soc-trea i Gottsunda för då blir det trångt med köksön 😮‍💨
Citera
2024-09-10, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barajagintedu
Personligen tycker jag att lilla T är väldigt likt sin far och L är väldigt likt sin bror lilla T😁. Dock har jag ingen susning om hur lilla T:s mamma ser ut iof

Hållermed dig
Citera
2024-09-10, 22:37
Medlem
Men det finns väl all möjlighet att de får bostadskontraktet förlängt ifall byggherren inte får sålt radhusen?

För det var väl därför de började hyra ut husen till en början? För att de inte gick åt på bostadsmarknaden?
Citera
2024-09-10, 23:01
Medlem
Citat:
Inget fel på köksön i helhet, men sidan mot köket, vad jag tycker det ser ut som är av OSB-skiva, sån som består av massa små ihoplimmade(?) träflisor, och mönstret av dessa syns efter målning. Jag tycker inte just det var så snyggt. Har aldrig sett någon ha dessa skivor så de syns mer än i förråd, garage, vind etc.
Citera
2024-09-10, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemma97322
Inget fel på köksön i helhet, men sidan mot köket, vad jag tycker det ser ut som är av OSB-skiva, sån som består av massa små ihoplimmade(?) träflisor, och mönstret av dessa syns efter målning. Jag tycker inte just det var så snyggt. Har aldrig sett någon ha dessa skivor så de syns mer än i förråd, garage, vind etc.

Jag fattar, kollade aldrig på detaljnivå. Och precis som du säger så är OBS-skiva (helt nytt begrepp för mig) skitfult oavsett om man målar eller inte. Som en sminkad gris 🐷
Citera
2024-09-11, 07:06
Medlem
Citat:
Jag fattar, kollade aldrig på detaljnivå. Och precis som du säger så är OBS-skiva (helt nytt begrepp för mig) skitfult oavsett om man målar eller inte. Som en sminkad gris 🐷

Jag tyckte det var fult att kortsidorna stack ut vid långsidorna😭
Citera
2024-09-11, 11:25
Medlem
Nu kör J samarbete med temu. Barnen ska matas och leka med giftig plast ✌️
Citera
2024-09-11, 11:26
Medlem
Allstå förlåt, men att göra reklam för temu för babysaker när det finns rapporter att saker där ifrån är fulla med gifter och det är faktiskt flera anledningar varför skiten är så billig😰
Citera
2024-09-11, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mqk
Nu kör J samarbete med temu. Barnen ska matas och leka med giftig plast ✌️
Men samarbeten ger väl inkomst och nu vabbar hon vilket alla vet att jobba å vabba är big NO NO hos försäkringskassan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in