Har J några känslor kvar för sin son så måste ju dem ta med honom till Legoland eller någon form av aktivitet under sommaren.Vilken normal pappa skulle beröva sitt barn på en sån upplevelse,vare sig den elaka styvmodern blir osäker eller inte.
Jag missunnar inte familjen att skapa härliga sommarminnen men är det inte dags att inkludera J förstfödda snart? Tänker att dem vid detta lag borde fått något stöd hur dem kan hantera diagnosen.
Det vrider sig i magen när jag ser J, vilken sorglig man och det värsta är ju att han kommer undan med att skylla ifrån sig att det är sonen och sonens mamma som orsakar att dem inte kan ha umgänge.
Har han några känslor för nån annan än sig själv ens?P och gänget är ju det enda han kan få då inga normala/Självständiga människor skulle ta i han med tång. Ett ömsesidigt utnyttjande. P behöver barnvakt och dryga ut matkassan. J vill ha en kvinna att doppa i och P är väll villig så länge hon kan kontrollera han.
Hur kan man göra den här tråden synlig för J och P följare. Jag tror definitivt flera kommer ta avstånd från han när dem förstår vad han verkligen gjort.
Fascinerande blogg.
Perspektiv studera idioter från håll.
Mer generiska killar är svårt att hitta. Varenda en hon knullar runt med ser ut som tredjevalet i svenska landslaget på vänsterbacksplatsen.
Mest underhållande är ändå kommentarerna under hennes inlägg. Alla de 5-10 hon får ihop. Där "bästaste tjejgänget" peppar varandra. Ett av stolpskotten frågar om hon kan amma (inte ens det kan de stava till) när hon skall fitta i sig Botox.
Kan inte dessa människor bara dö ut? Sluta existera? Vi kommer klara oss långt mycket bättre långsiktigt, utan dessa värdelösa hjärnor.
Jag tycker att J verkar vara en jättefin pappa till de barn han valt..! Men tyvärr verkar hans förstfödda vara bortvald. Samtidigt så vet man inte allt som pågår i deras liv, och jag tycker mig minnas att P någon gång skrivit att hon inte delar bilder/film på lilla T, då mamman bett dem att inte dela honom på sociala medier. Så det kan ju pågå en del som inte syns. Tycker dock att det är ett riktigt lågvattenmärke ifall han verkligen bett mamman om bensinpengar för att träffa sin egna son...
Vad gäller graviditet så tror jag att P redan har hunnit att göra en abort sedan Ilse. Detta då jag lyssnade på podden som hon spelade in och hon sa där att hon skulle bli väl omhändertagen av vården den dagen NÄR hon skulle fullfölja en graviditet och inte, OM hon skulle bli gravid.
Detta gör mig riktigt irriterad. Dels för att det säger sig självt att en graviditet så nära inpå är för tidigt. Och dels för att jag tycker rent allmänt att abort används för lättvindigt i samhället. Jag är för abort, men vet man sedan tidigare att man har lätt att bli gravid så ser man ju till att skydda sig rejält. Dubbla kondomer, ppiller och dagen efter piller... eller abstinens (om livet faktiskt hänger på det)...
Efter senaste frågestuden och inläggen undrar jag dock om hon inte är gravid igen? Hon skrev ett svar angående flytt om att de hade tendensen till att bli "fler och fler" och ett inlägg om "To those who watch my life and gossip about it. Don't give up. Season 2 is coming."
Till det vill jag säga till P och J att jag förbehåller mig rätten att ha egna åsikter och synpunkter på det som ni lägger ut, men ser fram emot följetången!
Vad gäller insamlingen efter Ilse så tycker jag att de kan använda pengarna hur de vill. Men jag gissar på att de använde en del av pengarna för att köpa en ny bil. Fiaten de hade bytte de till en Nissan, vilket ju ändå kostar en del. Jag kände inte till deras stora skulder innan flashbacktråden och visst funderar även jag på hur väl de lever trots dessa stora skulder...
Till de som klagar på att P byter intresse ofta... så kan man ju tänka att hennes energi och varierande intressen ger mycket bra "content" till instagram. Många hade säkert tappat intresset för kontot ifall det inte hände nya grejer hela tiden. Personligen så hade jag dock inte hängt med i svängarna och tempot de lever i hade varit för högt för mig, men så har inte jag heller ett stort instagram konto. Tycker dock att hon är väldigt företagsam och hoppas att det går väl för dem båda två.
Ja en abort har hon redan hunnit med sedan I. Gravid kan hon säkert vara igen nu, är bara en tidsfråga. Så fort hon får grönt av vården så satsar hon på fler barn - dvs sätter sig själv i risk, samt de livet hon bär på och hennes levande barn kanske förlorar sin mamma på köpet denna gång.
J dumpar hon när han säger nej till fler barn vilket nog inte är än då han så gärna önskar sig en dotter trots att han bara tar hand om ett av hans två barn.
Han verkar svag, en riktig toffel med noll personlighet
Hur funkar det med deras skulder?
Betalar man en viss summa varje månad som K bestämmer?
Otroligt fascinerande att man har råd att leva en sådan livsstil med tanke på deras berg av skuld?
Lån och delbetalning kan man inte ta när man sitter hos kronofogden eller?
Jag tycker att J verkar vara en jättefin pappa till de barn han valt..! Men tyvärr verkar hans förstfödda vara bortvald. Samtidigt så vet man inte allt som pågår i deras liv, och jag tycker mig minnas att P någon gång skrivit att hon inte delar bilder/film på lilla T, då mamman bett dem att inte dela honom på sociala medier. Så det kan ju pågå en del som inte syns. Tycker dock att det är ett riktigt lågvattenmärke ifall han verkligen bett mamman om bensinpengar för att träffa sin egna son...
Vad gäller graviditet så tror jag att P redan har hunnit att göra en abort sedan Ilse. Detta då jag lyssnade på podden som hon spelade in och hon sa där att hon skulle bli väl omhändertagen av vården den dagen NÄR hon skulle fullfölja en graviditet och inte, OM hon skulle bli gravid.
Detta gör mig riktigt irriterad. Dels för att det säger sig självt att en graviditet så nära inpå är för tidigt. Och dels för att jag tycker rent allmänt att abort används för lättvindigt i samhället. Jag är för abort, men vet man sedan tidigare att man har lätt att bli gravid så ser man ju till att skydda sig rejält. Dubbla kondomer, ppiller och dagen efter piller... eller abstinens (om livet faktiskt hänger på det)...
Efter senaste frågestuden och inläggen undrar jag dock om hon inte är gravid igen? Hon skrev ett svar angående flytt om att de hade tendensen till att bli "fler och fler" och ett inlägg om "To those who watch my life and gossip about it. Don't give up. Season 2 is coming."
Till det vill jag säga till P och J att jag förbehåller mig rätten att ha egna åsikter och synpunkter på det som ni lägger ut, men ser fram emot följetången!
Vad gäller insamlingen efter Ilse så tycker jag att de kan använda pengarna hur de vill. Men jag gissar på att de använde en del av pengarna för att köpa en ny bil. Fiaten de hade bytte de till en Nissan, vilket ju ändå kostar en del. Jag kände inte till deras stora skulder innan flashbacktråden och visst funderar även jag på hur väl de lever trots dessa stora skulder...
Till de som klagar på att P byter intresse ofta... så kan man ju tänka att hennes energi och varierande intressen ger mycket bra "content" till instagram. Många hade säkert tappat intresset för kontot ifall det inte hände nya grejer hela tiden. Personligen så hade jag dock inte hängt med i svängarna och tempot de lever i hade varit för högt för mig, men så har inte jag heller ett stort instagram konto. Tycker dock att hon är väldigt företagsam och hoppas att det går väl för dem båda två.
Dubbla kondomer gör att risken blir stor för att de går sönder.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!