Det tar ca 6 månader innan KF hittat att man bytt jobb och kan köra löneutmätning. Nytt jobb var 6e månad och du klarar dig från utmätning utan problem.
Undrar dock hur det går med CSN och hennes studier.
Sant. Men så länge de arbetar/studerar och FÖRSÖRJER sig själva på lön eller CSN struntar jag i om de betalar för sig. Däremot när de tar ut vabb för det dödssjuka barnet men ändå lever på som vanligt. Då blir jag förbannad.
Ny fRåGeLåDa nu så förbered er för femtielva självskrivna frågor så hon kan trycka in lite reklamlänkar.
Cashen måste ju in nu när bilen kanske inte går igenom besiktningen
Ny fRåGeLåDa nu så förbered er för femtielva självskrivna frågor så hon kan trycka in lite reklamlänkar.
Cashen måste ju in nu när bilen kanske inte går igenom besiktningen
Varav dom flesta "frågorna" kommer handla om hur bra och vacker Pannan är.
Varför är Pannan besatt av äldre män just nu? Har hon träffat på någon fadersfigur där i Bålsta som hon vill ligga med? Tror knappast att hon fått in ett antal olika frågor till sin skitlåda där alla är kåta på äldre.
Och varför ältar hon sitt gamla förhållande öppet? Jag vet att Joakim är en värdelös betaman men kan väl inte vara så kul för honom att hyra en etta i Pannan och Linus gamla luftslott?
Att hunden ska med till Böda var kul att läsa, ska bli spännande att följa hur många dagar det tar innan de super bort valpen..
Frågorna handlar nog till stor del om henne själv ja. Något hon behöver ventilera. Separation och äldre män. Varför lägga sån fokus på just dessa frågor?
Om det nu är andra som ställt frågorna.
Senast redigerad av Knappast....... 2025-06-26 kl. 11:58.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!