2024-12-21, 12:03
Medlem
De har skulder upp över öronen, men ska alltid ha dyraste utrustningen eller grejerna.... Double stack Ninja Air Fryer på Js instagram. (Ligger på min 2000kr.)
Citera
2024-12-21, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vita.luna
De har skulder upp över öronen, men ska alltid ha dyraste utrustningen eller grejerna.... Double stack Ninja Air Fryer på Js instagram. (Ligger på min 2000kr.)

Får hoppas att KF tar ett varv förbi där efter jul och samlar ihop överflödet.
Citera
2024-12-21, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barajagintedu
Men snälla... Du har väl också barn med olika pappor och kan sätta dig in i känslan man får i kroppen när alla barn är hemma. Inte för att få "barnvakt" till yngre syskon utan för att man älskar att ha alla sina barn hemma. Tror inte att de två yngsta som kommer hem är de barnvakter man helt kan lita på även om de säkert kan roa de små😉. Tonåringar gör inte alltid riktigt som man vill🤣.

Jag har inte barn med lika många pappor som Pannan och mina barn har bott hos mig så nej jag har ingen erfarenhet av att längta tills horden kommer hem.

Att jag ens skrev så är för att Pannan själv MÅNGA gånger uttryckt hur skönt det är när de stora barnen kommer så Pannan får lite avlastning med dom små. Dvs M leker med L och de stora kånkar på E.

Jag sitter inte själv och hittar på utan utgår från Pannans content.
Citera
2024-12-21, 18:42
Medlem
Nu ska det renoveras hemma efter jul... dom äger ju inte ens sitt boende 😭
Citera
2024-12-21, 19:07
Medlem
Tycker det är synd att P får J att rakna av sig håret. Han har rätt fint hår annars och det gör att han ser yngre ut. Istället ska han likna hennes ex? Kan han inte få välja själv? Känns ju alltid som hon fått honom till det.
Citera
2024-12-21, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xltvr
Tycker det är synd att P får J att rakna av sig håret. Han har rätt fint hår annars och det gör att han ser yngre ut. Istället ska han likna hennes ex? Kan han inte få välja själv? Känns ju alltid som hon fått honom till det.

Du har helt rätt, han passar verkligen inte i rakat hår utan ser äldre och slitnare ut (trots telefonfiltret).

Jag tänkte däremot att det fanns någon djupare mening i och med att M fick raka honom. Och då är det ju snällt av han att ställa upp.
Citera
2024-12-21, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mqk
Nu ska det renoveras hemma efter jul... dom äger ju inte ens sitt boende 😭

Antingen har de fått en ny bostad som de ska renovera för att få bo trots sitt usla trackrecord eller så får de renovera för att få bo kvar. Man ska inte glömma att familjen enbart har ett korttidskontrakt.
Citera
2024-12-21, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lingonpinglan
Det kan aldrig postas för många ggr i tråden.

Nej den där svadan borde stå på första sidan och aldrig glömmas bort.
Citera
2024-12-21, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag har inte barn med lika många pappor som Pannan och mina barn har bott hos mig så nej jag har ingen erfarenhet av att längta tills horden kommer hem.

Att jag ens skrev så är för att Pannan själv MÅNGA gånger uttryckt hur skönt det är när de stora barnen kommer så Pannan får lite avlastning med dom små. Dvs M leker med L och de stora kånkar på E.

Jag sitter inte själv och hittar på utan utgår från Pannans content.

Även om du inte hittar på allt du skriver så måste du verkligen förstora upp allt.
.
P har en pappa mer än dig då och det är väl enbart pappa L som har barnen vv. Den äldsta bor väl vad jag förstått på heltid hos P.

Vet inte om du är en lyckos som fått ha dina barn på heltid eller att du har en looser till ex som inte vill/ville ha sina barn mer.
Citera
2024-12-21, 23:06
Medlem
Citat:
Även om du inte hittar på allt du skriver så måste du verkligen förstora upp allt.
.
P har en pappa mer än dig då och det är väl enbart pappa L som har barnen vv. Den äldsta bor väl vad jag förstått på heltid hos P.

Vet inte om du är en lyckos som fått ha dina barn på heltid eller att du har en looser till ex som inte vill/ville ha sina barn mer.

Eller så har min fina man adopterat ett barn, eller så kanske jag gjorde ivf på egen hand i Danmark, kanske till och med var fader okänd?
Vem vet, men tråden handlar inte om mig utan om Pannan och hennes värdelösa nuvarande man som är bra mycket roligare att diskutera än mina/mina eventuella ex förehavande.

Men det är som alltid, så fort det börjar brännas så ska fokusförflyttning ske fort som fan så inte Pannan och Joakim får tårar i ögonen ännu en kväll.
Citera
2024-12-21, 23:52
Medlem
Lingonpinglans avatar
Citat:
.

Looser som inte vill ha sina barn…du menar som J?
Citera
2024-12-22, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lingonpinglan
Looser som inte vill ha sina barn…du menar som J?

Ja! Det blir spännande att se om den fina pappan Hallerheim har råd med bensinen detta år för att besöka sin stora bortglömding. Han har ju inte haft råd med underhållet så tveksamt men under kan ju ske!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in