2025-02-05, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamypavift
Har aldrig påstått att hon gör rätt? Vart har jag skrivit det?
Du skrev att hon är en bra mamma, jag skrev att det är hon inte eftersom hon exploaterar sina barn och då sa du men det gör ju fler och då svarade jag att då är Patricia och fler med henne ej bra föräldrar och nu skriver du att du inte sagt att hon gör rätt?
Citera
2025-02-06, 00:37
Medlem
Okej, hur många tror att Pannans barn samlades på morgonen, dagen efter en skolskjutning och vid frågan om hur de mår så sa de små ljusen "du som mamma har lärt mig att inte vara rädd för saker så jag är inte rädd, men ledsen för dom drabbade"

Alltså, varför ska hon få allt att handla om hur bra mamma hon är och varför ljuger hon så mycket hela tiden?

Jävla stolpskott, kunde hon inte ha den goda smaken att hålla tyst iaf ett dygn istället för att låtsas vara landets nya Astrid Lindgren.
Var det ens hennes vecka eller var det Loui och Ebba som sa detta till Pannan?
Svinbra jobbat av logopeden isåfall!
Citera
2025-02-06, 06:21
Medlem
nintendoKalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Okej, hur många tror att Pannans barn samlades på morgonen, dagen efter en skolskjutning och vid frågan om hur de mår så sa de små ljusen "du som mamma har lärt mig att inte vara rädd för saker så jag är inte rädd, men ledsen för dom drabbade"

Alltså, varför ska hon få allt att handla om hur bra mamma hon är och varför ljuger hon så mycket hela tiden?

Jävla stolpskott, kunde hon inte ha den goda smaken att hålla tyst iaf ett dygn istället för att låtsas vara landets nya Astrid Lindgren.
Var det ens hennes vecka eller var det Loui och Ebba som sa detta till Pannan?
Svinbra jobbat av logopeden isåfall!

Haha eller hur!
Hon påminner om den här memen:

https://images-cdn.9gag.com/photo/a1Ro5W2_700b.jpg
Citera
2025-02-06, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nintendoKalle
Haha eller hur!
Hon påminner om den här memen:

https://images-cdn.9gag.com/photo/a1Ro5W2_700b.jpg

Jag tänkte exakt på just den 😅
Precis samma jäkla lögner och att Pannan måste vara i fokus även en dag som denne.
Hon har ju vänner i Örebro som verkligen lider av att detta skett på deras skola och de har valt att ta en kort paus i sitt influerande för att hylla offren.
Men inte Pannan, hon ser alla chanser att se bra ut och få lite uppmärksamhet.
Citera
2025-02-07, 15:40
Medlem
Jag tycker det ska bli riktigt kul att följa den här flytten. Tror det kommer bli bara content jämfört med en annan hobbyinfluencer som lovade massa ditt och datt.
Citera
2025-02-07, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Jag tycker det ska bli riktigt kul att följa den här flytten. Tror det kommer bli bara content jämfört med en annan hobbyinfluencer som lovade massa ditt och datt.

Ja Pannan brukar faktiskt leverera det hon lovar, på gott och ont.
Citera
2025-02-07, 22:01
Medlem
Citat:
Ja hon är ändå bra på att visa content i nuet istället för en video med en dålig voiceover flera dagar senare som sedan plockas bort! 😝
Citera
2025-02-09, 05:24
Medlem
Citat:
Tycker jag med. Mer inredning och mindre sälja sina barns integritet. Jag hoppas hon ser till att få betalat i pengar och inte bara samarbeten där hon får gratis saker. Det är säkert lockande när det är ett stort hus att fylla. Men sen ska det skattas på det.

Från skatteverkets hemsida
Du behöver betala skatt om du får varor som du behåller oavsett om du gör ett reklamsamarbete eller inte får en tjänst till exempel en resa eller ett abonnemang som du utnyttjar oavsett om du gör ett reklamsamarbete eller inte
ger bort, säljer, sparar eller lottar ut produkter eller tjänster som du har fått.
Om du har fått en personlig rabatt eller rabattkod som ersättning får den sitt värde först när du löser in eller använder rabatten. Det du ska betala skatt för är mellanskillnaden mellan det du betalar och marknadspriset.

När jag plockar fram min kristallkula ser jag tyvärr inte en sjuksköterska utan jag ser en långvarig sjukskrivning för utmattning med ännu mer skulder. Snälla P motbevisa mig 🙏
Citera
2025-02-09, 17:26
Medlem
Men hur har de råd fixa huset? Jag menar färg är inte billigt heller
Citera
2025-02-09, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Måste ändå säga p är riktigt snygg på sistone

Jag tycker hon ser sjukt sliten ut, men smink gör mycket, såg en smink videos och hon såg inte klok ut innan smink kom på
Citera
2025-02-09, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Men hur har de råd fixa huset? Jag menar färg är inte billigt heller
Dom skulle väl göra renoveringen som en del i ett samarbete har jag för mig!,
Citera
2025-02-09, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Dom skulle väl göra renoveringen som en del i ett samarbete har jag för mig!,

Sedan säljer de av massor med saker de fått gratis i samarbete var ju någon barnvagn för ett tag sedan och L's säng ligger ju på blocket för 12000kr (nypris 18000) Inte för att jag själv skulle köpa en begagnad säng för det priset.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in