2025-03-06, 14:48
Medlem
Har vi sett ifall kissekatten har fått följa med till nya huset?
Citera
2025-03-06, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Har vi sett ifall kissekatten har fått följa med till nya huset?
Ja den var med på något klipp igår kväll när den låg i sängen!
Citera
2025-03-06, 22:32
Medlem
Ebba har ju blivit en supersöt bebis, men hur långt tillbaka är hon korrigerad egentligen?
Om hon är ett år gammal nu men ändå ter sig som en sex-sjumånaders bebis i motoriken?

Minns att Pannan sa att Ebbisen fått men av sin för tidiga födsel, så det är väl det som visar sig nu..

Oavsett vad, ungen har ju ett fantastiskt smile och verkar trivas med livet hur det än blev 😍
Senast redigerad av FruKrokodil 2025-03-06 kl. 22:44.
Citera
2025-03-06, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Ebba har ju blivit en supersöt bebis, men hur långt tillbaka är hon korrigerad egentligen?
Om hon är ett år gammal nu men ändå ter sig som en sex-sjumånaders bebis i motoriken?

Minns att Pannan sa att Ebbisen fått men av sin för tidiga födsel, så det är väl det som visar sig nu..

Oavsett vad, ungen har ju ett fantastiskt smile och verkar trivas med livet hur det än blev 😍

Hon är väl 9 månader korrigerat, men yngre motoriskt ser det ut som då hon precis verkar börjat åla fram enligt J:s storys under gårdagen. Men det kanske är helt normalt, bara min dotter som var tidig kanske och redan kutade runt vid 9 mån.
Ja jättesöt.
Senast redigerad av Patchoulioud 2025-03-06 kl. 23:25.
Citera
2025-03-07, 02:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patchoulioud
Hon är väl 9 månader korrigerat, men yngre motoriskt ser det ut som då hon precis verkar börjat åla fram enligt J:s storys under gårdagen. Men det kanske är helt normalt, bara min dotter som var tidig kanske och redan kutade runt vid 9 mån.
Ja jättesöt.

Åhh lille vän, så synd att det blev så här, men Ebba är ju hur söt som helst. Och det kommer man långt på i Pannans värld.

För de som minns så fick jag, för ett par månader sedan, OTROLIGT med skit, för att jag påpekade just detta med Ebba dvs att hon inte ser ut att "hänga med"
Nu är det ett faktum.

Det spelar egentligen ingen roll, Ebba får vara den hon är, trots sina funktionshinder, hon verkar vara tillfreds.

Med det sagt, kudos till Joakim som äntligen kastrerat sig, för han kommer VERKLIGEN behövas finnas vid sina avkommors sida, oavsett diagnoser eller handikapp.
Senast redigerad av FruKrokodil 2025-03-07 kl. 02:35.
Citera
2025-03-10, 01:07
Medlem
Grattis Ebba på ettårsdagen, får hoppas att nästa är blir ett år med utveckling där det får läras att både krypa, stå och kanske till och med gå.
Och att öppna de slutna bebis händerna för att gå från spädbarn till en toddler.

Om man nu ska ta Pannan på orden (i hennes tårtstories) så har ju Ebba för första gången idag fått testa på att äta själv med plockmat (Pannan lät inte det minsta nöjd över det griseriet).

Trodde Pannan hade Knatteplocks-bibeln framme i köket som alla andra mum-flunser 😅

Grattis Ebba, keep on going 🤩
Citera
2025-03-11, 17:16
Medlem
Nice att mata sin treåring?! med chips vid lunchtid på en tisdag. Bra matvanor!
Citera
2025-03-12, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stensota
Nice att mata sin treåring?! med chips vid lunchtid på en tisdag. Bra matvanor!
Ja hon är väl så inne i sin renovering att hon glömmer mata barnen
Citera
2025-03-14, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grynetss
Ja, du visar verkligen att du aldrig har varit någon som står P nära. Jag är inte P, men jag är en närstående till skillnad från dig. Du borde veta att P:s pappa har varit sjuk och sängliggande sedan 2010, utan möjlighet att kunna tala och med sond för matintag med massiva hjärnblödningar. Han har säkert varit en kassa-ko. Innan dess var P en tonåring, och P:s pappa gick bort för ett år sedan vid 80 års ålder. Vad har han egentligen haft för resurser att bidra med tror du, och vilken roll har han spelat i P:s vuxna liv tror du? Nej, verkligen inte. Kanske du borde dra dig tillbaka till det ställe du kom ifrån.

Jag känner H väl lilla du och behöver inte hävda mig för någon som uppenbarligen bara vill känna sig lite speciell för en gångs skull <3
Citera
2025-03-16, 10:27
Medlem
nintendoKalles avatar
Hur kan någon vilja köpa hennes gräsliga tavlor 🤔
Hade inte ens tagit en om de kastat den efter mig.
Citera
2025-03-16, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nintendoKalle
Hur kan någon vilja köpa hennes gräsliga tavlor 🤔
Hade inte ens tagit en om de kastat den efter mig.
Kom just in för att skriva det. 2500 kr för en 40 kg tung tavla. Som man förmodligen själv aldrig kommer kunna sälja vidare? Varför?
Citera
2025-03-16, 12:30
Medlem
nintendoKalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolini
Kom just in för att skriva det. 2500 kr för en 40 kg tung tavla. Som man förmodligen själv aldrig kommer kunna sälja vidare? Varför?

Uppe i 3500 i kommentarerna nu ser jag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in