Citat:
100% svag man!Han intalar sig själv att pojken kommer förstå när han blir äldre.En normal person med ett uns kunskap kring barns utveckling är nog väl medvetna om att det kan vara förödande och skapa stora trauman och anknytningsproblem för barnet. Men som sagt J utgår ifrån vad P behöver för att må bra.P är vidrig som ens kan acceptera en sån sak.(Som mamma skulle jag spy rakt ut om min sambo ens hade det i sig att överge sin son).Egoistisk är bara förnamnet för henne och precis som hon skrivit många gånger att nu ska hon lägga fokus på sig själv och det som får henne att må bra.Har man så mycket osäkerhet inom sig får inte lilla T plats i deras liv då han lär påminna henne om Js förflutna.
Sen att det svider att random människor sitter och spyr hat och negativitet över deras livsval har inget med avundsjuka att göra. Bara förakt att människor som dessa aldrig kan ta ansvar för sina skeva handlingar.Bara undanflykter, offeraller och snyft.
J och P har övergett en 4 åring pojke som vuxit upp med sin pappa.Skyller på att det är för pojken har en diagnos och istället för att göra anpassningar för barnet som alla normala föräldrar gör för sina barn så är det lättare att klandra honom för han inte byggt relationer till sin bonusfamilj (stora krav på en liten pojke).
J är en 40 åring gubbe med mentalitet som en 15 åring pojke.Bålstas största skämt och jag önskade att han visste hur många människor som både känner P men även främlingar gör narr av han.Inte en enda person jag träffat har något gott att säga om dessa två individer.
Sen att det svider att random människor sitter och spyr hat och negativitet över deras livsval har inget med avundsjuka att göra. Bara förakt att människor som dessa aldrig kan ta ansvar för sina skeva handlingar.Bara undanflykter, offeraller och snyft.
J och P har övergett en 4 åring pojke som vuxit upp med sin pappa.Skyller på att det är för pojken har en diagnos och istället för att göra anpassningar för barnet som alla normala föräldrar gör för sina barn så är det lättare att klandra honom för han inte byggt relationer till sin bonusfamilj (stora krav på en liten pojke).
J är en 40 åring gubbe med mentalitet som en 15 åring pojke.Bålstas största skämt och jag önskade att han visste hur många människor som både känner P men även främlingar gör narr av han.Inte en enda person jag träffat har något gott att säga om dessa två individer.
Ja jag håller med helt! Att man som kvinna och mamma kan tycka J är något att ha som skiter i sin son. Nä fy. Men det säger mycket om P också tycker jag.
Men vi är ju så avundsjuka här bara! Jag vill också ha 3 pappor till mina barn osv 🤣