Flashback bygger pepparkakshus!
2023-03-07, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaiser86
100% svag man!Han intalar sig själv att pojken kommer förstå när han blir äldre.En normal person med ett uns kunskap kring barns utveckling är nog väl medvetna om att det kan vara förödande och skapa stora trauman och anknytningsproblem för barnet. Men som sagt J utgår ifrån vad P behöver för att må bra.P är vidrig som ens kan acceptera en sån sak.(Som mamma skulle jag spy rakt ut om min sambo ens hade det i sig att överge sin son).Egoistisk är bara förnamnet för henne och precis som hon skrivit många gånger att nu ska hon lägga fokus på sig själv och det som får henne att må bra.Har man så mycket osäkerhet inom sig får inte lilla T plats i deras liv då han lär påminna henne om Js förflutna.

Sen att det svider att random människor sitter och spyr hat och negativitet över deras livsval har inget med avundsjuka att göra. Bara förakt att människor som dessa aldrig kan ta ansvar för sina skeva handlingar.Bara undanflykter, offeraller och snyft.

J och P har övergett en 4 åring pojke som vuxit upp med sin pappa.Skyller på att det är för pojken har en diagnos och istället för att göra anpassningar för barnet som alla normala föräldrar gör för sina barn så är det lättare att klandra honom för han inte byggt relationer till sin bonusfamilj (stora krav på en liten pojke).

J är en 40 åring gubbe med mentalitet som en 15 åring pojke.Bålstas största skämt och jag önskade att han visste hur många människor som både känner P men även främlingar gör narr av han.Inte en enda person jag träffat har något gott att säga om dessa två individer.

Ja jag håller med helt! Att man som kvinna och mamma kan tycka J är något att ha som skiter i sin son. Nä fy. Men det säger mycket om P också tycker jag.
Men vi är ju så avundsjuka här bara! Jag vill också ha 3 pappor till mina barn osv 🤣
Citera
2023-03-08, 05:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaiser86
J är en 40 åring gubbe med mentalitet som en 15 åring pojke.Bålstas största skämt och jag önskade att han visste hur många människor som både känner P men även främlingar gör narr av han.Inte en enda person jag träffat har något gott att säga om dessa två individer.

Men jösses, är det verkligen så? Jag bor inte där så har dålig insyn i hur det snackas.
Citera
2023-03-11, 17:46
Medlem
Familjen ute och har ”kvalitetstid på riktigt” och som vanligt utan lilla T
Citera
2023-03-11, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Familjen ute och har ”kvalitetstid på riktigt” och som vanligt utan lilla T

Så fruktansvärt illa..
Citera
2023-03-12, 09:38
Medlem
Helt sjukt att man kan övergiva sitt förstfödda barn bara för att man träffar en ny...
Skulle aldrig kunna göra så mot mitt barn 😳
Citera
2023-03-12, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamymumindalen
Helt sjukt att man kan övergiva sitt förstfödda barn bara för att man träffar en ny...
Skulle aldrig kunna göra så mot mitt barn 😳

Nu är hon igång o säljer igen. Kan hon ha hobbyverksamhet så kan hon ju jobba. Betala skatt ska hon absolut göra på de där.
Citera
2023-03-12, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
Nu är hon igång o säljer igen. Kan hon ha hobbyverksamhet så kan hon ju jobba. Betala skatt ska hon absolut göra på de där.
Det mest fascinerande är att folk betalar för det där…
Citera
2023-03-12, 15:54
Medlem
Citat:
Det mest fascinerande är att folk betalar för det där…

Ja. Nåt skit hon slänger ihop på en timme. Med billig färg från dollarstore. Säljer dessutom det olagligt, fusk med bidrag o betalar inte skatt. Helt sinnes
Citera
2023-03-13, 19:59
Medlem
Vad kan vara anledningen till att man raderar alla bud när budgivning är avslutad?
Citera
2023-03-13, 20:13
Medlem
Hon har också raderat tidigare tavlors startbud information osv.
Visst är det för att försöka dölja och slippa skatta?
Fattar hon inte vad hon gör och hur hårt hon åker dit?
Senast redigerad av Sweediie 2023-03-13 kl. 20:17.
Citera
2023-03-14, 08:08
Medlem
Hon tänker väl att hon inte åker dit på det om det inte finns bevis. Vem anmäler ens?
Citera
2023-03-14, 09:15
Medlem
Citat:
Hon tänker väl att hon inte åker dit på det om det inte finns bevis. Vem anmäler ens?

Tror någon gjort det här iaf. Det är ju bara att ta prints och skicka in. Sen kan dom ju kolla hennes konto
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in