2024-07-12, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valle123
Hur har de ens råd med att campa runt 24/7.
Tar de lån för att finansiera det eller?

Samarbete
Citera
2024-07-12, 23:40
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hahahaha, nej det är inte ett vanligt barnfamiljsliv att ha bara KF skulder på nästan 1,3 miljoner (säkert en miljon mer i inkassoskulder), att ha flertalet barn med olika pappor, eller att ha ett barn på dryga 4-5 år som man vägrar kännas vid efter man träffat en ny partner.
Inte heller normalt att behöva flytta runt hela tiden på olika korttidskontrakt för att man är så jävla värdelös så man inte kan stå på ett fast kontrakt. Inte heller normalt att samla in massa pengar som man lovar ska gå till något och sen resa/kröka upp pengarna eller att sälja saker på nätet som man sen inte levererar.
Etc etc i all evighet.

Tycker du att detta är normalt beteende så beklagar jag både din uppfostran och bekantskapskrets.

Lugnt!
Där du ser fel, där ser jag rätt Fru Krokodil
Citera
2024-07-12, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Du är sjuk?

De är en helt vanlig barnfamilj som lever ett helt normalt liv.

En helt vanlig barnfamilj? I min bekantskapskrets är det inga föräldrapar som dricker alkohol varje dag som dessa två stolpskott.

Det är heller inte vanligt att överge sina barn?
Eller att inte betala förskoleavgiften bland annat..
Eller att ta pinsamma bilder där pappan klämmer mamman på brösten och lägger ut på sociala medier för allmän beskådan.

Säger en del om dig!
Citera
2024-07-12, 23:53
Medlem
Citat:
WT ska dit först på måndag. Sen kommer det krökas friskt resten av veckan.
Joakim har ju B-breezan med sig i högsta hugg så han kan ju ligga där i det sponsrade tältet och göda båda bebisarna medans WT och Paddan är ute och vältrar sig med nya babydaddys..

Ska inte bankkvinnan med som också har en liten?? Det var ju hon och TW som hade insamlingen för parasiterna P och J. Ser aldrig att P skriver om henne länge..
Citera
2024-07-12, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stensota
En helt vanlig barnfamilj? I min bekantskapskrets är det inga föräldrapar som dricker alkohol varje dag som dessa två stolpskott.

Det är heller inte vanligt att överge sina barn?
Eller att inte betala förskoleavgiften bland annat..
Eller att ta pinsamma bilder där pappan klämmer mamman på brösten och lägger ut på sociala medier för allmän beskådan.

Säger en del om dig!

+ 1
Citera
2024-07-13, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejjpadig
Ska inte bankkvinnan med som också har en liten?? Det var ju hon och TW som hade insamlingen för parasiterna P och J. Ser aldrig att P skriver om henne länge..

Pannan utnyttjar människor för stunden, och avverkar "vänner" i samma hastighet. I Pannans liv så finns bara en huvudfigur och det är Pannan själv.
När "vännerna" inte genererar följare (som tex WT) så försvinner dom längs vägen.
Citera
2024-07-13, 00:15
Medlem
Citat:
Pannan utnyttjar människor för stunden, och avverkar "vänner" i samma hastighet. I Pannans liv så finns bara en huvudfigur och det är Pannan själv.
När "vännerna" inte genererar följare (som tex WT) så försvinner dom längs vägen.

P verkar ha extremt svårt att behålla sina "bästa vänner" för har inte sett Bålstaparet så mycket sista tiden heller. Har det skurit sig där med?? P verkade ju väldigt förtjust i mannen där hehe. Kollade instagram och såg att BANKKVINNAN har avföljt P och J men P följer bankkvinan så undrar vad som hänt där?? Bästa vännen som hade insamling med TW och gudmor till Ilse.

Att P och J utnyttjar alla i deras omgivning känns rätt troligt tyvärr.
Citera
2024-07-13, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejjpadig
P verkar ha extremt svårt att behålla sina "bästa vänner" för har inte sett Bålstaparet så mycket sista tiden heller. Har det skurit sig där med?? P verkade ju väldigt förtjust i mannen där hehe. Kollade instagram och såg att BANKKVINNAN har avföljt P och J men P följer bankkvinan så undrar vad som hänt där?? Bästa vännen som hade insamling med TW och gudmor till Ilse.

Att P och J utnyttjar alla i deras omgivning känns rätt troligt tyvärr.

Vad heter bankkvinnan på insta
Citera
2024-07-13, 03:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Vad heter bankkvinnan på insta

Ekonomimamman
Citera
2024-07-13, 12:51
Medlem
På hennes senaste story hör man vad jag tror är en av sönerna som säger ”gör du fortfarande reklam för det här tältet”🥲
Citera
2024-07-13, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlitenkattunge
På hennes senaste story hör man vad jag tror är en av sönerna som säger ”gör du fortfarande reklam för det här tältet”🥲

Ja eller äldsta dottern är det som frågar. 🫢
Citera
2024-07-13, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlitenkattunge

Så pinsamt för barnen att andra familjer gör saker utan att allt är ett betalt samarbete hela tiden. Vad är inte sponsrat i familjen hehe 😁🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in