2024-08-06, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Lika mysigt som att lägga en musprutt när man gosar med bebisen..

HAHAHA hade dött. Hoppla liksom
Citera
2024-08-06, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakelskrutt
HAHAHA hade dött. Hoppla liksom

Sånt kan ju hända när man fött ett antal barn och samtidigt dricker alkohol MEN det är inget content jag skulle lägga upp inför 70 000 nyfikna följare 😝, men Pannan har inga som helst spärrar så varsågoda gott folk 💨
Citera
2024-08-06, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Sånt kan ju hända när man fött ett antal barn och samtidigt dricker alkohol MEN det är inget content jag skulle lägga upp inför 70 000 nyfikna följare 😝, men Pannan har inga som helst spärrar så varsågoda gott folk 💨
Haha kan hända den bästa. Med eller utan 600 ungar
Citera
2024-08-06, 22:20
Medlem
J har frågestund på sin IG ikväll medan Pannan roar sig på hotell! Någon frågar hur dom klarar sig ekonomiskt när båda går hemma. Han svarar något om att det inte är någon hemlighet att dom har skulder, och att dom har varit öppna med varför dom har hamnat där. Han tycker att det är lite magstarkt att ställa frågor om deras ekonomi och att dom aldrig kommer att gå ut med några detaljer om det. Han avslutar med att säga att det är tufft att vara två vabbande föräldrar. Ebba är ju fortfarande inskriven på sjukhus och fortfarande inte friskförklarad vilket jag inte kan förstå, hon har väl varit kärnfrisk och växt så det knakar i flera veckor nu!
Citera
2024-08-06, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
J har frågestund på sin IG ikväll medan Pannan roar sig på hotell! Någon frågar hur dom klarar sig ekonomiskt när båda går hemma. Han svarar något om att det inte är någon hemlighet att dom har skulder, och att dom har varit öppna med varför dom har hamnat där. Han tycker att det är lite magstarkt att ställa frågor om deras ekonomi och att dom aldrig kommer att gå ut med några detaljer om det. Han avslutar med att säga att det är tufft att vara två vabbande föräldrar. Ebba är ju fortfarande inskriven på sjukhus och fortfarande inte friskförklarad vilket jag inte kan förstå, hon har väl varit kärnfrisk och växt så det knakar i flera veckor nu!

Tufft att va vabbande föräldrar i ett tält på Öland..
Citera
2024-08-06, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Tufft att va vabbande föräldrar i ett tält på Öland..
Ja vabb tre veckor i tält dessutom...måste tärt hårt på paret fuskmås! 🤣
Citera
2024-08-06, 23:56
Medlem
Konstigt att ingen frågat hur det är med hans bortglömda son? Antar att dom blir blockade. Kommer aldrig någonsin förstå hur man kan leka lycklig familj på sociala medier när det där står ett barn som saknar sin pappa och inte får vara med. Skrämmande.
Citera
2024-08-07, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrland714
Konstigt att ingen frågat hur det är med hans bortglömda son? Antar att dom blir blockade. Kommer aldrig någonsin förstå hur man kan leka lycklig familj på sociala medier när det där står ett barn som saknar sin pappa och inte får vara med. Skrämmande.

Jag har frågat förr om hans bortglömda son, från ett annat konto. Det blev blockat direkt. Och då var jag inte ens involverad i denna tråd utan bara nyfiken på varför Tristan aldrig syntes på sociala medier.

Joakim har en extrem beröringsskräck gällande sin förstfödda, nämner man honom så ryker man- oavsett avsikten.
Citera
2024-08-07, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrland714

Han passar inte bara sina egna barn idag utan även p och ls barn
Gör man verkligen så? Den veckan man har barnen lämnas de till bonuspappan. Märkligt. Hade jag varit biopappa hade jag behållit dem
Citera
2024-08-07, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Ja vabb tre veckor i tält dessutom...måste tärt hårt på paret fuskmås! 🤣

Otroligt hårt liv de lever, familjen Fuskmås.
Ungarna deras kostar enorma siffror för oss skattebetalare och ingen av dumskallarna har betalt in tillräckligt för att bekosta deras egna vabkostnader. Men som sagt tufft liv, att flyta runt i ett sponsrat tält hela sommaren.

Förstår verkligen varför Joakim inte har råd att besöka sin son...
Citera
2024-08-07, 00:14
Medlem
Efter att ha sett Pannan umgås med sin familj så har jag lite mer förståelse för henne och hur hon lever sitt liv.

Utan att nämna någon specifik men hennes familj har tex genomgående väldigt lågt sittande öron, stora huvuden och skulle lätt kunna spela in en svensk banjoversion av "den sista färden".

Säkert är dom alla väldigt snälla men de bidrar garanterat inte till den svenska välfärden.
Senast redigerad av FruKrokodil 2024-08-07 kl. 00:16.
Citera
2024-08-07, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Han passar inte bara sina egna barn idag utan även p och ls barn
Gör man verkligen så? Den veckan man har barnen lämnas de till bonuspappan. Märkligt. Hade jag varit biopappa hade jag behållit dem
Han tar hand om och roar andras barn och leker familj men skiter totalt i sin förstfödda… jag tänker bara på den dagen när barnet får en egen mobil och börjar följa sin pappa på instagram…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in