2024-08-04, 19:35
Medlem
Barnen är en kopia av P som liten men ser exakt ut som J nu. Tycker det är så intressant med gener. Undrar om de blir lika P då som stora eller fortsätter vara lika Jocke. Vad tror ni?
Citera
2024-08-04, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vita.luna
Kanske är ont om cash efter sommaren?

Citat:
Ursprungligen postat av Somosdoslocos
Barnen är en kopia av P som liten men ser exakt ut som J nu. Tycker det är så intressant med gener. Undrar om de blir lika P då som stora eller fortsätter vara lika Jocke. Vad tror ni?

Jag tror inte att barnen kommer bli några basketspelare iaf med tanke på hur korta föräldrarna är.
Citera
2024-08-04, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somosdoslocos

Min åsikt:
W lik p
N blandning
T lik sin pappa
M lik sin pappa
L lik sin pappa
E lik sin pappa

Lilla t lik sin pappa
Citera
2024-08-04, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag tror inte att barnen kommer bli några basketspelare iaf med tanke på hur korta föräldrarna är.

Fast L är inte kort
Citera
2024-08-04, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Fast L är inte kort

Nu utgår jag från Joakims och Pannas gemensamma barn. De andra vet jag ingenting om då pappan har den goda smaken att inte vara en publik figur.
Citera
2024-08-04, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stensota
Hoppas inte det är vägglöss i det felfria bordet hon hittade på återvinningen. Själv hade jag aldrig vågat ta hem och in det.

Saknar Ps inlägg om inredning. Det är hon bra på!
Det är säkert bara ljug att hon hittade det på återvinningen så inte kronan kommer och tar det sen
Citera
2024-08-04, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolini
Det är säkert bara ljug att hon hittade det på återvinningen så inte kronan kommer och tar det sen
Det spelar nog ingen roll om hon fått det gratis och målat om det. Bordet har ju ändå någon form av värde vid en eventuell utmätning. Jag tycker att det blev väldigt fint ändå, mycket finare än det där fakemarmorbordet som hon fixade ihop själv.
Citera
2024-08-05, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Det spelar nog ingen roll om hon fått det gratis och målat om det. Bordet har ju ändå någon form av värde vid en eventuell utmätning. Jag tycker att det blev väldigt fint ändå, mycket finare än det där fakemarmorbordet som hon fixade ihop själv.
Ja jag tycker också det blev fint.

Men då var det väl förmodligen ljug för att vi på Flashback inte ska sitta och skriva att hon är skuldsatt och går och köper ett nytt bord istället för att betala förskoleavgiften.
Citera
2024-08-05, 19:32
Medlem
Härligt content när Joakim drar en ölfet rap bakom Pannan när hon tjattrar sött med bebisen.
Kollar man inte igenom sina inlägg innan man lägger upp dom?
Citera
2024-08-05, 19:39
Medlem
Citat:
Härligt content när Joakim drar en ölfet rap bakom Pannan när hon tjattrar sött med bebisen.

Blä! 🤢 Det förväntar man sig inte när man ser en söt bebis.
Citera
2024-08-05, 19:42
Medlem
Citat:

Klart dom gör!! Det va ju lite skojsigt förstår du!!! Lite busigt med en ölrap! 🤮
Citera
2024-08-05, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Klart dom gör!! Det va ju lite skojsigt förstår du!!! Lite busigt med en ölrap! 🤮

Lika mysigt som att lägga en musprutt när man gosar med bebisen..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in