2024-08-02, 20:34
Medlem
Nu har ju familjen varit ute och slösat pengar hela sommaren så ber till högre makter att KF vilat upp sig såpass att de kör en vanlig hederlig löneutmätning nu när hösten nalkas.

För det är ingen rättighet att leva jetset när man har över en miljon i skulder.
Citera
2024-08-02, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Hon måste komma på frågorna först!!

Hahaha.. jaa såklart. Och alla frågor handlar om hur StARk och SnYGG pannan är.
Och vilket smink hon använder..
Citera
2024-08-02, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hahaha.. jaa såklart. Och alla frågor handlar om hur StARk och SnYGG pannan är.
Och vilket smink hon använder..
Ska vi också slå vad om att hon lyckas lägga in ett stort antal adlinks i svaren på frågorna som hon själv hittar på! Det brukar vara gott om sånt! 🤪
Fast nu är hon ju redan hemma så frågan är om det ens blir någon frågestund?? 🤔
Citera
2024-08-02, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Ska vi också slå vad om att hon lyckas lägga in ett stort antal adlinks i svaren på frågorna som hon själv hittar på! Det brukar vara gott om sånt! 🤪
Fast nu är hon ju redan hemma så frågan är om det ens blir någon frågestund?? 🤔

Hahah jaa, man får passa sig som fan så man inte råkar trycka på en adlinks när man vill bläddra vidare från skräpet.
Citera
2024-08-02, 23:08
Medlem
Såg P first hand för ett tag sedan på en strand nära där de bor. Lilla L var sjövild och härjade fritt på bryggorna där det är bråddjupt utan flytthjälp. De såg trötta och bistra ut. Lilla E satt i sitt babyskydd i ett UV-tält. Mitt mammahjärta både skrek och blödde.
Citera
2024-08-02, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reufvhatt
Såg P first hand för ett tag sedan på en strand nära där de bor. Lilla L var sjövild och härjade fritt på bryggorna där det är bråddjupt utan flytthjälp. De såg trötta och bistra ut. Lilla E satt i sitt babyskydd i ett UV-tält. Mitt mammahjärta både skrek och blödde.

King Loui är sjövild jämnt. Inget ont om det men det är ingen högoddsare att Loiu kommer behöva mer stöd i sin vardag ju äldre han blir, i form av assistent etc.

Jag har faktiskt full förståelse över att både Pannan och J är väldigt trötta och faktiskt slutat orka jaga efter ungarna men samtidigt måste spela helt perfekta för omvärlden på internet.

Nu ska jag försöka vara lite mindre frispråkig än vanligt så avslutar med att det finns en anledning till att båda dumskallarna behöver en trivselpromille på runt 0,8 för att orka med varje dag.
Senast redigerad av FruKrokodil 2024-08-02 kl. 23:25.
Citera
2024-08-03, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
King Loui är sjövild jämnt. Inget ont om det men det är ingen högoddsare att Loiu kommer behöva mer stöd i sin vardag ju äldre han blir, i form av assistent etc.

Jag har faktiskt full förståelse över att både Pannan och J är väldigt trötta och faktiskt slutat orka jaga efter ungarna men samtidigt måste spela helt perfekta för omvärlden på internet.

Nu ska jag försöka vara lite mindre frispråkig än vanligt så avslutar med att det finns en anledning till att båda dumskallarna behöver en trivselpromille på runt 0,8 för att orka med varje dag.

Båda mina barn har varit vilda i L ålder och ingen av de var diagnoser så de behöver ju inte innebära de för han har extra mycket spring i benen heller.
Citera
2024-08-03, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Båda mina barn har varit vilda i L ålder och ingen av de var diagnoser så de behöver ju inte innebära de för han har extra mycket spring i benen heller.

Och min förstfödda var, precis som king Loui, totalt sjövild som ung (och är det fortfarande) och har varje diagnos från A-Ö. Detta pga en usel start i livet.

Flashback är ett tyck och tänk forum men forskningen visar tydligt att barn som föds såpass förtidigt som L löper enormt mycket högre risk att drabbas av bestående men tex i form av olika diagnoser, precis som mitt barn drabbades av.

Precis som jag skrev så är det inget fel med det, bara ett konstaterande.
Citera
2024-08-04, 13:30
Medlem
Alltså han har inte ens skrivit något alls om sin förstfödda son på evigheter
Citera
2024-08-04, 15:16
Medlem
Det är verkligen adlinks hela tiden.. från båda..
Citera
2024-08-04, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xltvr
Det är verkligen adlinks hela tiden.. från båda..

Kanske är ont om cash efter sommaren?
Citera
2024-08-04, 18:55
Medlem
Hoppas inte det är vägglöss i det felfria bordet hon hittade på återvinningen. Själv hade jag aldrig vågat ta hem och in det.

Saknar Ps inlägg om inredning. Det är hon bra på!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in