2024-05-31, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Joakim försa sig igår när han berättade att det var rätt skönt att ligga på sjukhus och vila ut "efter den senaste tidens segdragna förkylningsvirus"

Är ju rena rama semestern och skattebetalarna betalar som vanligt! Hehe 🙃
Citera
2024-05-31, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejjpadig
Är ju rena rama semestern och skattebetalarna betalar som vanligt! Hehe 🙃

När jag är som tröttast, typ minst ett par gånger i veckan. Då längtar jag till sjukhus och att bara få ligga där och SOVA med maten serverad var tredje timme.

Att ha med EN unge, som vården ändå har koll på, är ju verkligen semester.

Kostar oss skattebetalare dryga 30 000 per dygn samtidigt som Pannan och Joakim går plus tack vare sin försäkring. När jag försäkrade mitt senaste barn så skulle jag få 240:- om dagen när vi låg inne och alla omkostnader betalda.

Nu var det en minusaffär för min del (och för 99% av alla andra som försäkrar sina barn) så som vanligt så betalar alla vi andra för detta freelodare-par 😮‍💨😮‍💨
Citera
2024-06-01, 11:17
Medlem
Citat:
Joakim försa sig igår när han berättade att det var rätt skönt att ligga på sjukhus och vila ut "efter den senaste tidens segdragna förkylningsvirus"
Har dom fått ett rum med bättre utsikt nu eller? För nån gång när dom låg inne tyckte ju i alla fall Patricia att det var bedrövligt att dom ska behöva sitta inne på sjukhus utan en bättre utsikt genom fönstret
Citera
2024-06-01, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolini
Har dom fått ett rum med bättre utsikt nu eller? För nån gång när dom låg inne tyckte ju i alla fall Patricia att det var bedrövligt att dom ska behöva sitta inne på sjukhus utan en bättre utsikt genom fönstret

Haha driver du?
Klagat på rummet för att det inte fanns någon utsikt och fick då ett bättre rum?
Vem tror hon att hon är?
Citera
2024-06-01, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valle123
Haha driver du?
Klagat på rummet för att det inte fanns någon utsikt och fick då ett bättre rum?
Vem tror hon att hon är?

Pannan är drottningen av neonatalavdelningen. Och nåde de alla som inte behandlar henne som en drottning, då åker anmälningsformuläret fram samt en uthängning på sociala medier.

Pannan ska vara jäkligt glad över att sjukvårdspersonal har tystnadsplikt (även om det såklart pratas om henne ändå).
Citera
2024-06-02, 02:21
Medlem
Citat:
Pannan är drottningen av neonatalavdelningen. Och nåde de alla som inte behandlar henne som en drottning, då åker anmälningsformuläret fram samt en uthängning på sociala medier.

Pannan ska vara jäkligt glad över att sjukvårdspersonal har tystnadsplikt (även om det såklart pratas om henne ändå).

Hur vet du att det pratas om henne bland sjukvårdspersonalen?!? Är du en av dem?
Citera
2024-06-02, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejjpadig
Det är så roligt att J inte vill besvara något som handlar om hans egna son, hans förstfödda barn. Js liv kretsar bara kring P, hennes barn och deras gemensamma.. har man följt p i många år vet man vid det här laget att hon kommer lämna J så fort tillfället ges för något bättre och hon bara är kvar med honom för att hon inte har något annat val. Vad ska J göra då??

Skäms sekundärt över P och Js kassa ekonomi, har man inte ens råd med underhåll och umgänge och barnomsorg så det hamnar hos kronofogden så har man inte råd med fler barn heller.. ynkliga parasiter som skyller på alla andra och överlämnar kostnaderna för samhället!!

Hur går det för Ts mamma för visst satte J henne i skiten ekonomiskt också när han träffade P och slutade betala för sig?? Har för mig du skrivit det tidigare.

Han får inte prata om sin som för P för hon är så otroligt svartsjuk och orkar inte höra om något som inte är hennes. Hon vill inte heller att han ska komma och hälsa på eller att J åker iväg för det tjänar inte P något på. Sen kostar det ju också att lägga pengar på något som inte är Ps och varför ska de spenderas pengar då? Jag hade skämts ögonen ur mig om jag var J och ALDRIG skrev eller träffade, ägnade tid åt alla mina barn T är ju som bortglömd/bortprioriteras för honom, måtte han verkligen få äta upp det en dag! Vilken världens liten lort T är som pappa.
Citera
2024-06-02, 10:36
Medlem
Jag dejtade en kille för längesen som sa att han inte hade nån kontakt med sitt barn som bodde långt bort och verkade obrydd. Var bara tack och adjö direkt till en sån människa 🚩🚩 Säger allt om en person, som J. Även om mamman inte vill att barnet syns på SM hade han skrivit om han åkt och träffat honom.

Att P inte nämnde J:s son när hon fick frågan hur många barn dom har, samtidigt som hon räknade med sina som inte är J:s biologiska, säger allt om henne med som människa 🤮
Senast redigerad av Patchoulioud 2024-06-02 kl. 10:55.
Citera
2024-06-02, 18:35
Medlem
Någon som vet vad dom har för pool? En dyr variant? Den borde väl KF ta?
Citera
2024-06-02, 18:41
Medlem
Nu är dom hemma och såklart ett glas vin i handen! Så jävla märkligt och wt beteende när man har en liten nyfödd hemma. Spyr i min mun!
Citera
2024-06-02, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
Någon som vet vad dom har för pool? En dyr variant? Den borde väl KF ta?

Tror inte att det är en dyr pool. Ser ut som en uppblåsbar för en 400-500kr.
Citera
2024-06-02, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stensota
Nu är dom hemma och såklart ett glas vin i handen! Så jävla märkligt och wt beteende när man har en liten nyfödd hemma. Spyr i min mun!

Instämmer. Behovet av att "ta ett glas" ger dåliga vibbar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in