Citat:
Ursprungligen postat av
Somosdoslocos
Får så ont i hjärtat när jag ser hur kärleksfull och närvarande Jocke är mot barn som inte ens är hans men sitt egna kött och blod har han lämnat och övergett. För alla vet att om JockePucko hade umgåtts med sin son, om så bara en kvart, hade varenda minut dokumenterats och fotograferats och varit ute på Instagram snabbare än P hinner säga ”hoppa på ett ben”.
Så förvirrad förstfödde sonen till Pucko måste känna sig när den innan närvarande pappan nu inte syns till utan har startat ny familj med någon annan, en familj där han inte passar in. Ingen kan säga mig att det inte är Patricia som sett till att det är så. Skulle aldrig prata illa om varken hennes eller andras barn. Men hon, hon är avskum.
Säga vad man vill om oss som skriver här, men jag kan satsa pengar på att ingen av oss någonsin skulle överge vårt barn, eller vara anledningen till att någon annan överger sitt. Och det är allt jag behöver veta för att kunna sova gott om natten. Hur Pucko och Pannan kan sova med gott samvete när de båda vet att dom är anledningen till att ett barn blir uteslutet, det kommer jag aldrig förstå.
Du har helt rätt, blöder verkligen i mitt hjärta också då jag har en son i ungefär samma ålder som lilla Tristan. Min son är precis lika "pappig" som Tristan verkar ha varit och jag vet inte hur jag ens skulle försöka förklara för min son om hans pappa vore ett lika stort jäkla äckligt svin som Joakim och bara övergav sonen från en dag till en annan.
Tristan verkar ju vara helt död för familjen Panna och Pucko Skuldsatt, han nämns aldrig öht. Hur kan man göra så mot ett litet oskyldigt barn?? Få mig att förstå?
Och hur kan Pannan tro att Pucko inte kommer göra samma sak mot henne när nästa paket fiskpinnar till kvinna dyker upp?
Kan man överge ett barn så kan man överge fler.