2024-09-05, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NNFFS
Otroligt! Så många barn och har ändå inte fattat att E inte "gosar med hela ansiktet" utan födosöker..

Första jag tänkte när jag såg filmen. Så gjorde mina barn som bebisar när de ville äta, inte för att gosa, utan leta efter bröstet. Födosöker var helt rätt ord.
Citera
2024-09-05, 12:04
Medlem
Fint att dom inte skyddar trallen för 5 öre när hon målar på deras såkallade köksö. Lite plast under hade ju inte varit fel
Citera
2024-09-05, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mqk
Fint att dom inte skyddar trallen för 5 öre när hon målar på deras såkallade köksö. Lite plast under hade ju inte varit fel
Det var nog spackel och inte målarfärg som dom använde men det hade ju inte skadat med lite skydd ändå! 😄
Citera
2024-09-05, 15:07
Medlem
Det är lätt att bli provocerad när man ser hur två personer som är hemma för att vabba ett barn, kan hinna med att göra så mycket kreativa saker, samtidigt som dom ska ta hand om ett "sjukt" barn. Bara för att man har rätt att vara hemma så betyder det ju inte att man måste vara det. Dom flesta med att vanligt jobb hade nog gått till jobbet ändå när barnet till synes är kärnfriskt! En av föräldrarna menar jag så klart.
Citera
2024-09-05, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Det är lätt att bli provocerad när man ser hur två personer som är hemma för att vabba ett barn, kan hinna med att göra så mycket kreativa saker, samtidigt som dom ska ta hand om ett "sjukt" barn. Bara för att man har rätt att vara hemma så betyder det ju inte att man måste vara det. Dom flesta med att vanligt jobb hade nog gått till jobbet ändå när barnet till synes är kärnfriskt! En av föräldrarna menar jag så klart.

Det hade förutsatt att de hade lite moral och etik, vilket nog är lite mycket att förvänta sig av dem.

Ja, skydd på altanen hade ju varit bra om de använt! Men så länge det ej är deras, så verkar de inte vara speciellt rädda om sakerna.
Citera
2024-09-05, 18:23
Medlem
Spännande att hon filmar och fotar i badhuset trots att det är förbjudet. Nu syns ju bara ett huvud men hade fan flippat om jag hade sett ngn som filmade när jag simmade i badhuset, framförallt ngn som har flera tusen följare.
Citera
2024-09-05, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av messmoret
Spännande att hon filmar och fotar i badhuset trots att det är förbjudet. Nu syns ju bara ett huvud men hade fan flippat om jag hade sett ngn som filmade när jag simmade i badhuset, framförallt ngn som har flera tusen följare.
I de flesta badhus är det väl totalt fotoförbud, man får inte ens filma sina egna barn.
Citera
2024-09-05, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
I de flesta badhus är det väl totalt fotoförbud, man får inte ens filma sina egna barn.

Jupp.. d e totalförbud och ofta får man inte ens ta med telefonen in i simhallen. Gissar att dom var i sin kommun å där gäller film och fotoförbud
Citera
2024-09-05, 20:05
Medlem
Bebisen verkar inte ens ha badblöja på sig.......
Citera
2024-09-05, 20:06
Medlem
Lingonpinglans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av messmoret
Jupp.. d e totalförbud och ofta får man inte ens ta med telefonen in i simhallen. Gissar att dom var i sin kommun å där gäller film och fotoförbud
Hon är verkligen total narcissist. Dessa regler känner hon självklart till men de gäller ju inte henne såklart. Hon är liksom lite undantagen, lite bättre helt enkelt.
Jävla pucko.
Citera
2024-09-05, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fucktskada
Do it yourself.
Aha, tack. Då har man lärt sig nåt nytt idag.
Citera
2024-09-05, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NNFFS
Otroligt! Så många barn och har ändå inte fattat att E inte "gosar med hela ansiktet" utan födosöker..

Hysteriskt roligt! Så härligt underhållande och skämskudden fram!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in