2024-07-25, 17:16
Medlem
Är bebisen E ligger bredvid lika gammal som E? Den ser ut att titta på saker på ett helt annat sätt och har också ett helt annat ansiktsuttryck och minspel än E. Är P helt säker på att E inte fick något bestående men?
Citera
2024-07-25, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemma97322
Är bebisen E ligger bredvid lika gammal som E? Den ser ut att titta på saker på ett helt annat sätt och har också ett helt annat ansiktsuttryck och minspel än E. Är P helt säker på att E inte fick något bestående men?
Hon är väl för tidigt född? Då räknar man åldern annorlunda. Man kan därför inte jämföra dessa barn avseende utveckling.
Citera
2024-07-25, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Hon är väl för tidigt född? Då räknar man åldern annorlunda. Man kan därför inte jämföra dessa barn avseende utveckling.

Hur funkar det med maten då? Pannan matar ju henne som om hon vore fullgången?
Citera
2024-07-25, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hur funkar det med maten då? Pannan matar ju henne som om hon vore fullgången?
Det borde hon inte göra. Jag vet inte när E skulle vara född men man räknar korrigerad ålder från det datum hon skulle ha fötts.
Citera
2024-07-25, 19:12
Medlem
Citat:
Det borde hon inte göra. Jag vet inte när E skulle vara född men man räknar korrigerad ålder från det datum hon skulle ha fötts.

Nu kan jag ha fel men har för mig att E skulle vara född i mitten på Juni nånstans.
Citera
2024-07-25, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Nu kan jag ha fel men har för mig att E skulle vara född i mitten på Juni nånstans.
Var tvungen att kolla hehe, verkar stämma, hon är c.a två månader korrigerat.
Citera
2024-07-25, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solstalen21
Nu har J raderat en kommentar som fanns under inlägget han la ut 17/7 där nån frågade om lilla T följde med på semestern. Den personen ifrågasatte också en väldigt positiv kommentar där nån hyllade J’s föräldraskap, som nu också är borta.

Det förvånar mig att J ens har kvar höjdpunkterna i stories som heter ”Tristan” eftersom han sakta men säkert raderar honom ur sitt liv.

Vembryrsig, vet du något om hur ofta J pratar med lilla T? Han själv påstod förut att han facetimear med honom varje dag.
Den nån är jag
Citera
2024-07-25, 21:18
Citat:
Ursprungligen postat av HogaKusten74
Den nån är jag
Jaha, blev du blockad?
Citera
2024-07-25, 21:38
Medlem
Citat:
Var tvungen att kolla hehe, verkar stämma, hon är c.a två månader korrigerat.

Då borde Ebbas enormt känsliga dödsjuka mage vila från vanlig mat, men det tycker tydligen inte detta fantastiska föräldrapar...
Citera
2024-07-25, 21:42
Medlem
Är Ebbis prematuren kärnfrisk numera då Joakim otaliga gånger kysser henne på munnen? Eller är vi inne på helikopterläget igen då samhället så gärna betalar...

För ett par veckor sen så sa ju nämligen Pannan att Ebba minsann skulle övervakas från sjukhuset hela sommaren och alla skulle hålla EnORMt bra hygien och aldrig ta på henne utan spritade händer etc.. de skulle även tälta för sig själva bla bla. Sen blev det en jäkla fyllefest av allting och vartenda löfte gentemot Ebba glömdes bort.
Citera
2024-07-25, 23:15
Medlem
Hur många har blivit blockerade av Patricia?
Citera
2024-07-25, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Splaschdasch
Hur många har blivit blockerade av Patricia?

Det är nog bara Pannan som vet men hittills alla som ifrågasätter hennes leverne det minsta eller som undrar vart Joakims son Tristan tagit vägen. Så tillsammans gissar jag att det är runt 4-500..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in