2024-06-30, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Dom ska tydligen åka hem en vecka och tvätta och packa om och sedan åka tillbaka till Böda igen. Det blir 110 mil med två bilar fram och tillbaka. Totalt 220 mil med två bilar blir 440 mil om man räknar in båda resorna.
Orkar inte räkna ut vad det kan kosta bara i bensin men det måste bli många tusen kronor, då finns det minsann bensinpengar! 🤑

Dom åker ju dessutom förbi stan där Joakims barn bor så hade varit väldigt enkelt att plocka upp barnet och låtit han få följa med och leka med sina syskon.
Citera
2024-06-30, 21:07
Medlem
Älskar att deras sponsrade Böda semester bjuder på riktigt mycket regn. Hoppas allt flyter bort och att de blir vräkta pga kolikbarnet. Skulle bli tokig av att dela tältspace med två dumskallar som tar med en unge som skriker fyra timmar åt gången varje natt, och NEJ det ska man inte behöva stå ut med bara för att man campar.
Citera
2024-06-30, 21:17
Medlem
Kan garantera er att detta ” MYS” som måste hävdas hela tiden, INTE är mys. Varför måste man få det till att hela ens tillvaror och familjens existens är en idyll av perfektion.
Bullcrap, visa upp hur ett riktigt familjeliv ser ut istället.
Citera
2024-06-30, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frokenhannah89
Kan garantera er att detta ” MYS” som måste hävdas hela tiden, INTE är mys. Varför måste man få det till att hela ens tillvaror och familjens existens är en idyll av perfektion.
Bullcrap, visa upp hur ett riktigt familjeliv ser ut istället.

Det är lite hennes profilering på instagram och det var det tex jag började följa hennes för. Tycker det är bra att man börjar se lite sånt igen kontot har varit så jääääkla
Mörkt nu länge
Citera
2024-06-30, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Det är lite hennes profilering på instagram och det var det tex jag började följa hennes för. Tycker det är bra att man börjar se lite sånt igen kontot har varit så jääääkla
Mörkt nu länge

Det har du kanske rätt i, jag blir mörk i själen varje gång jag ens ser henne.

Får väl hoppas att de tar tag i skulderna och låter Joakims barn komma med i "myset" så är iaf jag nöjd.

Eller så gör hon slut med missbrukaren och skaffar en ny partner som har råd med hennes livsstil.
Citera
2024-06-30, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Det har du kanske rätt i, jag blir mörk i själen varje gång jag ens ser henne.

Får väl hoppas att de tar tag i skulderna och låter Joakims barn komma med i "myset" så är iaf jag nöjd.

Eller så gör hon slut med missbrukaren och skaffar en ny partner som har råd med hennes livsstil.

I sann narcissistisk anda så byter P ut J när hon är klar med honom precis som med L som satte stopp för fler barn. Otorhet får vi nog se framöver när myspyset i babybubblan är över hehe. Js djupa rynkor får ju musen att torka ut när man ser honom på avstånd 🤣

Jag har däremot svårt att tro att en stabil man med en bra ekonomi vill ha en skuldsatt influenser som är flerbarnsmor till ett helt fotbollslag att försörja.
Citera
2024-07-01, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejjpadig
I sann narcissistisk anda så byter P ut J när hon är klar med honom precis som med L som satte stopp för fler barn. Otorhet får vi nog se framöver när myspyset i babybubblan är över hehe. Js djupa rynkor får ju musen att torka ut när man ser honom på avstånd 🤣

Jag har däremot svårt att tro att en stabil man med en bra ekonomi vill ha en skuldsatt influenser som är flerbarnsmor till ett helt fotbollslag att försörja.

Hahaha musen att torka 😂😂
Helt korrekt, särskilt med tanke på att han typ bara är 165 cm lång 🙈🙈
Citera
2024-07-01, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Tycker mormor ändå är rätt kul faktiskt

Jaa faktiskt, mormor är fasen vigare än vad jag är. Undrar hur mycket rosevin som krävs för de där manövrera 😅
Citera
2024-07-01, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hahaha musen att torka 😂😂
Helt korrekt, särskilt med tanke på att han typ bara är 165 cm lång 🙈🙈

hehehehehe
Citera
2024-07-01, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejjpadig
hehehehehe

Det är ju tur iaf att det är jävligt blött i tältet deras just nu iaf 😂

Stackars tält grannar, fatta att ha betalt 10 k för en vecka på Böda och tvingas lyssna på skrikande ungar till 02 och sen vada i regn resten av dagen. Jag skulle INTE vara så jäkla nöjd med den semestern 😂😂
Citera
2024-07-01, 01:38
Medlem
Ja vem fan drar med en nyfödd unge med kolik på en camping? Noll respekt för andra
Citera
2024-07-01, 08:55
Medlem
versalers avatar
Bara jag som reagerar på att flickans händer och fötter är blåa i klippet hon la upp ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in