2024-07-15, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trixenmix
Hur lång är hon? Såg ju inte klok ut på den bilden/videon såg ut som hon bara har överkropp.

Hon är väl typ 158 eller något liknande. Men ser ut att vara 145..

Saknar hals, hårfäste och har små stabbiga vinsvullna ben, men massor av silikon har iaf räddat en del av överkroppen.
Senast redigerad av FruKrokodil 2024-07-15 kl. 23:21.
Citera
2024-07-15, 23:20
Medlem
Matar dom förresten en sovande prematur för att få lite content eller är det jag som är van vid piggare spädbarn?

Ebbisen ser ju lika berusad ut som Pannan i Joakims senaste video..
Citera
2024-07-15, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olgiz
Jag började fundera på om jag är för gammeldags!
Kan inte förstå HUR och VARFÖR det ens existerar alkohol när man har så små barn?!

När min dotter var liten, hon var ganska ofta sjuk, drack jag aldrig. Bara tanken på att komma in på akuten och jag skulle lukta sprit!
Det räckte för mej.

Är det helt ok i denna generationen?
Jag menar det är ju flera föräldrar som dricker
Jag blir orolig bara av att se detta.

Jag tänker exakt samma. Med så många barn omkring. Så ofräscht.
Citera
2024-07-16, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vembryrsig-
J fortsätter blocka alla som skriver till honom och frågar om lilla T. Även om de är föredetta vänner som frågar.

Visar exakt vilken jävla skitskalle han är och hur mycket han skäms för att ha lämnat ett barn helt åt sitt öde. Istället för fyllefest på Böda med andra WTs så kunde han ägnat iaf någon dag åt sin son, för är det ett eller två år sen han träffade lilla T?

Joakim tänker att blockar han bara alla som undrar varför han inte bryr sig om sin förstfödda så försvinner problemet. Dessutom kanske han får peta på Paddan utan att hon är allt för sur, vilket hon blir samma sekund hon påminns om Joakims bastard.
Heads up Joakim Hallerheim, din förstfödda kommer inte försvinna hur mycket du än blockar folk eller hur mycket alkohol du än drar i dig, men din förstfödda son kommer däremot få men för livet pga hur du sviker honom.
Ni pratar alltid om karma- och att svika ett barn på detta sätt, det ger verkligen dålig karma.
Mycket värre än att spekulera i en flashbacktråd 🫣
Senast redigerad av FruKrokodil 2024-07-16 kl. 00:21.
Citera
2024-07-16, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hon är väl typ 158 eller något liknande. Men ser ut att vara 145..

Saknar hals, hårfäste och har små stabbiga vinsvullna ben, men massor av silikon har iaf räddat en del av överkroppen.

Är det inte lite Fetalt alkoholsyndrom då? Hennes mamma var ju alkolist, de har hon själv gått ut med
Citera
2024-07-16, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
Är det inte lite Fetalt alkoholsyndrom då? Hennes mamma var ju alkolist, de har hon själv gått ut med

Kanske. Hon har väldigt kort överkropp oxå, ser inte riktigt normalt ut så kanske du har rätt.
Citera
2024-07-16, 09:17
Medlem
Otippat att hon köper ny hårfön nu för 3 lax…
Citera
2024-07-16, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn1

Tänkte exakt samma😂 måste ju finnas billigare🫡
Citera
2024-07-16, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn1

Säkert sponsrat
Citera
2024-07-16, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbelgum18
Tänkte exakt samma😂 måste ju finnas billigare🫡

Det gör det absolut. Jag har en för 700 till exempel.
Citera
2024-07-16, 11:12
Medlem
Jag tycker också det är ok att som vuxen kanske ta något glas alkohol någon gång. Men vill man inte vara någon slags förebild för sina barn? Dessa verkar ju ta ”något glas” varje dag och Patricia har ju numera tonårsbarn. Finns det inga studier och sånt som visar att barn till föräldrar som dricker alkohol dagligen själva påbörjar sin egen alkoholkonsumtion tidigare?

Båda verkar ju dessutom ha lätt till beroenden i sina gener, och i min värld är daglig alkoholkonsumtion starten på att utveckla ett beroende. Varför är semester lika med alkohol varje dag? Mitt på dagen? Att dagens generation ser lättvindigt på att dricka alkohol i närvaro av barn betyder inte att alkoholen har mindre påverkan på kroppen. Och Patricia och Joakim som båda verkar vara en och en halvmeter höga kan ju inte ha särskilt hög toleransnivå.

Lite svammel och spekulationer från min sida, men jag tycker verkligen det är otroligt omdömeslöst att framför sina barn dricka alkohol varje dag. Som förälder är man förebild och varför kan man inte bara ta en cola till lunch och jaga sina barn med en läsk i handen istället för en öl?
Citera
2024-07-16, 13:24
Medlem
bellusorcas avatar
Man ska tänka såhär kring alkohol och bebisar; hur många glas hade jag låtit någon annan dricka om den passade min bebis? Svaret är antagligen 0. Så varför tillåter man sig själv att dricka med sin bebis i famnen?

Jag är inte den som är den, tycker absolut man kan ta ett par öl när man grillar med sin typ 8åring. Men dom har en prematur fyramånaders som nyligen varit extremt sjuk och dom är inte riktigt ute på andra sidan än, skulle inte bebisen ha monitor på sig hela sommaren? Då är det olämpligt att dricka, det finns liksom inga ursäkter. Har man så svårt att stå emot alkoholen kanske man har lite problem med den. Då kanske en av föräldrarna kan dricka på kvällen, men inte båda.

Man ska inte underskatta alkoholens påverkan på ens omdöme och man märker knappt själv när man tappar lite av det. Bebisar och alkohol hör aldrig ihop.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in