2024-07-15, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olgiz
Jag började fundera på om jag är för gammeldags!
Kan inte förstå HUR och VARFÖR det ens existerar alkohol när man har så små barn?!

När min dotter var liten, hon var ganska ofta sjuk, drack jag aldrig. Bara tanken på att komma in på akuten och jag skulle lukta sprit!
Det räckte för mej.

Är det helt ok i denna generationen?
Jag menar det är ju flera föräldrar som dricker
Jag blir orolig bara av att se detta.

Då är jag också för gammal för jag har alltid hållit mig helt nykter under graviditeten samt de första månaderna då jag helammar. Tycker inte det är lämpligt att vara på fyllan med en liten känslig bebis som är så enormt beroende av mig.

Bebisar/barn märker ju dessutom väldigt tydligt när föräldrarna är på fyllan och det tycker jag de kan slippa så långt det bara går.
Citera
2024-07-15, 20:43
Medlem
Men det är skillnad att vara på fyllan och ta ett glas

Nu vet jag förvisso inte hur mycket p dricker. Hon kanske sänker en flaska själv, men jag tycker snarare det hör till vanligheten idag att småbarnsföräldrar dricker en öl el ett glas vin ibland än att inte dricka alls. Det är min uppfattning
Citera
2024-07-15, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olgiz
Okej .
Vad gör ni om det händer barnet något? Är det helt naturligt att komma in till akuten och stinka sprit?

Hehe enligt P och J är det bara att ta en helikopter som samhället sen ska betala 😌😂🥲
Citera
2024-07-15, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejjpadig
Hehe enligt P och J är det bara att ta en helikopter som samhället sen ska betala 😌😂🥲

Haha helt sjukt alltså
Citera
2024-07-15, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Men det är skillnad att vara på fyllan och ta ett glas

Nu vet jag förvisso inte hur mycket p dricker. Hon kanske sänker en flaska själv, men jag tycker snarare det hör till vanligheten idag att småbarnsföräldrar dricker en öl el ett glas vin ibland än att inte dricka alls. Det är min uppfattning

Oavsett så är det osmakligt att dricka alkohol mitt på ljusa dagen med massa ungar omkring sig. Dessutom visa upp det för många tusen följare. 🤮
Sunt förnuft, obefintligt i detta sällskap.
Citera
2024-07-15, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn1
Oavsett så är det osmakligt att dricka alkohol mitt på ljusa dagen med massa ungar omkring sig. Dessutom visa upp det för många tusen följare. 🤮

Det håller jag med om
Citera
2024-07-15, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn1

Håller med. Filmsnuttarna känns väldigt WT.
Egentligen lider jag lite med J, tror att han med rätt person skulle kunnat mogna och utvecklas till en annan person, nån som kan ha kul men också ta viktiga beslut, prioritera rätt i ekonomin osv. Tror han mest utvecklas negativt med P tyvärr..
Citera
2024-07-15, 21:43
Medlem
Man behöver ju inte fundera över om Pannan också dricker dagtid- då J lägger ut filmer på när hon ragglar runt med ett glas i handen. Men.. man kan ju alltid ringa helikopter om någon råkar glömma spädbarnet för länge på stranden eller om hon blir mosad nattetid av sina packade föräldrar..
Citera
2024-07-15, 21:45
Medlem
Dessutom tog det ju jäkla skruv på att det skrevs om att hans babymama var bra mycket snyggare än Paddan. Då måste han överkompensera så hon är nöjd.

Att han är för full och dum för att ens kunna stava är en annan sak så rekomenderar familjen Fuskmås att skriva sina inlägg före de tar till spriten, ser seriösare ut då.
Citera
2024-07-15, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Dessutom tog det ju jäkla skruv på att det skrevs om att hans babymama var bra mycket snyggare än Paddan. Då måste han överkompensera så hon är nöjd.

Att han är för full och dum för att ens kunna stava är en annan sak så rekomenderar familjen Fuskmås att skriva sina inlägg före de tar till spriten, ser seriösare ut då.

Hur lång är hon? Såg ju inte klok ut på den bilden/videon såg ut som hon bara har överkropp.
Citera
2024-07-15, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trixenmix
Hur lång är hon? Såg ju inte klok ut på den bilden/videon såg ut som hon bara har överkropp.

Några som skriver att hon är så snygg?? Tycker inte jag, bara panna, konstiga ögon som ser helt strama ut o en läpp som är förstörd av all fillers.
Citera
2024-07-15, 23:02
Medlem
J fortsätter blocka alla som skriver till honom och frågar om lilla T. Även om de är föredetta vänner som frågar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in