2024-05-15, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Du är inte heller offentlig så förstår inte hur detta blev om dig

Jätteskönt att alltid ha någon/något att skylla på när ens dåliga val leder till konsekvenser 🥱
Citera
2024-05-15, 23:06
Medlem
Citat:
Det brukar vara det som p skriver när hon försvarar sig gentemot Flashback att folk här är ”infertila och avundsjuka” men det verkar ju inte stämma nu när hon kommit fram till att vissa har 5 barn (själv har jag 3)

Hon har ju inget och komma med och man kan inte dra avundsjuka kortet hela tiden. Snacka om att locka många följare att läsa tråden då man outar en viss fru här.
Citera
2024-05-15, 23:07
Medlem
Citat:
Det brukar vara det som p skriver när hon försvarar sig gentemot Flashback att folk här är ”infertila och avundsjuka” men det verkar ju inte stämma nu när hon kommit fram till att vissa har 5 barn (själv har jag 3)
Själv har jag två vuxna barn och är lyckligt gift med pappan.
Började följa henne i samband med I:s bortgång och har gått från medlidande till avsmak.
Citera
2024-05-15, 23:09
Medlem
Nya läsare, här har vi om "lilla T, dvs Js son med sitt ex.

Citat:
Ursprungligen postat av Vembryrsig-
Lite kort sammanfattning:
Det har inte hänt något mellan lilla T's mamma och P. Jag kan inte uttala mig om varför P inte gillar lilla T eller varför han inte är välkommen att ingå i deras familj då jag inte känner P och inte vill spekulera om sådana saker jag inte VET. Jag har en gång i tiden känt J men inte längre.

Det framgår tidigare i tråden att jag känner lilla T's mamma, lilla T och den familjen. Lilla T's mamma vill inte bli indragen i den offentliga sörjan.

Lilla T's mamma har alltid velat att lilla T ska få vara delaktig i deras familj men det har aldrig varit något de har brytt sig om. Lilla T's mamma har aldrig velat vara ensamstående. J har alltid haft ursäkter, dåliga och genomskinliga. För visst finns det inga som helst anledningar till att strunta i sitt barn? Inga pengar till bensin? J blev erbjuden att få bensinpengar för att hämta sin son.. det hjälpte inte..

De har varit till familjerätten i önskan om att J ska ta sitt ansvar för sin son, åtminstone nån helg i månaden. J höll med det som sades på familjerätten. Efter mötet la J upp en deprimerande story på instagram och P hade avföljt honom på instagram. De hade säkerligen bråkat om just detta men som sagt, de kan ingen av oss veta.

Vad jag vet har lilla T aldrig haft ett planerat rum i någon av deras bostäder. Han har heller aldrig fått delta i deras så väl planerade sommaraktiviteter, utan enbart hennes barn.

Den lilla kontakt J haft med lilla T har varit videosamtal. P har aldrig varit delaktig i dessa. Vill man inte lära känna sitt bonusbarn? Kan man inte ens visa sig i ett samtal?

Vad P har för anledning till att avsky lilla T har jag ingen aning om. Om det är en blandning mellan svartsjuka/att barnet är med en annan kvinna, eller om hon bara har bestämt sig kan jag inte uttala mig om även om jag själv inte kan se någon annan anledning eftersom han är helt utfryst.

Det känns inte som någon mening att fortsätta driva detta då J aldrig kommer att ha sin son sålänge han är med P.
Citera
2024-05-15, 23:11
Medlem
Citat:

😂😂😂
Jag önskar ibland att jag vore mindre fertil. Glöm inte att vi dessutom är feta,fula,gamla och misslyckade (citat från "snygga" Pannan)
Senast redigerad av FruKrokodil 2024-05-15 kl. 23:14.
Citera
2024-05-15, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vita.luna
Och även denna för nya läsare. Bump bump

Har människan hört talas om preventivmedel? Eller lever hon under en sten?
Av det man läser känns det som att abort är enda lösningen när det inte passar. Usch. Och då har man tänkt att folk tar i när man uttrycker sig visst men inte viss någon P.
Citera
2024-05-15, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valle123
Vet en grupp jag är själv med i men kan inte se något inlägg där. I och med det kommit ut kanske hon gått ur och tagit bort inlägget men i och med hon även yttrat sig att pojken är frisk och ändå avbrutit är det så uppenbart.

Där ser man, imponerande att vården lyssnade på henne och att det gick med på det.

Hon tog bort det men drt finns en screenahot i här i tråden
Citera
2024-05-15, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valle123
Har människan hört talas om preventivmedel? Eller lever hon under en sten?
Av det man läser känns det som att abort är enda lösningen när det inte passar. Usch. Och då har man tänkt att folk tar i när man uttrycker sig visst men inte viss någon P.

Hon vill bli gravid
Citera
2024-05-15, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patchoulioud
Själv har jag två vuxna barn och är lyckligt gift med pappan.
Började följa henne i samband med I:s bortgång och har gått från medlidande till avsmak.

Jag följde henne redan när hon fick Matilde och gick egentligen första gången in här i samband med ilses bortgång och då fick jag verkligen en chock hade ingen kännedom om graviditeten med PTn otroheten styvmoderskapet skulderna insamlingen osv

Sen stannade det ju inte där heller för sen började det skrivas om aborten och hanteringen av denna graviditet
Citera
2024-05-15, 23:19
Medlem
Citat:
Hon vill bli gravid

För ett maktmedel att använda sig emot partner / mannen eller för att vara med i familjen annorlunda med 30 barn?
Citera
2024-05-15, 23:21
Medlem
Citat:
Jag följde henne redan när hon fick Matilde och gick egentligen första gången in här i samband med ilses bortgång och då fick jag verkligen en chock hade ingen kännedom om graviditeten med PTn otroheten styvmoderskapet skulderna insamlingen osv

Graviditet med PT?
Har hon varit otrogen med en PT? Förstår ingenting, vill du utveckla och uppdatera en som inte förstår?
Citera
2024-05-15, 23:25
Medlem
Har hon verkligen så naiva följare som stöttar henne och inte ser igenom henne?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in