Flashback bygger pepparkakshus!
2024-06-11, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barajagintedu
Nej alla normal människa undrar inte över andras val av partner och antal barn

Varför skulle man inte få göra det menar du?

Jag skiter i vad hon gör för val. Det är hennes liv och hon får ta konsekvenserna. Det förändrar dock inte att jag fortfarande undrar hur fasiken man tänker när man gör ett sådant val eller att yttra vad jag tycker om det. Att ha en åsikt är fritt fram.

Om det stör dig, läs inte.
Citera
2024-06-11, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vita.luna
Då vet jag inte vilken planet du kommer ifrån...🤣

Normalt hyfs planeten kommer jag ifrån😉
Citera
2024-06-11, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeX12
Varför skulle man inte få göra det menar du?

Jag skiter i vad hon gör för val. Det är hennes liv och hon får ta konsekvenserna. Det förändrar dock inte att jag fortfarande undrar hur fasiken man tänker när man gör ett sådant val eller att yttra vad jag tycker om det. Att ha en åsikt är fritt fram.

Om det stör dig, läs inte.

Precis som du skriver "att ha en åsikt är fritt fram". Men det kanske bara gäller åt ena hållet😉
Citera
2024-06-11, 19:01
Medlem
Citat:
Precis som du skriver "att ha en åsikt är fritt fram". Men det kanske bara gäller åt ena hållet😉

Fast va? Det är ju DU som har problem och påpekar att vi andra har åsikter.
Citera
2024-06-11, 20:04
Medlem
Citat:
Fast va? Det är ju DU som har problem och påpekar att vi andra har åsikter.
Håller man inte med om alla åsikter då har man visst problem🤣🤣🤣.
Citera
2024-06-11, 20:22
😴
Citera
2024-06-11, 20:34
Medlem
Citat:
Håller man inte med om alla åsikter då har man visst problem🤣🤣🤣.

Är du efterbliven? Vilka åsikter? Vem har bett dig om att hålla med om någons åsikter?

Det är liksom du som ifrågasätter att folk tycker något.
Citera
2024-06-11, 20:57
Medlem
Citat:
Är du efterbliven? Vilka åsikter? Vem har bett dig om att hålla med om någons åsikter?

Det är liksom du som ifrågasätter att folk tycker något.

Jag får känslan av att P har mobiliserat alla vänner, familj och bekanta att skriva i tråden samtidigt... och försöka att dränka bort alla kritiska inlägg. 😉
Citera
2024-06-11, 21:11
Medlem
Citat:
Jag får känslan av att P har mobiliserat alla vänner, familj och bekanta att skriva i tråden samtidigt... och försöka att dränka bort alla kritiska inlägg. 😉

Haha de kan hon ju försöka med. Tror aldrig denna tråd kommer dö ut, kommer alltid finnas något att skriva om
Citera
2024-06-11, 21:21
Medlem
Citat:

Ja men så är det. Märkt det också senaste dagarna då trollanklagelserna/okvädningsorden flyger så fort någon andas åt fel håll. För vem kan ju tycka det minsta illa om denna WT krets livsval.
Citera
2024-06-11, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
Haha de kan hon ju försöka med. Tror aldrig denna tråd kommer dö ut, kommer alltid finnas något att skriva om

Exakt. Jag kommer iaf inte ge mig förrän jag får svar från Pannan och J varför de övergett hans förstfödde son eller varför de inte betalar barnens räkningar/ sina skulder fastän de uppenbarligen lever hyfsat flott.

Skippa den där bag in boxen en kväll så har ni råd att betala dagisräkningen.
Citera
2024-06-11, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Therese Wickman. Pannans bästaste bästis som också har fyra baby daddys och dålig intimhygien.

Började följa henne när hon ville göra statement med sin klänningutklädda son, vars pappa såklart är något one night stand som aldrig velat visa sig.

Nyaste baby daddyn har TW varit tillsammans med i typ ett år (och en kvart innan hon blev gravid).
Snabbt ska det gå när WT klubben vill bli gravida.

Helt missat att de är vänner. Är inte de mer instagram vänner?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in