2024-07-13, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejjpadig
Så pinsamt för barnen att andra familjer gör saker utan att allt är ett betalt samarbete hela tiden. Vad är inte sponsrat i familjen hehe 😁🤣

Usch stackars barn.
Citera
2024-07-13, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trixenmix
Usch stackars barn.

Frågestunden var rolig hehe. Lilla T finns verkligen inte medräknad i deras liv och det är tamejfan riktigt jävla tragiskt..
Citera
2024-07-13, 15:17
Medlem
Får rysningar av att se J dansa runt och dra L i armarna, barn i den åldern har väldigt lätt för att få både armbågar och axlar ur led. Det hände min lillebror när han var liten och även en kompis dotter. 🙄
Citera
2024-07-13, 16:18
Medlem
Kul ändå att hon svarar på massa frågor angående tältet i hennes senaste inlägg. Men när det kommer frågor om vad det kostar så svarar hon inte. Jag har lust att skriva priset på det, men att dom är sponsrade. Då lär jag bli blockad.
Citera
2024-07-13, 16:36
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hahahaha, nej det är inte ett vanligt barnfamiljsliv att ha bara KF skulder på nästan 1,3 miljoner (säkert en miljon mer i inkassoskulder), att ha flertalet barn med olika pappor, eller att ha ett barn på dryga 4-5 år som man vägrar kännas vid efter man träffat en ny partner.
Inte heller normalt att behöva flytta runt hela tiden på olika korttidskontrakt för att man är så jävla värdelös så man inte kan stå på ett fast kontrakt. Inte heller normalt att samla in massa pengar som man lovar ska gå till något och sen resa/kröka upp pengarna eller att sälja saker på nätet som man sen inte levererar.
Etc etc i all evighet.

Tycker du att detta är normalt beteende så beklagar jag både din uppfostran och bekantskapskrets.

Du sitter här och ”hatar” på en familj du tror du känner via IG.

Känner du att de orsakar kollaps i Sveriges ekonomi?

Är det då inte fel på systemet som inte haffar skattesmitare?
Citera
2024-07-13, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6

Ummm, vad är det för tänkande? Bara för att de inte orsakar en krasch i ekonomin och kommer undan kontrollmyndigheter så betyder väl inte det att det de gör är rätt??
Citera
2024-07-13, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn1
Kul ändå att hon svarar på massa frågor angående tältet i hennes senaste inlägg. Men när det kommer frågor om vad det kostar så svarar hon inte. Jag har lust att skriva priset på det, men att dom är sponsrade. Då lär jag bli blockad.

Det är rätt dyrt, kollade hemsidan
Citera
2024-07-13, 20:06
Medlem
Citat:

Systemet kommer ju ta dem förr el senare. Det har ju hänt förr
Citera
2024-07-13, 20:08
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vita.luna
Ummm, vad är det för tänkande? Bara för att de inte orsakar en krasch i ekonomin och kommer undan kontrollmyndigheter så betyder väl inte det att det de gör är rätt??

Det skrev jag inte heller. Undrar över besattheten. Kolla bara en sån grej som att kartlägga vädret, kolla priset på tält etc.

Lite OT

P dokumenterar som sagt sitt liv på ett IG-vänligt sätt. Hur orkar man ogilla det?
Citera
2024-07-13, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Unnar dom det fina vädret, gul varning och skyfall. Resten av veckan ser inte heller så skoj ut. Öland säger ifrån så fort familjen fuskmås närmar sig bron...

Jodå resten av veckan blir betydligt bättre vädermässigt
Citera
2024-07-13, 20:13
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Får rysningar av att se J dansa runt och dra L i armarna, barn i den åldern har väldigt lätt för att få både armbågar och axlar ur led. Det hände min lillebror när han var liten och även en kompis dotter. 🙄

Hahaha…. är du på riktigt?

Du ser alltså barnmisshandel i inlägget?
Citera
2024-07-13, 20:14
Medlem
Citat:
Det skrev jag inte heller. Undrar över besattheten. Kolla bara en sån grej som att kartlägga vädret, kolla priset på tält etc.

Lite OT

P dokumenterar som sagt sitt liv på ett IG-vänligt sätt. Hur orkar man ogilla det?

Hahaha undrar precis samma. Folk har för mycket fritid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in