2024-07-13, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Det skrev jag inte heller. Undrar över besattheten. Kolla bara en sån grej som att kartlägga vädret, kolla priset på tält etc.

Lite OT

P dokumenterar som sagt sitt liv på ett IG-vänligt sätt. Hur orkar man ogilla det?

Ok.

Men om man läser denna tråden och förstår vad som pågår under ytan, så är det inte konstigt att man ogillar falskspelet på IG. Hur fint förpackat det än må vara. Skit förpackad i presentpapper är fortfarande skit.
Citera
2024-07-13, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WHOWILLIBE
Hahaha undrar precis samma. Folk har för mycket fritid.

Och ändå sitter ni själva och undrar det i en flashbacktråd... 🤣 Snacka om att kasta sten i glashus.
Citera
2024-07-13, 20:18
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vita.luna
Ok.

Men om man läser denna tråden och förstår vad som pågår under ytan, så är det inte konstigt att man ogillar falskspelet på IG. Hur fint förpackat det än må vara. Skit förpackad i presentpapper är fortfarande skit.

Vad är det då som pågår?

En barnfamilj har semester.

Vilken skit är så superviktig för dig att alla ser?
Citera
2024-07-13, 20:27
Medlem
Citat:
Hahaha…. är du på riktigt?

Du ser alltså barnmisshandel i inlägget?
Nu menade jag inte att det var uttalad barnmisshandel utan mer att man utsätter sitt barn för risken att få armen ur led när man slänger runt dom på det viset. När min lillebror fick armen ur led så var det ju inte barnmisshandel utan mer en olyckshändelse när han lekte med vår pappa!
Citera
2024-07-13, 20:31
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Nu menade jag inte att det var uttalad barnmisshandel utan mer att man utsätter sitt barn för risken att få armen ur led när man slänger runt dom på det viset. När min lillebror fick armen ur led så var det ju inte barnmisshandel utan mer en olyckshändelse när han lekte med vår pappa!

Ok. Bra att du klargjorde det!

Blev din pappa anmäld? 😌
Citera
2024-07-13, 20:42
Medlem
Citat:
Ok. Bra att du klargjorde det!

Blev din pappa anmäld? 😌

Dom fick ju åka till akuten och vrida armen rätt igen men det fanns nog ingen misstanke om brott. Dom sa att det var ganska vanligt att det hände vid den typen av rörelse och speciellt innan barnet fyllt fyra år.
Det kallas pigluxation om någon vill läsa på!
Senast redigerad av MissDolphin 2024-07-13 kl. 20:45.
Citera
2024-07-13, 20:44
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Dom fick ju åka till akuten och vrida armen rätt igen men det fanns nog ingen misstanke om brott. Dom sa att det var ganska vanligt att det hände vid den typen av rörelse och speciellt innan barnet fyllt fyra år.

Tror det kan hända bara de leker på en lekplats.

Skönt att det inte blev värre för er familj ❤️
Citera
2024-07-13, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Det är rätt dyrt, kollade hemsidan
Ja jag vet det. Men hon kan väl inte med att skriva det med tanke på att hon fått det.
Citera
2024-07-13, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn1
Ja jag vet det. Men hon kan väl inte med att skriva det med tanke på att hon fått det.

Eller att fogden kommer och mäter ut även tältet, för det är ingen mänsklig rättighet att ha.
Citera
2024-07-13, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vita.luna
Och ändå sitter ni själva och undrar det i en flashbacktråd... 🤣 Snacka om att kasta sten i glashus.

Vad är det vi undrar? Hur vädret är på Öland? Vad tältet kostade? Om dom hyr eller äger sin bostad? Hur dom har råd med semester?
Citera
2024-07-13, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WHOWILLIBE
Vad är det vi undrar? Hur vädret är på Öland? Vad tältet kostade? Om dom hyr eller äger sin bostad? Hur dom har råd med semester?

Nej det tråden främst handlar om är varför j inte har kontakt med sin son eller betalar underhåll samt varför p inte tar tag i sina skulder

Det andra är bara sidospår
Citera
2024-07-13, 23:22
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Eller att fogden kommer och mäter ut även tältet, för det är ingen mänsklig rättighet att ha.

Ingen mänsklig rättighet att ha tält? Nä, du har nog rätt!

Vad tänker du göra åt saken ? Går det att anmäla?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in