2024-07-09, 04:58
Medlem
Hoppas att han inte tänkt torka svampen. Ser så ut när de ligger så fint utspritt.
Torkade kantareller blir aldrig bra, & definitivt inte hela på tidningspapper. Eller så har man bara grovrensat för att lägga upp...
Senast redigerad av Upp-till-bevis 2024-07-09 kl. 05:10.
Citera
2024-07-09, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis
Hoppas att han inte tänkt torka svampen. Ser så ut när de ligger så fint utspritt.
Torkade kantareller blir aldrig bra, & definitivt inte hela på tidningspapper. Eller så har man bara grovrensat för att lägga upp...

Varför skulle inte torkade kantareller inte bli bra? Min mamma torkade alltid kantareller.
Citera
2024-07-09, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barajagintedu
Varför skulle inte torkade kantareller inte bli bra? Min mamma torkade alltid kantareller.
Jaså? Blev dom bra då?
Min erfarenhet är att kantareller blir beska, och i detta fall har han inte ens delat dom vilket gör att det tar ännu längre tid att torka. Din mamma kanske gjorde på ett bättre sätt.
Risken är att dom ruttnar på tidningspapper då det är dålig cirkulation. Trattkantareller däremot är vanliga att torka vilket jag brukar göra. Inkl ett par andra sorter.
Senast redigerad av Upp-till-bevis 2024-07-09 kl. 11:09.
Citera
2024-07-09, 11:31
Medlem
Googlar man på hennes namn så kommer ”skulder” och ”Flashback” upp som första alternativ. Kul att vara känd för det liksom!
Citera
2024-07-09, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis
Jaså? Blev dom bra då?
Min erfarenhet är att kantareller blir beska, och i detta fall har han inte ens delat dom vilket gör att det tar ännu längre tid att torka. Din mamma kanske gjorde på ett bättre sätt.
Risken är att dom ruttnar på tidningspapper då det är dålig cirkulation. Trattkantareller däremot är vanliga att torka vilket jag brukar göra. Inkl ett par andra sorter.

Nej de blev inte beska. Har ingen aning om hur hon torkade dem faktiskt
Citera
2024-07-09, 18:05
Medlem
Helvete vilken panna. Nog för jag reagerat på hennes panna, men har verkligen aldrig tänkt på att hårfästet är sådär högt 😂
Citera
2024-07-09, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chipsfingret
Helvete vilken panna. Nog för jag reagerat på hennes panna, men har verkligen aldrig tänkt på att hårfästet är sådär högt 😂

Det finns en anledning till smeknamnet som hon har.
Citera
2024-07-09, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Det finns en anledning till smeknamnet som hon har.
Jo de har jag fattat, vart bara så tydligt på senaste videon.
Citera
2024-07-09, 19:00
Medlem
Citat:

Måste vara någon sjukdom, för det där är inte normalt.
Pa är däremot jättesöt i lugg så förstår inte varför hon inte kör med det hela tiden.
Hon som är så himla noggrann med sitt utseende för övrigt.
Citera
2024-07-09, 21:08
Medlem
Citat:

Tycker alla barnen ser likadana ut, oxå höga pannor så det är nog väldigt nedärvt.
Citera
2024-07-09, 21:36
Medlem
Får så ont i hjärtat när jag ser hur kärleksfull och närvarande Jocke är mot barn som inte ens är hans men sitt egna kött och blod har han lämnat och övergett. För alla vet att om JockePucko hade umgåtts med sin son, om så bara en kvart, hade varenda minut dokumenterats och fotograferats och varit ute på Instagram snabbare än P hinner säga ”hoppa på ett ben”.

Så förvirrad förstfödde sonen till Pucko måste känna sig när den innan närvarande pappan nu inte syns till utan har startat ny familj med någon annan, en familj där han inte passar in. Ingen kan säga mig att det inte är Patricia som sett till att det är så. Skulle aldrig prata illa om varken hennes eller andras barn. Men hon, hon är avskum.

Säga vad man vill om oss som skriver här, men jag kan satsa pengar på att ingen av oss någonsin skulle överge vårt barn, eller vara anledningen till att någon annan överger sitt. Och det är allt jag behöver veta för att kunna sova gott om natten. Hur Pucko och Pannan kan sova med gott samvete när de båda vet att dom är anledningen till att ett barn blir uteslutet, det kommer jag aldrig förstå.
Citera
2024-07-09, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trixenmix
Tycker alla barnen ser likadana ut, oxå höga pannor så det är nog väldigt nedärvt.

Ebba är ju en kopia av sin mor och ser redan ut att ha samma höga panna.!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in