2023-04-12, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sasparilla
Den PT’n hade en helt annan hudfärg än L 🙃

Det stämmer han jobbade på studio 40.
Var det då dem skilde sig? Någonstans så har jag läst (tror hennes blogg)att skilsmässan var hennes beslut.Valde L då att förlåta henne för detta?Hade han steriliserat sig innan detta?Undear om hon ljuger för J om detta eller om han vet hur sanningen är.
Citera
2023-04-12, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
Asså de känns inte som P och J passar ihop? Är de verkligen kärlek mellan dom? Tror ni de kommer hålla?
De kändes mer äkta mellan P och L?

Nej inte kärlek hon sökte efter någon som var villig att stötta upp med barnen och ekonomin och han är bara ett svagt byte.

Det kommer en dag då hon tröttnar på han.Han är ju alldeles för mesig för att kunna hålla gnistan i liv. Däremot sålänge han leker pappa till hennes barn och skjuter in sitt bidrag till famkassan så kommer hon vara kvar.
Citera
2023-04-12, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaiser86
Det stämmer han jobbade på studio 40.
Var det då dem skilde sig? Någonstans så har jag läst (tror hennes blogg)att skilsmässan var hennes beslut.Valde L då att förlåta henne för detta?Hade han steriliserat sig innan detta?Undear om hon ljuger för J om detta eller om han vet hur sanningen är.

Ja de va ju efter han steriliserade sig de tog slut. Hon ville ju ha fler barn så där va de stopp då för henne pga det. De förstod man ju. L ville inte ha M så redan där hade ju han sagt nej till fler barn men P struntade i det.
Nej tror inte L förlät henne
Citera
2023-04-12, 19:08
Medlem
Citat:
Nej inte kärlek hon sökte efter någon som var villig att stötta upp med barnen och ekonomin och han är bara ett svagt byte.

Det kommer en dag då hon tröttnar på han.Han är ju alldeles för mesig för att kunna hålla gnistan i liv. Däremot sålänge han leker pappa till hennes barn och skjuter in sitt bidrag till famkassan så kommer hon vara kvar.

Lite så känner jag med. Tror inte det är kärlek. Det håller nog inte. Men ja han tar ju hand om hennes barn.. på bekostnad av sitt eget
Citera
2023-04-12, 19:27
Medlem
tivolits avatar
Citat:

Hahahahahhaha. Om hon sökte någon som skulle stötta upp med ekonomin är han verkligen ett bottennapp.
Han tillförde skulder på flera hundra tusen istället hahaha. Och nu går på CSN/är sjukskriven. Alltså jag smäller av.

Stötta upp med barnen gör han ju däremot, så skönt att hon hittade en barnvakt och som någon annan nämnde, skönt för P att han kastade bort sitt eget barn för att ta hand om hennes, underlättar ju hennes komiska liv.
Citera
2023-04-12, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sasparilla
Den PT’n hade en helt annan hudfärg än L 🙃

Ja juste jäklar, det hade jag glömt !
Citera
2023-04-12, 19:39
Medlem
Alltså WOW vilken bedrift att avhandla sidor upp och ner som en jävla tenta härinne, har suttit och läst igenom den här tråden och jag blir på riktigt äcklad av er!!!

Ni tror er veta och spekulationerna är inte nådiga, ni är som kärringarna på hemmen med alldeles för mycket tid som målar upp det ena antagandet efter det andra genom något ni ser på instagram och då vet NI allt, det är som hänt-extra och det bästa som hänt er sista halvåret 😂 Jisses…

Ni är alltså 10 personer ish som sitter här och diskuterar om en för er helt främmande kvinnas liv? Hennes val av graviditeter och eventuella aborter, en rättighet vi för övrigt har i Sverige om någon nu undgått det.

Har ni barn? Partner? Ett jobb? Lever ni på bidrag? Utförsäkrade? Ja frågorna är många, tidpunkterna och engagemang förmedlar något annat men faktum kvarstår att det är helt sinnesjukt hur ni skriver. Har ni missat att vi har aborträtt fram till vecka 22 med socialstyrelsens godkännande? Om hon nu varit gravid? Tänk om hon fått missfall? Blivit avrådd graviditeten? Andra komplikationer kanske uppståt OM hon ens var gravid? Eller att barnet dött? Fan vet ni?

Man kan säga jävligt mycket om henne, men ni gnäller ju hur hon än gör. Sjukskrivningen är fel, graviditet är fel, abort är fel, nytt boende är fel, sälja tavlor vilket en för övrigt får göra skattefritt upp till en viss summa är fel. Allt hon gör är fel.

Är ni medvetna om att sådana här sjuka trådar driver folk till självmord, är det ni vill? Ni saknad all form av verklighetsförankring och verkar ha glömt bort att det är en MÄNNISKA, en kvinna, en mamma, en dotter, en syster ni för detta drev mot.

Tänk om någon startade en tråd om dig, om det värsta tänkbara skulle ske. Att du förlorar ditt barn. Att DITT barn dör. Sen för ett drev med diverse lögner och antagande, för med osanning och agerar som ni gör.

Fyfan för er! Jag hoppas ni innerst inne skäms för ni kan då fan inte må bra. Vidrigt är vad det är!
Citera
2023-04-12, 19:40
När det ändå är på tapeten om att hon blev gravid med sin PT. Har också hört det ryktet, men har P själv sagt det? Hon har väl inte berättat sanningen om varför det tog slut med L? Eller är det någon kompis som skvallrat?

Angående P och L relation, har även hört ryktet om att dom gärna swingade och låg med andra par. För något år sen fick J en fråga när han hade frågestund, löd typ ”Skulle du kunna dela P med någon” varpå han var bestämd med att det skulle vara jobbigt och att han vill ha henne för sig själv. P verkar ha annorlunda sexuella drifter (jämfört med normen) och i jämförelse med relationen till L verkar de ha ett väldigt svensson sexliv, om man utgår från att ryktet om swingfester stämmer, och att J inte vill ”dela” P med någon.
Citera
2023-04-12, 19:49
Citat:
Ursprungligen postat av castaneda-123
Alltså WOW vilken bedrift att avhandla sidor upp och ner som en jävla tenta härinne, har suttit och läst igenom den här tråden och jag blir på riktigt äcklad av er!!!

Ni tror er veta och spekulationerna är inte nådiga, ni är som kärringarna på hemmen med alldeles för mycket tid som målar upp det ena antagandet efter det andra genom något ni ser på instagram och då vet NI allt, det är som hänt-extra och det bästa som hänt er sista halvåret 😂 Jisses…

Ni är alltså 10 personer ish som sitter här och diskuterar om en för er helt främmande kvinnas liv? Hennes val av graviditeter och eventuella aborter, en rättighet vi för övrigt har i Sverige om någon nu undgått det.

Har ni barn? Partner? Ett jobb? Lever ni på bidrag? Utförsäkrade? Ja frågorna är många, tidpunkterna och engagemang förmedlar något annat men faktum kvarstår att det är helt sinnesjukt hur ni skriver. Har ni missat att vi har aborträtt fram till vecka 22 med socialstyrelsens godkännande? Om hon nu varit gravid? Tänk om hon fått missfall? Blivit avrådd graviditeten? Andra komplikationer kanske uppståt OM hon ens var gravid? Eller att barnet dött? Fan vet ni?

Man kan säga jävligt mycket om henne, men ni gnäller ju hur hon än gör. Sjukskrivningen är fel, graviditet är fel, abort är fel, nytt boende är fel, sälja tavlor vilket en för övrigt får göra skattefritt upp till en viss summa är fel. Allt hon gör är fel.

Är ni medvetna om att sådana här sjuka trådar driver folk till självmord, är det ni vill? Ni saknad all form av verklighetsförankring och verkar ha glömt bort att det är en MÄNNISKA, en kvinna, en mamma, en dotter, en syster ni för detta drev mot.

Tänk om någon startade en tråd om dig, om det värsta tänkbara skulle ske. Att du förlorar ditt barn. Att DITT barn dör. Sen för ett drev med diverse lögner och antagande, för med osanning och agerar som ni gör.

Fyfan för er! Jag hoppas ni innerst inne skäms för ni kan då fan inte må bra. Vidrigt är vad det är!
En snabb titt på dina tidigare inlägg visar att du var rätt aktiv i gamla tråden om P, där även du ifrågasatt henne..?
Citera
2023-04-12, 19:51
Medlem
Till skillnad från någon här inne så känner jag henne och jag vet skillnad på lögner och spekulationer! Det spelar ingen som helst roll utan öppna ögonen för vad ni håller på med.
Citera
2023-04-12, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av castaneda-123
Till skillnad från någon här inne så känner jag henne och jag vet skillnad på lögner och spekulationer! Det spelar ingen som helst roll utan öppna ögonen för vad ni håller på med.

Nämen nämen är det inte bankkvinnan som hittat hit ☺️
Citera
2023-04-12, 20:06
Medlem
Varför tror ni att jag är bankkvinnan? Kan intyga att så inte är fallet men jag bor i Bålsta och vi tillhör samma umgängeskrets, det här har spårat ordentligt och det är riktigt vidrigt det ni håller på med!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in