2023-04-05, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nelisc
En dag kommer dom göra slut, P är alldeles för rastlös och hon har ett flyktbeteende som hon själv skriver. Hon kommer tröttna på J en vacker dag. Det är inte många år dom varit tillsammans och det har ju redan kärvat i deras förhållande med tanke på Js spelmissbruk, det har ju P själv sagt. Så undra hur dum J kommer känna sig den dagen när han blir lämnad och står där ensam, långt från sin son T för att han hellre prioriterade en kvinna och hennes barn framför hans egen son…

Exakt. Lite så jag tänker med, J kommer ångra sig så djupt den dagen det tar slut - för det gör det till slut och det är inte P som har gjort fel egentligen utan det är J och det är han som kommer få betala för det. Inte P som tagit hand om sina barn. Det har inte J gjort.

Han kommer ångra att han dumpade sin son för P
Citera
2023-04-05, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
Exakt. Lite så jag tänker med, J kommer ångra sig så djupt den dagen det tar slut - för det gör det till slut och det är inte P som har gjort fel egentligen utan det är J och det är han som kommer få betala för det. Inte P som tagit hand om sina barn. Det har inte J gjort.

Han kommer ångra att han dumpade sin son för P

Precis, han har bara sig själv att skylla. Det är sånt man får tänka på innan man ger sig in i en ny relation om man har barn sen tidigare, vad som är värt att ha kvar i slutändan.. bara så fel att lägga det på T, att han ”nog kommer förstå när han blir äldre”. Han ska inte behöva ta ansvar för sin pappas handlingar..

Vi får se hur många år det tar innan P tröttnar på J.
Citera
2023-04-05, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nelisc
Precis, han har bara sig själv att skylla. Det är sånt man får tänka på innan man ger sig in i en ny relation om man har barn sen tidigare, vad som är värt att ha kvar i slutändan.. bara så fel att lägga det på T, att han ”nog kommer förstå när han blir äldre”. Han ska inte behöva ta ansvar för sin pappas handlingar..

Vi får se hur många år det tar innan P tröttnar på J.

Jag tror inte han kommer förstå. Vad ska han förstå? Att J sket i honom för P och deras relation som i slutändan ändå inte varade? Att J sket i honom och la sin tid/energi på Ps barn?
Citera
2023-04-05, 12:24
Medlem
Blaskas avatar
Fyfan vad sorgligt att folk spenderar sin tid genom att konsumera sådan här smörja. Den här forumdelen är verkligen inte för mig. Lycka till därute!
Citera
2023-04-05, 12:42
Medlem
Citat:
Jag tror inte han kommer förstå. Vad ska han förstå? Att J sket i honom för P och deras relation som i slutändan ändå inte varade? Att J sket i honom och la sin tid/energi på Ps barn?

Så tragiskt. Jag förstår inte hur J tänker, ens barn ska alltid komma först, sina egna känslor får faktiskt komma i andra hand.
Citera
2023-04-05, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaska
Fyfan vad sorgligt att folk spenderar sin tid genom att konsumera sådan här smörja. Den här forumdelen är verkligen inte för mig. Lycka till därute!

👋🏻👋🏻👋🏻
Citera
2023-04-05, 16:22
Medlem
Citat:
Han ska förstå att eftersom han eventuellt hade en diagnos så var det mycket bättre för pappa att ta hand om fem andra barn
Citera
2023-04-05, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Han ska förstå att eftersom han eventuellt hade en diagnos så var det mycket bättre för pappa att ta hand om fem andra barn

Ja de låter logiskt verkligen. Fullt förståeligt
Citera
2023-04-05, 21:42
Medlem
Dom har varit på sjukhuset i uppsala idag enligt hennes senaste story, ett tränat öga kan se att det är ingång 95/96 gyn/förlossning
Citera
2023-04-05, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alskarskvaller1997
Dom har varit på sjukhuset i uppsala idag enligt hennes senaste story, ett tränat öga kan se att det är ingång 95/96 gyn/förlossning

Tog hon bort den storyn direkt? 😂 ser den inte.

Hejhej P, trevligt att du läser här 😁
Citera
2023-04-05, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamymumindalen
Tog hon bort den storyn direkt? 😂 ser den inte.

Hejhej P, trevligt att du läser här 😁

Nää den ligger kvar. Film på snön ”så förvirrande”
Den är tagen från 95/96 haha

Mvh uppsala-bo 👋🏻
Citera
2023-04-05, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alskarskvaller1997
Nää den ligger kvar. Film på snön ”så förvirrande”
Den är tagen från 95/96 haha

Mvh uppsala-bo 👋🏻